Dwudniowa dieta pomoże zrzucić kilka zbędnych kilogramów.

Proponujemy waszej uwadze dietę, dzięki której można zresetować za weekend dwa kilo wagi. Jej stosowanie może przynieść korzyści organizmowi i pomoże oczyścić go z toksyn. Warto od razu zauważyć, że efekt od powyższej diety można uzyskać tylko z zastosowaniem wysiłku fizycznego.

Zacząć dietę trzeba w sobotę. Dzień należy rozpocząć od wycieczki, po czym przejść do wykonywania ćwiczeń fizycznych. Wieczorny obiad powinien być łatwy, które składają się z dań zawierających białko, które wspomaga spalanie tłuszczów w organizmie.

W procesie odchudzania bardzo ważne pitnej tryb: pić trzeba dużo — od półtora do dwóch litrów płynów dziennie. Przy czym, to może być prosta lub woda mineralna nie gazowana, dopuszcza się stosowanie niesłodzone herbaty owocowe, ziołowe wywary lub napoje owocowe.

Niedziela trzeba zacząć poprawnie przygotowanego śniadania, po którym spacer na rowerze lub popracować na rowerze stacjonarnym.

Po dietetycznego obiadu i kolacji trzeba się dobrze wyspać, sen powinien trwać nie mniej niż 7 godzin. Po tym, w poniedziałek, można z dumą pochwalić się przed kolegami swoją napięta postacią.

Do sobotniego obiadu polecamy przygotować niskokalorycznej piersi z kurczaka, smażone z grzybami. Do jej przygotowania potrzeba 100 gramów pieczarek,250 g kurczaka (bez skóry), oliwa z oliwek-1 łyżka. łyżka, bulion z kurczaka-2 łyżki, sól, pieprz, natka pietruszki. Grzyby umyć, pokroić na połówki i podsmażyć na patelni 2-3 minuty, następnie dodać bulion z kurczaka i gotować jeszcze około kilka minut. Filet z piersi kurczaka, pieprzem, doprawić solą i smażyć oddzielnie w pięć minut z każdej strony. Połącz składniki i gotowe danie udekoruj listkami pietruszki.

Na śniadanie w niedzielę przygotować 1 jajko i herbatę bez cukru. Jednego gotowanego jajka w zupełności wystarczy do tego, aby na długo zagłuszyć głód i czuć względny komfort. Prowadzonych badaniach naukowych udowodniono, że spożywanie bogatych w białko posiłków zmniejsza kaloryczność diety nie mniej niż 18%. Gotowane jajko lub jajecznica dość сытными dania, dlatego są w stanie zniechęcić kobiety pragnienie, aby spróbować czegoś słodkiego.

Twój niedzielny obiad, po aktywności fizycznej, składać się będzie z indyka z warzywami. Aby ją przygotować potrzebujesz: filet z indyka-125 gramów, świeże papryki-100 g oliwa z oliwek-1 łyżka. łyżka, szalotka, cebula, pieprz i sól. Filety drobiowe pokroić w paseczki, pieprz — małymi klockami. Obie odmiany cebuli posiekać oddzielnie od wszystkich składników. Filet z indyka, wstępnie посоленное i popieprzony, należy smażyć na rozgrzanej patelni przez co najmniej 5 minut, następnie dodać paprykę i smażyć jeszcze 2-3 minuty. Podając danie na stół, udekoruj go zielenią.

Do niedzielnego południa, który jest łatwy перекусом między obiadem i kolacją, proponujemy przepis serowych kulek z chrzanem. Do tego potrzebny jest świeży ser-50 g miękkiego sera 20%-1 łyżka. łyżka, tarty chrzan-1/2 łyżeczki, cebula, pieprz i sól. Ser umieścić w 2-3-слойную gazę i dokładnie wyciśnij w celu pozbycia się nadmiaru wilgoci. Następnie, w ten sposób przygotowany ser, dodać chrzan, ser, lekko pieprz i sól, po czym dokładnie wymieszać . W mieszaninę dodać drobno posiekane zielone cebuli. Zwilż ręce i z otrzymanej masy forma 3 identyczne kulki i dodatkowo zwinąć je w zieleni cebuli.

Niedzielny obiad i kolacja w każdy inny dzień tygodnia, niezależnie od tego, czy korzystasz z jakiejś diety czy nie, nie powinna obciążać twój przewód pokarmowy.

Twój niedzielny dzień można zakończyć kolacją z pysznej sałatki przygotowanej z gruszki z serem. Składniki do tego dania: liście sałaty różnych odmian-50 gramów-ser-100 g (taka, jak roquefort), obrane orzechy włoskie-50 g, cebula, jedna duża twarda gruszka, pół cytryny średniej wielkości. Gruszkę oczyścić z nasion, usunąć miąższ, pokroić w cienkie płytki i posypać z sokiem z cytryny. Następnie na liściach sałaty ułożyć kolejno gruszkę, kostki sera, na wierzchu posypać orzechami i szczypiorkiem i wycisnąć resztki soku z cytryny.