Poprawnie закаляться domu

Będziemy rozwijać, закалятся w domu, w swoim mieszkaniu, a my powiemy Ci, jak prawidłowo domu закалятся. Jak uczyć się do обливанию zimną wodą, chodzenie boso, spać z otwartym liści okno lub okna, niezależnie od pory roku, aby ubierać się w luźne ubrania. Chodzimy po mieszkaniu nago, boso nie tylko dywany, ale i linoleum, parkiet, a w łazience — na кафельному podłodze.

Pierwsze dni chodzimy pięć-dziesięć minut, stopniowo босохождение nadal do 30-40 minut, czyli czas, który spędzasz na poranną gimnastykę i toaleta.

Przed snem nogi обливаем i ręcznikiem do sucha ucieramy. A ludziom, którzy cierpią z powodu przeziębienia, zachęcamy do stóp brać kąpiele kontrastowe.

Codziennie rano i wieczorem opuść nogi w misce z zimną, a potem zimną wodą.

Pierwsze dni nogi tylko opuszczamy i potem ucieramy do sucha ręcznikiem. I tak stopniowo obniżamy temperaturę wody dochodzimy do 2-3 minut.

Przez kilka tygodni obok тазиком zimną wodą stawiamy miskę wypełnioną ciepłą wodą. Na przemian opuszczamy nogi w zimnej, a następnie gorącą wodę i ręcznik ucieramy je. Będąc w domu najlepiej ubierać się w luźne ubrania, nie кутаться w swetry i spodnie, a otrzymasz niezbędną wiedzę, jak w warunkach domowych poprawnie закалятся. To także kąpiele powietrzne.

Przez kilka miesięcy można nago na 20-30 sekund wyjść na balkon do przyjęcia «balkonowych» powietrznej wanny, a z czasem i nie minutę. Po balkonowych kąpieli raz wziąć naprzemienny prysznic. Po raz pierwszy różnica temperatury między wodą gorącą i zimną, powinna wynosić 2-3 stopnie. Weź prysznic, zachowując kolejność, stoimy pod ciepłą wodą 2 minuty, a pod zimną 5-10 sekund. Należy wykonać 4-6 cykli i zakończyć zimną wodą.

Wiele osób uważa, że najlepszym lekarstwem na przeziębienia jest naprzemienny prysznic. Wynik będzie widoczny nawet w pracy serca. Ludziom, którzy chcą zajmować się моржеванием, zimny prysznic jest potrzebny koniecznie, ale przygotowanie może trwać dłużej niż rok. Tacy ludzie muszą передерживаться trzech zasad «P»: sekwencja, stopniowością i silniejsze.

W pierwszym roku моржевание zaczynamy pływać wiosną lub latem, kiedy temperatura wody 18-20 i jak kąpać do października lub listopada. W drugim roku nadal pływać do grudnia, a dopiero na trzeci lub czwarty rok można iść kąpać się w przerębli. Po takim czasie organizm przyzwyczaja się do zimna. Ale w przerębli trzeba chodzić nie więcej niż 30-50 sekund. Nawet morsy z dużym doświadczeniem w wodzie znajdują się 1,5-2 minuty.

Ci, którzy nie przygotowuje się do моржеванию, uprawiać pływanie zimą w odkrytym basenie. To jest pływanie będzie dla ciebie bardzo przyjemne, temperatura powietrza wynosi 10-15градусов, a czasem i 20 stopni poniżej zera, a temperatura wody w basenie jest podgrzewana do 26-27 stopni. Przepływając 1-1,5 km, прочистятся lekkie, i dostaniesz zastrzyk energii na cały nadchodzący dzień, a może i tydzień, i zostawić basen nie ma ochoty. Po uprawiania sportów procedurami masz optymistycznym nastroju.

Zimowe pływanie dobrze tym, że w basenie człowiek spędza dużo energii. Oprócz mięśni obciążenia bezpłatne masaż ciała strumieniami wody, rozwijają się każdy mięsień, массируете zakończenia nerwowe i naczynia kapilarne. Podczas zajęć pływanie odpręża kręgosłup, i rozciągają się krążków.