Jak nauczyć się kręcić hula hoop

Z każdym dniem coraz bardziej popularny staje się proste gimnastyczna, hoop (хулахуп), który korzysta co druga dziewczyna w dążeniu zrobić talię już i dokręcić mięśnie brzucha. Ale aby osiągnąć pożądany efekt i zastosować ten sportowy w walce z złogami tłuszczu na bokach, trzeba nie tylko kupić, ale też dowiedzieć się, jak nauczyć się kręcić hula hoop w domu samodzielnie. Ważne jest, aby wybrać odpowiedni sprzęt sportowy, ponieważ istnieje kilka jego odmian, a niektóre z nich nie nadają się dla początkujących.

Jak nauczyć się poprawnie kręcić hula hoop w pasie: lekcje dla początkujących z filmów

Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że nie ma w tym nic skomplikowanego. Po prostu trzeba się dokładnie i kręcić hula hoop, ale jest kilka szczegółów. Jeśli chcesz schudnąć, nie krzywdząc własnego zdrowia, należy przestrzegać poniższej instrukcji:

  • Zajmij pozycję wyjściową – stań prosto. Obręcz chwyć obiema rękami i umieść go na wysokości pasa.
  • Jednocześnie rozpocząć kręcenie biodrami, a następnie kilkakrotnie хулахуп.
  • Ruch obręczy na ciało ma piękny efekt masażu, najważniejsze – nie rozluźnij brzuch. Należy uruchomić pocisk zsynchronizowane z ruchami bioder.
  • Jeśli chcesz szybko usunąć brzuch, dokręcić mięśnie, zrobić już talię, ćwiczenia powinny być wykonywane regularnie.
  • Należy zachować równomierne obciążenie na mięśnie. Obracać obręcz od 10 do 30 minut, stopniowo zwiększając czas trwania zajęć. Jak prawidłowo skręcać хулахуп, obejrzyj wideo poniżej.

Ważne wskazówki

Jeśli chcesz schudnąć z pomocą obręczy, należy przestrzegać kilku zaleceń, które sprawi, że twój trening bardziej skuteczne:

  1. Aby mięśnie brzucha zaczęły działać, trzeba najpierw kręcić hula hoop w zaledwie kilka minut. Każdego dnia zwiększać czas trwania zajęć, a wkrótce stanie się zauważalne, jak odchodzą zbędnych ilości.
  2. Ile kręcić hula hoop odchudzające? Minimalny czas trwania szkolenia wynosi 10 minut. Jeśli lekcja będzie krótszy, osiągnąć pożądany rezultat się nie uda. Idealnym rozwiązaniem będzie codzienne skręcanie obręczy przez pół godziny, ale nie dłużej niż godzinę. Jeśli będzie wzięty ciężki хулахуп, czas trwania zajęć nie powinna przekraczać 20 minut.
  3. Po pierwszym treningu na ciele mogą pojawić się siniaki, zacznie boleć plecy i prasy. Nie martw się, to naturalna reakcja organizmu, przerywać treningu nie trzeba. Już za kilka dni nieprzyjemne dolegliwości miną, i nie będą przeszkadzać.
  4. Ważne jest, aby nie tylko wiedzieć, jak nauczyć się kręcić hula hoop, ale i ile czasu musi upłynąć między jedzeniem i rozrywką. Idealnym rozwiązaniem będą ćwiczenia na pusty żołądek, rano lub przez 1-2 godziny po posiłku.
  5. Czas treningu nie ma znaczenia, wszystko zależy tylko od twojej pracy. Jednak nie warto robić przed snem. Ćwiczenie można przeprowadzić nie później niż na godzinę przed tym, jak zaśnie.
  6. Przed treningiem należy przeprowadzić krótką rozgrzewkę, aby rozgrzać mięśnie.
  7. Pojawienie się siniaków-nie jest powód, aby rezygnować z zajęć, ale trzeba będzie na jakiś czas zmniejszyć tempo ćwiczenia z obręczą. Obciążenie należy zwiększać stopniowo. Z czasem postać zacznie kupować piękny kształt, zawierać którą będzie łatwo za pomocą regularnego stosowania obręczy.
  8. Jeśli хулахуп daje silne nieprzyjemne odczucia, nawiń na talię szalik lub załóż sweter, ale stopniowo od nadmiaru ubrań musisz się.

Jak chcesz kręcić хулахуп na innych częściach ciała

Dziewczyna pokazuje jak prawidłowo kręcić hula hoop

Z tego sportowego pocisku można nie tylko zmniejszyć talię, ale i pozbyć się kilku zbędnych kilogramów w biodrach i nogach. Jak kręcić hula hoop, aby pośladki kupili piękny kształt i usunąć cellulit? Prawidłowe położenie хулахупа ma nie tylko efekt masażu, ale i pobudza krążenie krwi. Na innych częściach ciała ćwiczeń odbywa się o wiele trudniejsze, bo przytrzymać koło będzie trudniejsze, niż w talii. Aby twoja praca była udana, należy wziąć pod uwagę następujące wskazówki:

  • Dla wzmocnienia pozytywnego efektu zaleca się stosować na biodra krem antycellulitowy.
  • Jeśli jest używany metalowy pocisk, może zranić w kości, ale wynik jest warte wysiłku.
  • Trzeba się dokładnie umieścić nogi jak najbliżej siebie i zacząć kręcić hula hoop.
  • Jeśli w takiej pozycji przytrzymać pocisk bardzo ciężko, trochę rozłóż nogi i zrób lekkie pochylenie obudowy do przodu.
  • Amplituda mieszania musi być duży.
  • Jeśli zaczyna boleć biodra lub kręgosłupa, zmień obręcz i weź pocisk łatwiej.

Kobieta kręci hula hoop

Wiele dziewczyny chcą nauczyć się kręcić хулахуп na szyi, ale to bardzo niebezpieczne zajęcie. W rezultacie może powstać szyjny dyskopatia. Jeśli nadal chcesz się nauczyć to ćwiczenie, należy najpierw skonsultować się z lekarzem i dowiedz się, czy nie masz poważnych przeciwwskazań. Najważniejsze – podczas zajęć nie opuszczać ramiona i wybrać obręcz. Nadaje się tylko lekki plastikowy pocisk, bez pęcherzyków na wewnętrznej stronie. Czas trwania zajęć nie może przekraczać 5 minut.

Można kręcić hula hoop i na nogach, ale tylko wtedy, gdy nie stwierdzona choroba zwyrodnieniowa stawów, w przeciwnym razie istnieje szansa, aby uzyskać bardziej poważne problemy ze zdrowiem. Chroń stawy kolanowe, bo po dłuższym treningu zaczynają bardzo boleć. Stań w pozycji wyjściowej, nogi są umieszczane na szerokość ramion, lekko ugięte w kolanach. Ćwicz, nie więcej niż 10 minut dziennie.

Ćwiczenia odchudzające

Obręcz pomaga szybko i łatwo schudnąć, dokręcić mięśnie brzucha, usunąć kilka zbędnych centymetrów w talii i złogi cellulitu na udach. Jednak taki wynik można osiągnąć tylko podczas regularnych i odpowiednich treningach. Zobacz szczegółową instrukcję prowadzenia zajęć z wykorzystaniem хулахупа w wideo poniżej. Będzie doskonałym pomocnikiem w walce o idealną figurę.

Korzyści i szkody ćwiczenia z obręczą

Korzyści z regularnych ćwiczeń z хулахупом jest po prostu bezcenne, zajęcia pomagają osiągnąć takich wyników:

  • Rytmiczne tempo treningu pomaga schudnąć. Podczas zajęć następuje podział podskórnej tkanki tłuszczowej. W rezultacie są sprzątane boca i выпирающий brzuch.
  • Podczas treningu z хулахупом odbywa się intensywna praca mięśni brzucha, dzięki czemu rozwijają się stopniowo umacniać, rozpatrywana press, pojawia się piękny teren.
  • Podczas skręcania obręczy spędzasz rodzaj masażu, za pomocą którego przyspiesza krążenie krwi w okolicy brzucha, znajdują się w normę wszystkie procesy metaboliczne. Tak, można nie tylko schudnąć, ale również usunąć złogi cellulitu.
  • Jeśli dziecko cierpi z powodu tego nieprzyjemnego schorzenia, jak skolioza, mu pożądane jest, aby regularnie kręcić hula hoop, ale tylko po konsultacji z lekarzem.
  • Dzięki poprawy procesu przepływu krwi podczas ćwiczeń, podejmowana jest praca wszystkich narządów wewnętrznych i układu pokarmowego.

Dziewczyna uczy się kręcić hula hoop w talii

Na pierwszy rzut oka, zajęcia z wykorzystaniem хулахупа wydają się być bardzo skuteczne i całkowicie dostępne. Jednak w przypadku niewłaściwego korzystania z tej sportowego pocisku ryzykujesz zaszkodzić swojemu zdrowiu:

  • Przy zbyt intensywnym tempie treningu na ciele mogą pojawić się bolesne siniaki. Nawet proste siniaki są w stanie sprowokować początek blizny tkanki podskórnej, co będzie objawiać się jako бугристость brzucha. To odnosi się do ciężkich modeli obręczy, na wewnętrznej stronie które mają kolce. Ważne jest, aby prawidłowo wybrać хулахуп, z uwzględnieniem własnej kondycji fizycznej i skłonności do powstawania krwiaków.
  • Surowo zabrania się prowadzenia ćwiczeń w czasie ciąży, w przeciwnym razie będzie nakładana poważne skutki dla rozwoju płodu, w wyniku czego może nastąpić poronienie, czy dziecko będzie mieć różne patologie.
  • Nie zaleca się kręcić hula hoop w chorobach narządów jamy brzusznej (na przykład, problemy z jelitami, zapalenie nerek, kamica układu moczowego).
  • W przypadku niewłaściwego korzystania z хулахупа może się zdarzyć, opadające macicy, dlatego takie zajęcia są przeciwwskazane dla kobiet, które mają choroby ginekologiczne.
  • W przypadku chorób skóry (łuszczyca, różnych сыпях, półpasiec) lepiej na czas odłożyć zajęcia.
  • Jeśli masz problemy z kręgosłupem, szkolenia mogą być przeprowadzane wyłącznie po konsultacji z lekarzem.

Opinia lekarzy i przeciwwskazania

Pomimo korzyści, jakie przynoszą regularne ćwiczenia z obręczami, u tego sportowego pocisku, istnieją przeciwwskazania do użycia:

Dziewczyny boli brzuch

  • ciąża;
  • spędzony wcześniej cesarskie cięcie;
  • jeśli ciągle boli nerka (bok);
  • przepuklina, zapalenie błony śluzowej żołądka i inne choroby narządów jamy brzusznej;
  • żylaki (jeśli choroba przebiega w ciężkiej postaci);
  • miesięczne, istnieje ryzyko otwarcia silnego krwawienia;
  • endometrioza (chorobą, w której cierpi macicy);
  • mięśniaki, cysty i inne choroby ginekologiczne;
  • kilka pierwszych miesięcy po porodzie;
  • jeśli doszło do opuszczenia macicy.

Ile kalorii spala się za 1 godzinę treningu

Skręcanie obręczy daje piękny efekt masażu, w rezultacie znacznie poprawia stan skóry, wraca jej koloryt, zmniejsza istniejące złogi tłuszczu, zwiększa ukrwienie. Podczas ćwiczenia pracują mięśnie pośladków, ud, brzucha, pleców, co pomaga szybko wzmocnić i pozbyć brzuch. Doskonale trenuje układ oddechowy, mięsień sercowy i układ przedsionkowy. Za 100 minut treningu z obręczy odbywa się spalanie około 1000 kcal, a talia staje się mniej na 5-7 cm

Opinie na temat efekt dla zdrowia i wyniki odchudzanie

Maria, 25 lat: Po porodzie moje mięśnie brzucha są osłabione i обвисли. Do regularnych ćwiczeń na siłowni brakowało czasu, więc postanowiłam codziennie kręcić w domu obręcz. Wynik mnie zadowolony. Po miesiącu regularnych ćwiczeń mięśni brzucha dokręcone, skóra zyskała dawny ton, i stopniowo znikają rozstępy. Zajmuję się codziennie przez 20 minut.

Olga, lat 30: Stała siedzący tryb pracy zniszczyła moją figurę, pojawiły się problemy z trawieniem. Przyjaciółka poradziła dowiedzieć się, jak nauczyć się kręcić hula hoop. Kupiłam хулахуп i zaczęła zajmować się codziennie rano, przed pracą, a wynik nie kazał na siebie długo czekać. Już po kilku tygodniach zniknęły wszystkie problemy z trawieniem, a po dwóch miesiącach zajęć talia zmniejszyła się o 5 cm.

Władysław, 45 lat: Po silnego stresu mam znacznie przybrałam na wadze, musiałem szukać dostępnych metod, aby zaradzić zaistniałej sytuacji. Dziewczyna powiedziała, że jej pomaga хулахуп. Ja też postanowiłam spróbować i kupiłam plastikową obręcz. W życiu jestem perfekcjonistką, więc podeszła do sprawy poważnie. Teraz robię dwa razy dziennie po 20 minut. Za dwa tygodnie brzuch stał się bardziej płaski, talia zmniejszyła się, jestem w stanie założyć swój ulubiony strój.