Jak mężczyźnie przytyć

Idealna harmonia i grubość są uważane za udziałem kobiet, a przedstawiciele silniejszej płci, zwłaszcza młodzież, często starają się zwiększyć masę mięśniową i wyzdrowieć. Nadużywanie wysokokalorycznych pokarmów nie zawsze pomoże mężczyźnie przybierania na wadze, ponieważ organizm będzie budować tłuszcz, a nie mięśnie. Potrzebne są specjalne diety.

Jak szybko zdobyć masę ciała mężczyzny

Mężczyzna przestrzega diety na przyrost masy ciała

Wiadomo, że ludzie przybierają na wadze od kwasów kalorycznych produktów, cukru i mąki. Jednak mężczyźni przy takiej diecie ryzykują tylko festiwal brzuchem. Satysfakcjonujące obfite posiłki nie doda urody, jeśli pominąć aktywnością fizyczną i zdrowym stylem życia. Jeśli mężczyzna chce, aby ciało wyglądało na zdrowe, mocne, ale przy tym harmonijny i sprawny, trzeba koniecznie przestrzegać kilku podstawowych zasad, które pomogą zdobyć waga:

  • Staraj się spać co najmniej dziewięć godzin dziennie i co najmniej godzinę odpoczywać na świeżym powietrzu w ciągu dnia. Kiedy ty odpoczywasz, twój organizm uspokaja się i tworzy piękne ciało.
  • Unikaj stresu. Podczas wstrząsów nerwowych spala się dużo kalorii, człowiek chudnie.
  • Angażują się w centrum fitness lub siłowni, woli mocy obciążenia. Jeśli będziesz używać dużych wagi, należy zbudować mięsień. Przed treningiem zjeść coś caloric, na przykład, garść orzechów, suszonych owoców.
  • Pij dwa litry wody dziennie, nie mniej.
  • Należy przestrzegać śmieci dietę z węglowodanami, białkami.

Co trzeba jeść, aby przytyć

Jeśli uważasz, że jak mężczyzna przybierania na wadze, nie spiesz się wprowadzać do diety bułki i piwo. Trzymać się zasad zdrowego odżywiania i tak będzie, ale dieta na przyrost masy ciała jest o wiele bardziej przyjemne, niż odchudzanie. U mężczyzn nie ma potrzeby ściśle liczyć kalorii i ograniczać się w pysznych daniach kuchni. Wręcz przeciwnie, trzeba przekroczyć swoją energetyczną normy na dzień, dlatego najbardziej kaloryczne produkty dla przyrostu masy ciała pójdą na korzyść mężczyzny, który chce szybko przytyć.

Wysportowany mężczyzna

Dobrze, jeśli w diecie każdego dnia będą następujące rodzaje produktów:

  • Białe i czerwone mięso z minimum tłuszczu. Nadaje kurczaka, polędwica wołowa, filet z jagnięciny lub chudej wieprzowiny. Czasami można zafundować sobie grube uchwytach lub kebab. Duża ilość białka, które znajduje się w mięsie, pobudzać was i pomoże zbudować mięsień.
  • Produkty mleczne ‒ twaróg, kefir, jogurt, naturalny, mleko. Też doskonały materiał budulcowy dla organizmu. Pomoże mężczyźnie nie tylko na wadze, ale i wzmocnić kości, zęby, paznokcie. Mleko zawiera nie tylko białka, ale i dużą ilość wapnia.
  • Ziarna. Doskonałym źródłem kalorii są różne kasze (gryczana, kaszy manny lub owsiana), musli lub злаковый chleb.
  • Groch, fasola, inne rośliny strączkowe są bogate w przydatne w błonnik. Jeśli upiec lub ugotować, będzie to świetny dodatek.
  • Miód, orzechy, suszone owoce są doskonałym źródłem energii. Jeśli jeść przed zajęciami sportowymi garść orzechów, można zaoszczędzić własne kalorie, tak jak mężczyzna szybko przytyć uda się tylko z nadmiarem energii.

Wysportowany facet

Ponadto, zastanawiając się, jak przytyć w warunkach domowych mężczyźnie, ważne jest, aby nie zapominać o дробном zasilaniu. Jeść należy często, ale nie bardzo dużymi porcjami. Koniecznie zaplanuj menu na śniadanie, ponieważ rano organizm chętnie przyjmuje kalorie. Obiad lub kolacja przynajmniej kilka razy w tygodniu ukończ deser, można pozwolić sobie nawet сдобную ciasta z drożdżami i jajkiem. Ziemniaki nadużywać niepożądane ze względu na dużą zawartość skrobi, więc na dodatek lepiej gotować ryż, kuskus lub makaron z pszenicy durum.

Jak nabrać masy mięśniowej w warunkach domowych

Nie zawsze jest łatwo zrozumieć, jak mężczyźnie przytyć bez szkody dla zdrowia i nie włączyć niedostateczną masę ciała nadmiar. Warunkiem będzie sport, ćwiczenia fizyczne. Pierwszeństwo należy dać tym, którzy są związani z podnoszenie ciężarów: mała ilość podejść w połączeniu z dużym obciążeniem daje świetny wynik. Jeśli nie ma możliwości korzystać z sali, sprzęgnięty z kettlebells, sztangą lub hantlami w domu lub na podwórku.

Dobrego efektu budowania masy mięśniowej można osiągnąć na starym, dobrym drążku: pull i push-up pięknie napompowane ramiona u mężczyzn. Ale bieganie, rower, pływanie i podobne кардионагрузки lepiej wykluczyć, jeśli postawisz na celu wzrost mięśni: aerobic ćwiczenia mające na celu spalanie tkanki tłuszczowej i kształtowanie ogólnej wytrzymałości organizmu.

Preparaty do przyrostu masy ciała dla mężczyzn

Mężczyzna na przyjęciu u lekarza

W aptekach można dziś znaleźć wiele środków, które obiecują natychmiastowe rozwiązanie problemów z figurą mężczyzn i kobiet. Zazwyczaj to koktajle na bazie protein, pomagają szybkiego przybierania na wadze. Ponadto, istnieją sterydy, stymulowanie aktywnego produkcję w organizmie testosteronu. Jednak hormonalne oddziaływanie nie może być całkowicie nieszkodliwe, po leku istnieje ryzyko wywołać poważne choroby.

Przed użyciem jakichkolwiek leków należy skonsultować się z lekarzem, który podpowie, jak wyzdrowieć mężczyźnie. Czasami chcą zdobyć masę mięśniową, warto zwrócić uwagę na натуропатические leki i techniki, które są oparte na roślinnych suplementów diety lub ziołowych koktajli w celu zwiększenia masy ciała.

Jak przytyć bez szkody dla zdrowia

Człowiek przestrzega zasilania do zestawu wagi

Przed tym jak szybko wyzdrowieć, należy ocenić swój ciężar. Myśleć o tym, jak zdrowy mężczyzna przybierania na wadze, należy, jeśli wskaźnik masy ciała (BMI) osiąga 18: aby obliczyć ten wskaźnik, podziel swoją wagę przez wzrost (w metrach), zbudowany w kwadrat. Dla dorosłego człowieka norma waha się między 18 i 25. Mężczyzna z mniejszym indeksem jest chudego. Przed tym jak zacząć przybierać na wadze, upewnij się, że masz wszystko w porządku z przemianą materii (trzeba zdać badania u endokrynologa), w przeciwnym razie istnieje ryzyko powodować otyłość zamiast zdrowego wzrost objętości mięśni.

Zdrowy apetyt będzie zapewnione, jeśli ktoś zainstaluje wyraźny tryb dnia i zasilania. Między posiłkami nie powinno się odbywać ponad 4 godzin, w tym stosowanie bardziej kalorycznych produktów zostawić na rano, a wieczorem jedz, np. twaróg z suszonych owoców lub warzyw. Doskonałym źródłem energii służy czekolada. Podczas intensywnego przyrostu masy ciała nie zapomnij o przyjmowanie witamin: czasami organizm człowieka nie brakuje tych aminokwasów i mikroelementów, które są zawarte w produktach codziennej diety.

Wideo: jak jeden facet przytyć