Witaminy, prawidłowe odżywianie!

Witaminy, prawidłowe odżywianie!

Kulturystyka! Prawidłowe odżywianie!

Na pewno już nie raz słyszał od zasilania zależy aż 80% sukcesu w zestawie masy mięśniowej! Nie no oczywiście, prawidłowe odżywianie odgrywa bardzo ważną rolę w kulturystyce, ale wydaje mi się, że z procentami są trochę jednak перегнули.

80%? A nie za dużo? To co wychodzi na to, że pozostałe 20% przypada na sam trening i wypoczynek) Okazuje się, że lepiej i więcej będziesz jadł, tym mniej trzeba będzie trenować)) Co ciekawe! Trzeba spróbować!

Oczywiście zasilanie ważne! Ale pierwszą rzeczą, jednak trening! Nawet przy zwykłym хавчике, przeciętnego mężczyznę, który jest daleki od kulturystyki, przy dobrym i dobrym szkoleniu będziesz w stanie zbudować dobrą masę mięśniową. To samo i z proteiną, nie należy traktować go jako coś cudowne! To tylko suplement diety. Po prostu zrozum to poprawnie! Jeść oczywiście trzeba dobrze i proteiny można pić, tylko to nie daje absolutnie nic, jeśli będziesz obijać i czekać na wynik z pustego miejsca.

No dobra, przejdźmy do głównego i zastanów się pytania dotyczące samego zasilania…

Jeśli są ustawione na poważnie do накачке, to należy jeść trzy razy dziennie, zgodnie z oczekiwaniami, już dawno tradycji, a co najmniej 5 razy na dzień! Najlepiej w małych porcjach, aby łatwo i szybko усваивалось swoim organizmem. Staraj się jeść jak najczęściej i nie kuś uczucie głodu, jeśli czujesz, że w brzuchu ssie, musimy wrzucić do paleniska coś do jedzenia! A w przeciwnym razie zacznie сжирать wszystkie swoje mięśnie.

W ogóle staraj się jeść tylko zdrowe i wartościowe produkty, jak бодибилдеру. Mniej tłuste, mocno зажаренного, konserw. Należy używać wysokiej jakości, zdrowej żywności, bogatej w białka i aminokwasy. Jedz mięso gotowane z kurczaka, makaron, ryż, jak najwięcej warzyw i owoców. W ogóle staraj się częściej, należy opierać się na warzywa, sałatki, wszelkiego rodzaju zioła, są bardzo szybko trawione, nie obciążające żołądka i przynoszące wiele cennych substancji dla organizmu.

Jeść i pić tylko te produkty, z którymi przyjaźni się żołądek. Mleko — bardzo przydatny produkt dla бодибилдера, ale wielu jest po prostu nie do strawienia ze względu na лактозной nietolerancji. Jeśli twój żołądek nie chce dostrzec mleko, spróbuj wziąć tylko podczas jedzenia lub bardzo małymi porcjami. Nawet jeśli i tak nie będzie chciał, to zrezygnuj z niego zupełnie, przejdź na twaróg i jogurt.

Koniecznie trzeba przejść od razu po treningu, jeśli nie ma możliwości, aby coś zjeść, można закинуться w białko i aminokwasy. A za godzinę lub dwie, dobrze zjeść. Tak przy okazji jeśli po treningu masz obudził się brutalny apetyt, więc dzisiaj позанимались na hura! Nakarm siebie za to! Zasłużyli:)

I nie zapomnij, aby pić jak najwięcej wody. Im więcej wody w mięśniach, tym lepiej. Pić tylko czystą wodę, jak najczęściej, szczególnie w upalne dni i dni treningów. Mniej herbaty, kawy i innych kolorowych napojów. Nie zapominaj, że woda to bardzo ważny czynnik wzrostu tkanki mięśniowej.

Co jeszcze na zakończenie powiedzieć. Odżywianie w kulturystyce rzecz ważna, i zależy ona bezpośrednio od zarobków i ilości wolnego czasu. Ale, jak to zwykle bywa dodatkowy komfort i wsparcie finansowe wartość bardzo silnie relaksuje i negatywnie wpływa na twoje sukcesy w kulturystyce. Drogi sala, najlepsze żelazo, wysokiej jakości i prawidłowego odżywiania, najlepsze diety, sportowe ciuchy — wszystko to w zasadzie nie odgrywa żadnej roli!!! Tylko pracowity człowiek z silnym charakterem i punchy zdolnością do celu i marzeń — uda! Dla wszystkich innych, brak pieniędzy i życiowe niedogodności, tak i pozostaną na zawsze głównym uniewinnieniem od kulturystyki…

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: