Wakacje w kulturystyce!

Wakacje w kulturystyce!

Wakacje w kulturystyce!

Wakacje w kulturystyce ma bardzo duże znaczenie, oczywiście, nie tak dużą, jak same ćwiczenia, ale bez pełnego wypoczynku osiągnąć dobrych wyników będzie bardzo problematyczne.

Organizm po treningu musi się w pełni zregenerować, odpocząć. Najważniejsze to oczywiście sen. Jeśli zajmujesz się kulturystyką, należy starać się spać, ponieważ we śnie wypełnione zużyta energia, a także zachodzą procesy biochemiczne, które regenerują komórki organizmu.

Dlatego przed snem należy traktować tak samo poważnie, jak i do prawidłowego odżywiania. Jeśli jeszcze nie zdążyli się ożenić, mieć dzieci i masz wystarczająco dużo wolnego czasu, to doceniam ten moment, выкладывайтесь na treningach i dobrze się wyspać. No a dla tych, którzy już jest uwikłany w sieć życia rodzinnego, mogę doradzić tylko iść spać wcześniej. Nie oglądaj tv, mniej siedzieć w internecie i nie kontaktuj się z żoną! A po co ci dodatkowych stres? Wiesz, że stres bardzo negatywnie wpływają na wzrost mięśni! Kulturysta powinien być spokojny jak boa dusiciel. Rozdmuchasz musi tylko w hali.

Jak często chodzić na siłownię?

Teraz porozmawiajmy trochę o samych treningach. Ćwiczyć 3 razy w tygodniu już weszło w modę. Tak trenują bardzo wielu fanów kulturystyki, które wykonują wiele niepotrzebnych ćwiczeń, bita wiadra proteina i potem się dziwią, dlaczego u nich nic nie rośnie. A wyjście na ich jasną myśl przychodzi tylko jedno, że trzeba to robić jeszcze częściej! A najlepiej i w ogóle na co dzień, to wtedy będzie postęp.

W rzeczywistości nawet najbardziej intensywny trening i dieta nie pomogą ci zwiększyć swoje mięśnie, jeśli będziesz lekceważąco odnosić się do odpoczynku i regeneracji. Zrezygnuj z niepotrzebnych ćwiczeń, nie rób izolowanych ćwiczeń, od tego co będziesz stale swing biceps i triceps ręce masz z tego nie będzie.

Aby zdobyć przyzwoitą masę, wystarczy zajmować się tylko raz w tygodniu i robić tylko ćwiczenia podstawowe, wyciskania, przysiady i становую pragnienia. Robisz tylko raz w tygodniu, z każdym treningiem przyrostowi masy ciała, długo i w pełni zrelaksować i zacząć rosnąć z niebywałą prędkością. Oczywiście brzmi to trochę absurdalnie, ale tak jest naprawdę.

Swego czasu robiłem dokładnie według tego schematu, miałem bardzo mało wolnego czasu i w życie swojej stałej pracy, chodziłem do sali tylko raz w tygodniu i robił tylko jedno ćwiczenie — przysiady. Ale w dziwny sposób moja waga w ciągu kilku miesięcy wzrosła z 80 kg do 105. Przy czym wyglądał jestem na tyle atletycznie. Chłopaki z którymi się zajmowałem, nie wierzyli mi, że nigdzie indziej jak tylko w tej sali, nie pakerem. Oni po prostu неудомевали dlaczego nie rosną. Przecież praktycznie wszystkie z nich, można powiedzieć, że żyli w tej sali, i spali w uścisku ze sztangą. A ja szarlatanem, przychodził raz w tygodniu, zrobiłem tylko jedno ćwiczenie i moja masa pewnie rosła, tak na oczach. No i gdzie tu sprawiedliwość?:)

Tak, że faceci nie ważne ile sił można spędzić w sali, jeśli nie dajesz swojemu organizmowi wystarczająco dużo czasu na odpoczynek i regenerację, to o żadnym wzroście mięśni i można nie myśleć. Mięśnie rosną gdy ciało odpoczywa, a do tego muszą być duże odstępy między intensywnym treningiem. Dlatego nigdy nie przyjść na salę, jeśli czujesz, że jeszcze nie odeszli od ubiegłego razy, nie ładuj się w nowej. Daj czas organizmowi dojść do siebie.

Ile czasu trzeba, aby przywrócić?

Jeśli mieszkasz spokojne życie, nie masz problemów ze zdrowiem, rodziną i finansami, dobrze высыпаетесь w pełni zregenerować po treningu, można znacznie szybciej. Ale nawet przy takim bajkowym sytuacji, jeśli wykonujesz ciężkie ćwiczenia podstawowe, potrzeba około 4 dni dla pełnego odzyskania. Co już mówić o tych, którzy pracują na trzy zmiany, nie dochodzi do skutku, i jeszcze w domu spędza nerwy na swoją żonę истеричку i dzieci спиногрызов:) Dla takich zdesperowanych facetów, przerwy między ćwiczeniami powinny być bardzo długie, co najmniej tydzień, a może i jeszcze więcej.

Nie musimy naśladować gwiazdy kulturystyki, budować z siebie supermana i próbować zajmować się dokładnie tak samo jak oni. Różnica między profesjonalistami i zwykłymi amatorami, jest po prostu ogromna, więc i podejście musi być zupełnie inny! Kulturystyka — to inteligentny sport, a nie głupie kiwanie żelaza, i jeśli będziesz dokładać do tego zawodu nie tylko ciało, ale i głowę, to osiągnięcia pożądanego rezultatu, można o wiele szybciej i łatwiej…

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: