Treningi po przerwie

Treningi po przerwie

Krzywa logika» w naszych głowach wymaga: jeśli brakowało trening, to trzeba poćwiczyć bardziej efektywnie, zwiększenie masy ciała, nadrobić zaległości. Jednak ta sportowa chciwość nie przynosi pozytywnych rezultatów.

Na początek ważne jest, aby zorientować się w dwóch rzeczach. Pierwszy, to dlaczego przepuszczane treningu? Po drugie, jak długo nie było? W zależności od odpowiedzi na te pytania подкорректируем program zajęć tak, aby przeskakuje najmniejszą sposób wpływają na wyniki

Częsty błąd

Wiele osób uważa, że jeśli przez miesiąc nie zajmowali się w siłowni, kiedy wrócą, mogą bezpiecznie kontynuować stary program, zwiększać obciążenie słabnie, to nie tak. Rzecz w tym, że przy regularnych zajęciach przestrzegane cykliczność obciążenie-wakacje. Co to oznacza?

Załóżmy, że w poniedziałek pracowali na mięśnie klatki piersiowej. W ciągu tygodnia są odnowiono. Odpowiednio w następny poniedziałek znajdują się one na «siłowego szczyt». Są optymalnie przygotowane do nowego obciążenia. Jeśli w poniedziałek zamiast zwykłych ćwiczeń dla piersi weźmiesz ćwiczenia na nogi, to przegap okres super siły.

Co się dzieje, jeśli zrobiłeś sobie przerwę na miesiąc? Faza «brak obciążenia», mięśnie rozluźnione, przyzwyczajeni do wypoczynku, oni nie oczekują od ciebie szkoleniowego stresu. Można obiektywnie stały się słabsze!

Przegapiłem jeden trening

Jeśli nie było was na jednym treningu, nie trzeba panikować i myśleć, że jesteś poważnie naruszył tryb sportowy. W tym przypadku trzeba kontynuować zajęcia z tego, na czym skończyliśmy. Czyli jeśli nie zostały w tym dniu, kiedy miały swing biceps, huśtawka biceps. Okazuje się, że zamiast siedmiu dni na regenerację mięśni miała dziesięć, to jest w porządku. Obciążenie dajemy taką, która była w programie, nie więcej, nie mniej.

Jeśli kilka zajęć

Kiedy ciebie nie było w sali tygodniu, to warto zacząć od tego treningu, której kończyli. W naszym przykładzie będzie to wyglądać tak: ekstremalne trening był na mięśnie klatki piersiowej, z niej zaczniemy. Dlaczego tak? Wszystkie z tego samego powodu, zgodność z cyklu obciążenie-wakacje. Mięśnie, które były zaangażowane na każdym treningu, jak razem zdążyli nabrać sił za pominiętą tygodniu.

Im w zasadzie obojętne, że nie zajmowali. Cykliczność ich obciążenie nie zostało naruszone. Co do dalszego programu, to ją zostawiamy bez zmian. Ale musisz być przygotowany na to, że nie uda zaplanowane wzrost obciążenia, wtedy masy trzeba będzie powtórzyć.

Choroby, rzecz przykra

Jeśli nieobecności spowodowane chorobą, to powrót do тренировочному procesu zależeć będzie nie tylko od terminu granicznych, ale i od choroby. Być może, nie oglądając się na powrót do zdrowia, po pewnym czasie będzie można uczestniczyć w treningu. Nie leń się, należy skonsultować się z lekarzem w tej sprawie. Będziemy mówić o standardowych «jesiennych dolegliwości».

Pomnożyć przez dwa

W wieku kilkunastu lat przyjaźnił się z profesjonalnym бодибилдером. Zastanawiałem się obserwować, jak on się boi przeziębienia, dosłownie шарахается od chorych na grypę. Teraz ja go doskonale rozumiem. Aby się wyprowadził małą formułę, myślę, że wiele osób może potwierdzić jego poprawność na podstawie własnych obserwacji.

Jeśli masz pecha i jesteś, podniesienie grypa, stracili trzy treningi, brakowało sześć treningów! Brakujące czas jest mnożona przez dwa (aż organizm w pełni się zregeneruje, aż wrócisz na ten poziom, na którym były). A jeśli wirus został «wysokiej jakości», to przepustka pomnożyć przez trzy, a nawet cztery.

Co piszemy w dzienniku

Jeśli проболели tydzień lub po prostu zwiali ze miesiąc, okres rekonwalescencji będzie praktycznie tak samo ciężkie. Co robimy z kolejnymi treningami? Masz program, w którym odbywały się zajęcia, pamiętnik, gdzie odnotował wzrost obciążeń. Radzę wrócić na trzy tygodnie.

Jeśli pierwszy dzień polu przerwie przyszedł na siłownie i zaczęli z ćwiczeń na biceps, to obciążenie trzeba brać to, co jeszcze zostało trzy ćwiczenia temu. Na dalszych zajęciach nie należy używać te obciążenia, które zostały masz dwie i jeden trening do pominięcia. Psychicznie перечеркиваем ich.

Można poruszać się tylko na to, jak twój organizm reaguje na obciążenia. Możliwe, że za kilka tygodni wróci do tego poziomu, że był u ciebie przed przerwą. Być może to będzie sześć tygodni. W każdym razie nie zepchnąć koni», nie spiesz się być zamontowane nowe towary.

Dlaczego «powrócił» na miesiąc temu

Dosłownie na dniach do mnie na siłowni pasuje facet. Zdziwiony widok:

Zaczynam pytać, gdzie był, co robił.

Okazało się, że był na weselu u znajomych i podjął tam na piersi bardzo przyzwoicie (nie słupek, ja na wszelki wypadek), nawet nie pamięta, jak przyjechał do domu. I co ciekawe, wyniki się pogorszyły?

Kilka słów na zakończenie

Лентяям i прогульщикам – surową reprymendę!

Z powodu choroby. Wszyscy jesteśmy ludźmi, co by nie robili, jakie środków zapobiegawczych nie stosowano, chorują absolutnie wszystko! Nie trzeba robić z tego tragedię, i myśleć: — . Najważniejsze jest pozytywne nastawienie i wiara we własne siły. Oni pomogą ci pozbyć się choroby i szybko odzyskać. Bądźcie zdrowi!

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: