Rozwijamy pamięci mięśniowej

Rozwijamy pamięci mięśniowej

Co to jest pamięć mięśniowa?

To swoista adaptacja mięśni do wysiłku w dłuższej perspektywie. Pomimo nazwy, w procesie tym biorą udział nie tylko mięśnie, ale i cały organizm. Całe ciało, zapamiętuje, pozytywny stres, poziom naszych osiągnięć, wzrost, którego udało się osiągnąć.

Myślę, że każdy może sobie przypomnieć jedną z wielu opowieści:

Dlaczego jest to możliwe? Charakter i siła woli? Oczywiście, ale nie tylko to.

Weźmy dwóch teoretycznych kulturystów. Jeden ze sportem poznałem tylko dzisiaj. Inny, miał sukcesy w przeszłości, ale rzucił i dopiero teraz zdecydował się na powrót. Dane zewnętrzne, moc, objętość mięśni dziś u nich są takie same. Tak oto, ceteris paribus treningu, drugi zawsze będzie do przodu.

Pamięć mięśniowa w praktyce

Żeby było jasne, jeden przykład. Facet idzie na siłownię, około roku, ale żadnych rezultatów nie ma. Nadaje się narzekać na złą i niesprawiedliwą los. Oczywiście, chce dać tajną super program, aby walczyliśmy.

Przypominam mu, jak wchodzi na salę. Dwa miesiące chodzi, miesiąc go nie ma. Dwa miesiące chodzi, miesiąc go nie ma.

Bardzo sportowy podejście.

Przy takim trybie organizm nie może zrozumieć, czego od niego chcą. On nie widzi sensu w rozwoju, bo regularnych obciążeń nie. Można powiedzieć, że proces szkolenia i nie zaczęła, a pamięć mięśniowa… no, myszy nic zapamiętać.

Pamięć mięśniowa w starości

Każdy trening, każde zwiększenie obciążenia daje sygnał organizmowi, że trzeba mieć się na baczności. Trzeba gromadzić siłę i wytrzymałość.

Jest to wspaniała motywacja. Po ciężkim treningu, pamiętaj, że nie tylko stały się silniejsze dziś, stajesz się silniejszy na zawsze. Zrobili kapitalne inwestycja w swoje zdrowie, który będzie z tobą przez długie lata.

Osiągając wynik dziś możesz w czterdzieści, pięćdziesiąt i sześćdziesiąt lat wrócić na siłownię, a twoje ciało będzie dobrą opinię.

Ulubiony amerykański polityk Arnold Schwarzenegger w 2013 roku zagrał w filmie akcji. W jednym z wywiadów powiedział, że musiał na kilka miesięcy zmienić tryb, aby zdobyć masy mięśniowej dla tego filmu. Zaledwie kilka miesięcy i gotowe! A przecież on, nie zawaham się powiedzieć, prawie dziadek, za 65 przekroczyła już.

Ktoś może powiedzieć:

Duży to on ogromny. Ale w tym przykładzie główną rolę odgrywa właśnie dobrze rozwinięta pamięć mięśniowa.

Co mówi o medycyna pamięci mięśniowej

Dane uśrednione, każdy ma swoje własne cechy, ale po to, aby odzyskać dawną siłę i wytrzymałość, po długiej przerwie dość trzech miesięcy. Co do objętości masy mięśniowej, to tu odpowiedź nie będzie tak szybkie, potrzeba około pół roku.

Przypomnę, że mięśnie rosną tylko przy wzroście obciążenia, więc najpierw powraca jedno, a potem drugie.

Jak prawidłowo rozwijać pamięci mięśniowej

Wiele pewni, że nie można przerwać proces szkolenia. Przecież będzie stracone cenny czas! Mięśnie stają się słabsze. Mają rację tylko częściowo. Rzeczywiście, w krótkim okresie, tak i będzie. Ale jeśli spojrzeć poziom postępu na wiele miesięcy do przodu, to okaże się, że zawodnik dał odpocząć swojemu ciału, pokaże najlepsze wyniki. Rozwój pamięci mięśniowej, to nie jest ciągły wzrost obciążeń.

Nie bój się zrobić krok do tyłu, bo za nim nastąpi skok do przodu, dzięki tej samej pamięci mięśniowej. Być бодибилдером wcale nie oznacza, że trzeba ciężko i bez względu na to, że stale chodzić na siłownię. Jeśli chcesz, to strategia, polityka.

Rozwijać pamięć – czytaj książki, rozwijaj pamięci mięśniowej, czytaj artykuły na Super-mens.ru

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: