Pompowanie w kulturystyce

Pompowanie w kulturystyce

Popularne wyrażenie: . W rzeczywistości, kulturystyka dosłownie oznacza «budowa ciała», ale jest w nim element, który pozwala dosłownie masę, to jest pompowanie.

Co to jest pompowanie?

Tak, tłumaczenie jest proste – pompowania. Dlaczego właśnie tak nazwali to treningowy zasada? Takie pytanie może wystąpić u kogoś, kto nigdy nie próbowałem pompowanie. Po treningu masz wrażenie, że mięśnie oszukali, jak balon. Wydaje się, że są ogromne, a przeszkadzają ci się poruszać.

Pompowanie роздувся

Chociaż, dlaczego sądzisz? I tak jest w rzeczywistości!

Dlaczego mięśnie надуваются przy пампинге

Fizjologia procesu proste, pompowanie zapewnia intensywny przepływ krwi do mięśni. Szybki przepływ, i zaczynasz rosnąć w oczach. Jeden facet w sali spędził pompowanie trening na klatkę piersiową i triceps:

Jeden idzie do szatni, przynosi aparat zaczyna robić zdjęcia, ale dezynwoltura niezadowolony:

Co poradził chłopakom nie cierpieć, a korzystać photoshopie, jeśli tak chce wydawać więcej, niż jesteś. Efekt pompowanie dość szybko mija, jeśli chodzi o jego wyrazie zewnętrznym, ale ważne jest tutaj więcej.

Jestem zszokowana i co pozostało

Pompowanie mięśni krwią prowadzi do wzrostu liczby pracujących naczyń włosowatych, to plus i do siły i wytrzymałości, a w konsekwencji wzrostu mięśni. Ponadto, chwilowe nasycenie krwi zapewniamy mięsień dopływem substancji odżywczych, tlenu i wypłukuje produkty rozkładu. W sumie use wóz i mały wózek!

Jak prawidłowo делаь pompowanie

Teraz przyjrzyjmy się w twarz tej bestii, co oznacza odbiór пампинга w kulturystyce.

Będziemy potrzebować:

1.zmniejszyć ciężar roboczy,

2.zwiększyć ilość powtórzeń w podejściu,

3.zwiększyć szybkość wykonywania ćwiczenia.

Trochę więcej.

1. Dostosować ciężar tak, aby poczuć obciążenie z jednej strony, a z drugiej несдулись (zamiast надулись) do końca drugiego podejścia. Teoretycznie powinno się zmieścić w ramy 50-70% od pracy standardowej wagi.

2. Ile powtórzeń robić, kwestia sporna. Jedni polecają 10, inne-wszystkie 50. Radzę wziąć 15, to wystarczy.

3. Co do prędkości, to wszystko jest po prostu, im szybciej, tym lepiej, bez szkody dla bezpieczeństwa, oczywiście. Załóżmy, że robisz wyciskanie z klatki piersiowej, wyobraź sobie, że można stosować ostre ciosy przeciwnika obiema rękami, tylko wasze ręce obciążone przy tym sztangą.

Większość zasad treningowych mają szereg ograniczeń. Najczęściej są one związane z doświadczeniem sportowca. Pompowanie wśród nich przyjemny wyjątek. Nie musisz być profesjonalistą, aby go wypróbować. Wręcz przeciwnie, jest on bardzo przydatny dla początkujących, ponieważ pozwala szybko rozgrzać organizm, włączyć go w proces szkolenia, ale przy tym zminimalizować ewentualne obrażenia.

Dlaczego nie można często robić pompowanie?

Zwykły trening – stres dla organizmu, a pompowanie, to stres, pomnożona przez dwa. Сверхнагрузки idą na układ krwionośny i mięsień sercowy. Wniosek jest prosty – nadużywać пампингом w kulturystyce nie można, a i tak nie ma sensu, musi pocieszyć twoje ciało.

Wyobraź sobie, że jesteś дремлете na kanapie, a jak ktoś nie może cię obudzić w ważnej sprawie. On rzucił cię w nosie, przebudzenie nastąpiło, misja wykonana, czas zająć się sprawami i wysłuchać, co cię obudzić. Ale zamiast rozmowy, kolego nadal masz klikać w nosie. No i na co to pytanie? Ale, jeśli ty znów zaczynasz zasnąć…

Standardowy program składa się z trzech dni treningowych, można zrobić raz na dwa miesiące pompowanie tydzień, a jeszcze lepiej wyrzucić pompowanie zajęcia równomiernie w ciągu tego okresu.

Oczywiście, jeśli pracujesz na zwolnienie, to stosunek ten można zmienić, zwiększając ilość пампинга.

Ból mięśni i pompowanie

Najlepiej wynik pompowanie treningu, to ból mięśni, właśnie mięśni. Dlatego, często ostatni podejście sprawiają, że nazywa się podczas gdy ma siły. Ale jeśli masz w czterech podejściach piętnaście powtórzeń, a w piątym zajęło wszystkie trzydzieści, aby pojawił się ból mięśni, to znaczy, że następnym razem trzeba trochę swój ciężar, źle obliczyli.

Skoncentrujcie się, jak rosną twoje mięśnie

Już dotyczyły tematu, jak ważne jest, aby wizualizować oczekiwany wynik, stanowić wzrost, czuć go. Przecież zastaw mięśniowego postępu nie tylko w mięśniach, ale i w umyśle. Trudno wyobrazić sobie najlepszy trener w tym sensie, niż pompowanie. Czuje, że mięśnie rosną, a przecież oni naprawdę będą rosnąć w oczach. Lustro przed tobą, aby ocenić rezultat. Oczywiście, po tym treningu ilości będą spadać, ale już teraz można zobaczyć, jak stać się za kilka miesięcy, najważniejsze jest, aby nie zatrzymywać się i iść do celu.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: