Od czego zacząć trening na siłowni?

Od czego zacząć trening na siłowni?

początkujący na siłowni

Często, aby zobaczyć, jak kolejna odwiedzona w siłownie, prosto kieruje się do maszyny, obciąża go w pełni i do przodu – z сопением i moans dmuchać w pracy wagi.

Nie chcę występować w roli «czarnego proroka», ale taki bohater jest skazany na to, że prędzej czy później dostanie kontuzji.

Nam z takimi ludźmi nie po drodze. Każde zajęcia w siłowni musi zaczynać się od rozgrzewki. Weź tę zasadę za podstawę i nigdy nie odstępuj od niego. Pamiętaj, że łamiąc elementarne zasady aktywności fizycznej, można «złapać» kontuzji w każdej chwili. I na pierwszej lekcji i poście pięciu lat treningów. Jak by wzrosła siła i masa mięśniowa, nie wpływa to na konieczność chodzić po sali i «empty machać rękami».

Siła sugestii

Tłumaczę wszystkich ponownie przychodzą «zasady zachowania na wodzie», aby «nie заплывали za boje», innym razem musi przestraszyć strasznej historii. Kolejny nowy bardzo uważnie wszystkie wysłuchał i poszedł robić. Chodzi kilka miesięcy. Za każdym razem, karate dokładnie i starannie. Potem okazało się, że jego pasją jest joga i spacery z rzędu na dwa treningi, najpierw joga, potem тренажерка.

Oczywiście, w takiej sytuacji można się obejść bez rozgrzewki, ale tylko w takiej.

Ile trzeba rozgrzewkę

Kiedy skończyliśmy trening, powinieneś czuć przypływ sił i chęci выложится, a nie zmęczenie i potrzebę snu. Nie zapominaj, że głównym celem, to «rozpędzić krew przez ciało», rozgrzać mięśnie i więzadła, a nie fizyczną. Twoje przygotowanie do treningu powinna trwać dziesięć minut, nie więcej.

Najczęstszym błędem w trening wynika z braku zrozumienia procesu. Obserwuję gościem w sali. Przyszedł, chodził po bieżni, приседал kilka razy bez wagi, pomachał nogami, zrobił kilka nachylenia i… poszedł od piersi wciskał sztangę! Równie dobrze można w ogóle nie rozgrzać się, a iść prosto do recepcji.

Jeśli dziś «robi nogi», nie w tym sensie, że nielegalnie przekroczyć granicę kraju, ограбив bank, a pracujesz nad mięśniami nóg, to należy zwrócić większą uwagę na nogi. Jeśli ręce, ręce, itp. W powyższym przykładzie należy podgrzać mięśni piersiowych i triceps, będą pracować w pierwszej kolejności.

Na zakończenie treningu

Ważnym elementem przygotowania, to rozciąganie. Kontynuujemy rozebrac wyciskaniu od piersi. Bezpośrednie rękę trzymamy na poziomie nieco powyżej pasa. Angażujemy się, na przykład, za maszyna i płynnie skręcamy obudowę tak, aby ręka szła za plecy. Poczujesz napięcie od rozciągania w zakresie mięśnie klatki piersiowej. Nie rób gwałtownych ruchów i szarpnięciem. W tej pozycji, ustalić na pięć-siedem sekund. To samo drugą ręką – dałeś rozciąganie mięśni klatki piersiowej.

Teraz triceps. — Zegnij rękę w łokciu i jak próbujemy zająć się nimi na szyję. Drugą ręką bierzemy za łokieć i delikatnie подбиваем go jeszcze bliżej korpusu. Wszystko sprawnie, trzeba poczuć napięcie w трицепсе. W ten sposób, na przemian naprawić prawą i lewą rękę na pięć-siedem sekund każdy.

Stretching na koniec rozgrzewki, pozwoli twoim mięśniom pracować bardziej efektywnie.

Jako przykład

Radzę zacząć od rowerów treningowych lub bieżni, niezależnie od tego, jaka grupa mięśni dziś działa. Zachwycać się nie warto, pamiętamy, że długa jazda lub jogging nie przyczyniają się do przybierania masy mięśniowej. Wystarczy trzy minuty pojeździć lub pięć pobiegać. Dalej docelowa rozgrzewka. Wracamy do naszego przykładu. Machanie rękami, okrężne ruchy ramieniem i przedramieniem, zakręty korpusu – trzy-cztery minuty, plus rozciąganie. Jesteś przygotowany do efektywnego treningu.

Rozgrzewka jako sztuka

Jeden klient nigdy nie karate w siłowni. Nie, nie będę go krytykować, mnie takie podejście bardzo się nawet podoba. Facet mieszka w pobliżu huśtawka i za każdym razem, gdy chce poćwiczyć prowadzi cały rytuał.

W domu robi rozgrzewkę, przy czym, według jego słów, w tym czasie on reprezentuje, jak dotrze do sali i superski прокачается, jak fajnie będzie podnieść ciężar, jak mu się uda. Potem, na tej fali, szybko ubiera się i łatwo bieganie na «nowy poziom». Tutaj też nie wystarczy pięciominutowy bieganie, wyobraża sobie, że spieszy się do ataku. Tam jest wróg, i jest z nim łatwo zabicie kobiety.

W sumie często, gdy facet dosłownie wchodzi na siłownię, znają go ludzie boją się nie na żarty. Czasami nawet nadają się do mnie z pytaniem:

Wykorzystać czas do maksimum

Kiedy rozgrzać, co daje pokaz twoja głowa? Pamiętasz dzień roboczy? Myślicie, kto pisze «Robi – dziób» na ścianie domu? Zastanawiasz się pod zmianą sytuacji politycznej w Albanii? Odrzućcie ten cały chłam! Zacznij ćwiczyć już teraz. Użyj czasu nie tylko dla rozwoju fizycznego, ale dla moralnego rozgrzewki. Chcesz być zwycięzcą, i im będzie!

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: