Można ćwiczyć codziennie?

Można ćwiczyć codziennie?

Kaucja wzrostu mięśni, oprócz dobrego odżywiania i snu, prawidłowa kolejność obiektów i obciążenia. Okres regeneracji mięśni waha się średnio od siedmiu do dwunastu dni.

Teraz zastanówmy się, jaki może być wyjście dla tych, którzy chcą trenować na co dzień? Odpowiedź jest prosta, trzeba ułożyć program tak, aby obciążać jedną mięśnie maksymalnie raz w tygodniu.

Jak to wygląda?

Programy tego typu są w większości budowane są na zasadzie pracy mięśni antagonistów. Na przykład, jeśli na pierwszym treningu ładuje piersi, to w przyszłym plecy. Czy na pierwszym treningu pracuje biceps, oznacza, że zajęcia poświęcone трицепсу i tak dalej.

Po prostu, zwykły program, który wykonują za trzy dni, podzielone na mniejsze części, łączą się w pary mięśni antagonistów i do przodu!

Jeśli jesteś początkujący

Jeśli dopiero zaczynasz zajmować się kulturystyką podobne искусы do niczego. Twój cel-zmusić organizm przestawić się na nowy styl życia, poczuć potrzebę wzrostu mięśni w ogóle.

Celem ćwiczenia każdego dnia – maksymalnie pracować mięsień, która już przyzwyczaiła się do obciążenia, jest wciągnięty, że tak powiem, w proces.

Krok do przetrenowania

Jeśli nie jesteś już początkującym i chodzić na siłownię nie pierwszy rok, to w przypadku chęci, i karty w ręce. Ale jest jedno duże «ale». Od trenować każdego dnia, wiele poprawnie liczą obciążenie każdej mięśnie i mięśni grupy osobno, w tym przypadku, zupełnie zapominają o podziale obciążenia na organizm w całości.

Dzieje się to według standardowego schematu. Załóżmy, zajmując trzy dni w tygodniu, wykonujemy dwa ćwiczenia na biceps. Teraz masz treningu biceps poświęcone osobne zajęcia, i wydaje się, że dwa ćwiczenia, to jest w ogóle śmieszne. Trzeba więcej. Ta sama historia z innymi mięśniami.

Co się dzieje? W programie trzy sesje w tygodniu, umieszczano w pełni.

Przystępując do codziennych treningów wraz ze wzrostem obciążenia i ilości ćwiczeń, można osiągnąć tylko jednego – przetrenowania. A w konsekwencji poprawy wzrostu mięśni, a jego niewydolności.

Dlatego jest zawsze ważne, aby pamiętać, że w wakacjach potrzebują nie tylko «część», ale i «całość»!

IMHO

Pełne codzienne treningi, nie jest wskaźnik «klasyku» sportowca. I ich skuteczność nie wyżej treningów trzy razy w tygodniu. Ale na smak i kolor kolegów nie ma. Jestem pewien, że istnieją zagorzali fani takiej metody. Powtarzam, każdy ma swoje.

Rozładunkowy dzień

Wracamy do pytania, czy można trenować codziennie. Przypuśćmy, że ktoś nie jest «zaawansowany » użytkownik», ale strasznie chce na co dzień korzystać z sali. Witamy! System jest prosty, bierze się za podstawę standardowy program dla początkujących.

Można позанимались pierwszy dzień, drugi dzień robi to samo, z szeregiem zastrzeżeń, oczywiście. Ochotę na więcej uwagi rozstępów, pracujesz nad elastycznością, ilość podejść umożliwia zmniejszenie o połowę. Odpowiednio, zamiast czterech podejść masz staje się dwa. Obciążenia w pierwszym podejściu spada do 30% od pracy wagi, a w drugim do 50%.

Oczywiście, że trening nie prąd. Głównym celem jest zwiększenie plastyczności mięśni i ułatwienia procesu odzyskiwania, «wymywania» zniszczonych włókien mięśniowych. Taki trening daje pozytywny wynik w przyszłości siłowej.

Kulturystyka +

I wreszcie, jeśli opętani pragnieniem trenować każdego dnia, to można zająć się drugim sportem. Może to być na przykład pływanie lub wushu. Najważniejsze, aby pamiętać o głównym celu: harmonijne i translacyjny wzrost masy mięśniowej. Odpowiednio, jeśli chodzi o pływaniu, to zajęcia powinny nosić charakter regeneracji organizmu, być alternatywą dla maszyn dnia w siłowni, a nie pracą na zużycie.

Rozmowa z życia

Aktywny student po zajęciach na siłowni wymaga u mnie tajną суперпрограмму codziennych treningów, o którym gdzieś wyczytał. Разубеждаю go w istnieniu takie. Obok stoi jego stary i dokładnie wszystko słucha. Następnie zadaje pytanie:

Okazało się, że druga część została w szachach, a facet-jesteś wielki. Zaproponował mu jako trzeciej części uczęszczać na zajęcia w warcaby, obiecał podwyżkę do masy, plus dwa kilo za każdy miesiąc treningów.

Nasz uroczy gubernator

Jeśli na poważnie, to несиловые treningu bardzo korzystnie wpływają na przyrost masy mięśniowej. Ten odkrycie już kilkanaście lat i większość kulturystów im od dawna aktywnie korzystają. Pamiętam przynajmniej, jak Arnold Schwarzenegger zajmował się baletem. Zdjęcia, na których góra mięśni elegancko podnosi nogę u балетного maszyny, powodują wzruszenie.

Jeśli trzy razy w tygodniu zajmujesz się kulturystyką, to nie oznacza to, że resztę czasu trzeba spać, żeby umieścić w siebie maksimum białka leżąc na kanapie. Ruch jest konieczny.

Siła powinna być inteligentna, a masa plastyczna!

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: