Medytacja dla mężczyzn

Medytacja dla mężczyzn

U nas uważa się medytacji zbiór pewnych mistycznych technik, które po opanowaniu, nie można latać w powietrzu. Towarzysze, którzy tak uważają, głęboko błędne.

Nie warto wydawać pieniędzy na zakup сверхсекретных metod, na przykład, medytacji dla mężczyzn z obietnic zrobić szczęśliwego posiadacza tych technik alfa samcem, triumfalnie сношающим wszystko, co się rusza. Te można po prostu wyrzucić pieniądze w błoto.

W swej istocie medytacja — praca ze świadomością, że nie ma różnic płciowych. Jeśli w jodze są ćwiczenia nadają się właśnie pod męską lub kobiecą fizjologię, mentalność też mężczyźni i kobiety są różne, to tutaj jest zupełnie inna praca.

medytacja męskie

Istnieje wiele ćwiczeń, zupełnie różne: u jednych długo rozpatrują jakiś przedmiot, w innych – zamykają oczy i powtórzyć określony dźwięk, lub słuchając szumu deszczu, czuwają nad oddechem, szukają odpowiedzi na pytanie itp., Ale na podstawie tego wszystkiego — praca z uwagą, zarządzanie nim.

Rozważmy medytacji bardziej szczegółowo.

Концентративная medytacja

Uwaga koncentruje się na określonym dźwięku, przedmiotu, procesu. Wszystkie pozostałe informacje w czasie medytacji nie jest przetwarzany, koncentrują się tylko na przedmiot medytacji. Taki rodzaj medytacji nazywa się «концентративным».

Рецептивная medytacja

Jest jeszcze odwrotne podejście do medytacji. Nazywa się on «рецептивным» (recepcja – percepcja). Człowiek stara się objąć uwagą i spostrzegać wszystkie uczucia, które przeżywa. Objęte uwagą absolutnie wszystko: szelest liści za oknem, oddech, przedmioty w pokoju, dźwięki. I to wszystko trzeba traktować jednocześnie. Taka metoda koncentracji dobry w sztukach walki, zawsze będziesz gotowy do jakiegokolwiek działania przeciwnika, można mieć pod kontrolą wszystko, co się dzieje.

Radzę ci w swoich медитациях na przemian te dwie metody, dzięki czemu można osiągnąć dość znaczące wyniki w rozszerzeniu swojej świadomości.

Medytacja w życiu codziennym

Ale opisane wcześniej metody jeszcze nie wszystko. Oprócz specjalnych ćwiczeń medytacyjnych, o których mówiłem powyżej, istnieje jeszcze medytacja w życiu codziennym. Tu nie ma nic skomplikowanego. Trzeba po prostu stale uświadamiać sobie każdy swój ruch, uczestniczyć w nim. Nie ważne, czy pracujesz iść, zrelaksować się, komunikowania się. Twój umysł musi być w czasie teraźniejszym («tu» i «teraz»).

Większość ludzi, zajmując się czymś, myślami daleko, żyją przeszłością lub przyszłością. To jest błędem, do pełni życia i jakości wszystkim, co robisz, musisz znajdować się w czasie rzeczywistym.

Jak rozumiem, medytacja nie należy do żadnej religii. Chrześcijańska modlitwa nie «na pokaz», nie formalnie głoszone, a uświadomiona, też medytacja. Nie ma nic сверхсложного i nadprzyrodzonego, a tymczasem efekt medytacji bardzo znaczący.

Co daje frajdę medytacją?

Efekt psychologiczny – rozszerza świadomość, poprawia gotowość do reakcji, pojawia się rozluźnienie, następuje odejście od wzorców zachowań, rozwija się psychika, zwiększa samokontroli.

Fizjologiczny efekt – główną cechą charakterystyczną medytacyjnego stanu – obie półkule mózgu zaczynają pracować tak samo, nadal występuje charakterystyczna dla zwykłego stanu korzyść jednego z nich.

Jak odbywa się proces medytacji?

Proces jest podzielony na trzy etapy:

1.Relaks

2.Koncentracja

3.Stan medytacyjny.

Rozluźnienie jest potrzebne do rozpoczęcia medytacji. Jeśli nie spełnić ten warunek, medytacja po prostu się nie odbędzie. Medytację należy wykonać w pomieszczeniu lub miejscu, gdzie nikt nie może ci przeszkodzić, odzież powinna być wolna, można siedzieć w pozycji lotosu lub na krześle, nie ważne, najważniejsze jest to, aby kręgosłup był prosty.

Pole to, jak udało ci się zrelaksować, zacznij koncentrować się na czymś. Po pierwsze, bardzo trudno będzie utrzymać uwagę. Stale będą wspinać się obcych myśli. Nie warto się mocno wysilać, próbując odgonić. Po prostu za każdym razem, łapiąc się na tym, że rozproszony, wracajcie do przedmiotu koncentracji. Z każdym zajęciem zdolność do koncentracji będzie się nasilać.

W medytacyjnym stanie pracują obie półkule mózgu, chowa automatyzmu świadomości, staje się otwarty na informacje, które фильтровалась i отсекалась naszym umysłem, postrzegamy świat bardziej wyraźnie i głęboko.

Zaczynając ćwiczyć medytację, można skutecznie zmienić swoje życie i siebie, jako osoby. Pracuj nad sobą, a sukces nie każe na siebie długo czekać.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: