Mała ilość powtórzeń

Mała ilość powtórzeń

Dlaczego musi mała ilość powtórzeń?

Logiczne pytanie, zanim się zagłębić w temat, trzeba zrozumieć jej znaczenie. Odpowiem tylko, jeśli podzielić liczbę powtórzeń na trzy grupy: małe, średnie i duże, i porównać je, to okaże się, że największy wpływ na zwiększenie siły i masy daje to pierwsza grupa.

No, to teraz, gdy jest mała intryga, niech się zagłębić.

Co to jest mała ilość powtórzeń

Zacznę od banalnego, «mało» i «dużo» to pojęcie względne, że w ilości wypitego alkoholu na przyjęciu, że w stosunku do zarobionych pieniędzy i doświadczonych kobiet, że w kulturystyce.

Możesz ustawić różnych sportowców bezpośrednie pytanie:

Odpowiedzi będą różne. Ktoś powie – mniej niż siedmiu, z drugiej – mniej niż pięć, trzeci i nie obniży poprzeczkę do trzech.

Wyraźną granicę jest trudna do ustalenia, proponuję skupić się na pierwszy wariant.

Ech, jak раскачаюсь!

Wejście jest: największą skuteczność daje małą liczbę powtórzeń, ile to jest, oczywiście, można zaczynać!

Właśnie na tej zasadzie działają amatorzy, czytając kilka artykułów, i robią wielki błąd.

Chociaż innych typów nazywają «kręgosłupa», z fizjologicznego punktu widzenia jest to niemożliwe. Ja o tym, że oprócz mięśni u nas w ciele jest jeszcze wiele rzeczy, w szczególności mózg, aby myśleć.

Jeśli trochę nimi poruszyć, to pamiętajmy o więzadła, ścięgna i stawy. Przy zmniejszaniu liczby powtórzeń ryzyko kontuzji rośnie ogromnie.

Można wyprowadzić prostą i czytelną odwrotną proporcję, im mniej powtórzeń, tym więcej szans rannych. Dlatego nie będziemy się spieszyć z wnioskami o nienagannej atrakcyjności małych ilości powtórzeń.

Co zrobić dla początkujących?

Jeśli twój staż treningowy mniej niż jednego roku, zapomnij wyrażenie: ,, nie podchodź blisko, a do tego тренировочному zasadzie! W pogoni za szybkim efektem, można po prostu wysiąść z dystansu. Jeszcze nie jest gotowy. Są dziwacy, które pokazują, że próbowali zmniejszyć liczbę powtórzeń po kilku miesiącach treningu i dobrze, obyło.

Mogę powiedzieć jedno: Im szczęście! W zasadzie to tak, że przejechać się kilka razy na skuterze, a potem z ufnością we własne siły skakać za kierownicą Kamaza. Ciekawe, zabawne, ale niebezpieczne.

Jestem pro, ja wszystko można

Spieszę ostudzić zapał tych, których można zaliczyć do dobrze wyszkolonej i masz zastrzeżenia.

Nie spiesz się oburzony:

Mogę odeprzeć:

Mała ilość powtórzeń przyniesie ci korzyść, jeśli ich używać mądrze.

1. Nie przesadź. W żadnym wypadku nie wolno podejmować ta zasada treningu, jako stałego. Ten atut warto oszczędzać na wypadek stagnacji w rozwoju masy i siły (a to, wierzcie mi, na pewno przyjdzie do ciebie w gości).

2. Nie radzę używać mała ilość powtórzeń więcej niż trzy-cztery treningi na jedną grupę mięśni.

3. Jeśli miałeś uraz tej czy innej części ciała, mała liczba powtórzeń kategorycznie przeciwwskazane. (Załóżmy, że ktoś powoduje uraz kolana, zmniejszenie liczby powtórzeń w приседании można nie pamiętać).

4. Nie zrób krok w przetrenowania. Jeśli zdecydowaliśmy się na upalne trening dla całego organizmu i zmniejszenie powtórzenia we wszystkich ćwiczeniach, bądź bardzo ostrożny do swojego stanu.

Zmniejszenie ilości powtórzeń, oznacza wzrost pracy wagi, a w konsekwencji i automatyczne zwiększenie obciążenia na cały organizm. To potężny stres. Przy pierwszych objawach apatia, apatia, ogólne złe samopoczucie – zatrzymaj się.

5. Zasilania. Tutaj wszystko jest jasne, więcej obciążenia, co oznacza, że wymaga więcej kalorii, białek i innych. Jeśli planujesz pewien okres, w który zmniejsz liczbę powtórzeń, z powodzeniem połączyć go z kursem witamin.

Mała ilość powtórzeń jest bardzo wydajny, ale należy zachować ostrożność, używać go ostrożnie i wszystko się uda!

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: