Kulturystyka, zestaw wagi

Kulturystyka, zestaw wagi

Zwykle takie pytanie brzmi podobny wcześniej innego: .

Nikt ci nie powie, jak organizm reaguje na obciążenia. I wierzyć w jakiś liczb nie ma sensu. Z ciekawości spojrzałem co piszą na ten temat. W jednych źródłach twierdzą, że w pierwszym roku zajęć w średnio zdobywają trzy kilogramy, w innych jest podana cyfra pięć kilo, i wreszcie, po trzecie dziesięć.

Poczucie własnej wartości, dobre

Aby zrozumieć, czego się spodziewać w najbliższej perspektywie, można samodzielnie, bez żadnych ekspertów oszacować swoje możliwości. Wiek, waga, wzrost, typ budowy ciała, poziom тренированности.

Ciekawe obserwować postępy w tych, którzy pochodzą z innego sportu. Ci, którzy zaangażowani w lekkiej atletyce, zawsze mają wielkie perspektywy. Mnie po prostu zachwyciła wyniki, które w ciągu kilku lat osiągnął jeden ratownik. Ich organizm jest zaznajomiony z okresowymi obciążeniami, mięśnie mają wysoką wytrzymałość, są gotowi do tego, aby od pierwszego dnia pracy na wynik.

Piszę to nie dla tego, żeby ktoś powiedział: — Cholera, a ja nie pływak, to znaczy, kulturystyka, nie moje, idę do sekcji w szachach!

Po prostu proponuję trzeźwo oceniać swoje możliwości. Załóżmy ci czterdzieści lat, i zdecydujesz się chodzić na siłownię, zwiększyć masę. Nie wynosić na niedowarzonych chłopaków. To, że u nich będzie, jak to się mówi za miłą duszę, trzeba będzie mieć ciężko.

Lepiej jest mieć realistyczne nastawienie, niż na pytanie: — . Odpowiedź: —

Najbardziej przybliżona prognoza

Jeśli ktoś chce zobaczyć konkretną liczbę, ja bym koncentruje się na pięciu kilogramów w ciągu pierwszego roku. Powtarzam, to bardzo усредненно i w przybliżeniu. Wszystko zależy od twojej wytrwałości, żywności, dobrego odpoczynku, przestrzeganie trybu i właściwego programu. Przede wszystkim, co osobiście widziałem, to szesnaście kilogramów za pierwszy rok treningów. Ale nie mogę nazwać ten ciężar czyste.

Facet przyszedł z innego sportu po przerwie z powodu kontuzji. Odpowiednio, gdy był chory, trochę stracił na wadze, a potem po okresie rehabilitacji zbiegło się z wysokiej jakości ćwiczeniami.

Oddzielnie dwoma tłustymi liniami podkreślam, że nie brał żadnego dopingu, nawet proteina, tylko prawidłowe odżywianie.

Więc chodzi o złe

Oczywiście, najtrudniej zdobyć masę tym, kto jest skłonny do худобе z powodu szybkiego metabolizmu. Ale tym przyjemniej będzie zasłużone zwycięstwo nad predyspozycją genetyczną! Nie ma tu specjalnych tajnych receptur. Trzeba po prostu jeść jak najczęściej. Najlepiej co trzy godziny i nie zapominać, przekąski w przerwach. Organizm stopniowo się podda ci do niewoli.

Rok numer dwa

Jeśli zwrócić uwagę, to cały czas chodzi o pierwszy rok zajęć. To nie przypadek. To właśnie on jest najbardziej skuteczne dla postępu, dalej wyniki będą spadać. Nasze ciało ma swoje granice i ograniczenia. Jeśli by organizm mógł pozwolić sobie w nieskończoność dodawać w jednym czasie, to przez kilkanaście lat treningów zawodnicy już nie chodziły, a перекатывались z miejsca na miejsce.

Idziemy ramki

Aby przechytrzyć naturę i wymyślają różnego rodzaju suplementy i leki. Powinny one pomóc organizmowi podłączyć ukryte rezerwy. Dlatego, nie warto zaczynać занятиябодибилдинга z nich. Aż organizm sam radzi sobie z zestawem masy i siły, po co mu pomagać?

Pierwszy krok

Zacznij ćwiczyć. Chodzić na siłownię przynajmniej trzy miesiące, aby zrozumieć, co to w ogóle jest twoje, czy nie. Zrób krok, sprawdź się. Często w pierwszym miesiącu ludzie kupują wszystko, co tylko można, potem jeszcze miesiąc to przyjmują, a potem wbijać na treningu, i wszystkie dobra utknął w domu lub tarzają się w garażu.

Chodź, взвесимся

Wiele trening zaczyna się od ważenia, po niej facet znowu staje na wagę i uważnie śledził tarczy. Nie wiem, co oni chcą tam zobaczyć. Oczywiście, zmiany w wadze śledzić, ale nie tak często. Proponuję w swoim dzienniku zaznaczyć ostatnią stronę pod to ważna sprawa i nagrywać tam, powiedzmy raz w miesiącu, wyniki ważenia. Tak, możesz sobie śledzić dynamikę.

Jeśli «A», «B»

Jest to jeden z najprostszych zasad logiki. Jeśli zastosować go do naszego tematu, to ona będzie wyglądać w następujący sposób: jeśli rosną obciążenia, czyli ciężaru w ćwiczeniach, to będzie rosnąć masy ciała i masy mięśniowej. Nie ma innej drogi. Więc skupić się nie na codzienne ważenie, a na prawidłowej technice i treningu, powiedz swoje «A», a twoje ciało z pewnością powie w odpowiedzi swoje «Nie». Udanego dialogu!

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: