Kreatyna i zestaw masy mięśniowej

Kreatyna i zestaw masy mięśniowej

Kreatyna został wyprodukowany nie dla kulturystów. Dziś jednak go śmiało można nazwać jednym z najbardziej popularnych suplementów diety właśnie w tym sporcie.

Zanim omówić plusy i minusy tego narzędzia, powiem kilka słów o tym, że kreatyna sprawia, że masz w organizmie. Wydaje mi się, że te znajomości będą zupełnie zbędne, tak jak przed tym, jak coś jeść, trzeba wiedzieć, co się stanie potem.

Na przykład, podoba mi się trylogia Matrix, a to, że Neo zjadł bez wahania czerwoną pigułkę, nie pochwalam! A jeśli środek przeczyszczający lub jeszcze gorzej, dowiesz się, że świat jest zniewolony maszyny?

Jak działa kreatyna?

Tak więc, jest on w organizmie każdego z nas. I jeżeli proteina w zwyczaju porównywać z elementami do budowy mięśni, kreatyna ja bym porównał z podtlenkiem azotu w samochodzie sportowym. Może wycisnąć na zwykłym paliwie pewnego maksimum, a to silnik otrzymał podtlenek azotu i ten maksymalnie przezwyciężony. Swego kreatyny u nas w ciele określony limit. Gdy pada intensywny trening, nie brakuje.

Nic dziwnego, że kreatyna cieszy się popularnością wśród sportowców wszystkich kierunków, z wyjątkiem zawodników, oczywiście. Wszyscy chcą: wyżej, mocniej, dalej. Każdy kulturysta marzy wycisnąć większą wagę, a kreatyna w tym pomoże.

Naukowo mówiąc, kreatyna:

• zwiększa zapas energetyczny w organizmie, ponieważ utrzymuje poziom ATP,

• służy filtrem cząstek stałych szkodliwych kwasów, powstających w mięśniach po ćwiczenia,

• poprawia pracę mięśnia sercowego.

A co to ma wspólnego wzrost masy mięśniowej?

Tutaj wszystko jest proste. Mięśnie rosną w zakresie wtedy, gdy stale wzrasta obciążenie. Oczywiście, jeśli zapewnisz ten wzrost jakości zasilania. Z pomocą kreatyny, w uproszczeniu mówiąc, wspinasz się do góry, w górę kroczenie nie na każdym stopniu, a przez jedną.

Kreatyna na pewno pomoże zdobyć masę?

Po raz kolejny podkreślam, że nie ma takiej wspaniałej suplement diety, która będzie działać sama w sobie. Główne posiłki i odpoczynek. Wtedy będzie korzyści i od kreatyny. Nie pierwszy, nie będzie efektu od drugiego.

Kiedy zacząć brać kreatynę do wybierania masy mięśniowej?

Na siłownię przychodzi facet, od razu widać, że po raz pierwszy. I niemal od progu wyświetla mi się lista tego, co chce kupić białko, obserwowanych, odżywki rynkową, kreatyna. Nie spieram się z nim, proponuję:

On się waha.

Widzę, że jest na skraju ucieczki, wtedy tłumaczę, że pierwsze pół roku może zapomnieć wszystkie zapamiętane nazwy, nie są one potrzebne. Najczęściej, inaczej dotrzeć nie można.

Wracając do przykładu z podtlenkiem azotu, wtrysk następuje wtedy, gdy osiągną maksymalne prędkości na normalnym paliwie. Przyjmowanie kreatyny trzeba wtedy wynik zatrzymuje się w jednym miejscu, i masz kilka treningów z rzędu nie rosną ciężaru w ćwiczeniach, zaczął się zastój.

Jaką kreatynę brać?

Jedną z przyjemnych walorów kreatyny, jego niska cena. Fakt ten nie może nie zawieść tych, którzy chcą na nim zarobić więcej. Dlatego ciągle pojawiają się nowe rodzaje kreatyny, rzekomo z ulepszoną formułą. Jednak wszystkie niekomercyjne badania potwierdzają, że znacznie lepszy od starego, dobrego kreatyny monohydratu i go polecam.

Jak i ile brać?

Kreatyna młode narzędzie, szerokie jego zastosowanie w sporcie jeszcze nie przekroczyła dwadzieścia lat granicą. Najpierw był popularny system «pobierz». Przewiduje ona, że zawodnik kilka dni bierze dużą ilość kreatyny (10-15 g), a potem, kiedy rzekomo nagromadzone w organizmie, zmniejsza dawkę.

Teraz ten system stał się historią, ponieważ udowodniono, że nasz organizm do uruchomienia nie potrzebuje, nadmiar po prostu nie do strawienia.

Kreatynę należy spożywać 1,5 – 2 gramy dziennie.

Ktoś zapyta:

Kreatyna lepiej przyswajane wraz z szybkim węglowodany, dlatego запивайте go czymś słodkie, sok nadaje.

Kreatyna i masa mięśniowa rośnie?

Niestety nie. Jest jeden mały szczegół, o której zapominać nie należy. Organizm przestaje postrzegać kreatyna, co pochodzi z zewnątrz przez około dwa miesiące, to po prostu go nie przyswaja. Choć w ostatnim czasie często pojawiają się artykuły o tym, że można go brać stale. Mijamy, nie zatrzymujemy się, to zwykła chęć sprzedawcy podnieść sprzedaż.

Kiedy zacznie działać?

To pytanie jest często zadawane. Był ciekawy przypadek, kiedy facet zaczął brać kreatynę i ma w ten sam dzień drastycznie poszły w górę wyniki. Oto, co sprawia, że siła autosugestii! Średnio efekt objawia się przez tydzień inną i osiąga swoje maksimum pod koniec kursu.

Jeśli ktoś myśli, że wypije kreatyna, i ten zacznie działać zamiast niego obok. Nadzieje stać się super bohaterem, dzięki креатину, też się nie spełnią. Ale co jest gwarantowana, więc to dodatkowy powtarzanie w podejściu lub wzrost masy ciała w symulatorze, a w konsekwencji zestaw masy mięśniowej.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: