Kopią

Kopią

Pewnego dnia musiałem być świadkiem, jak dwumetrowy sportowca w ulicznej walce został pokonany przez dwóch typów щуплого ciała, wszystkie jego ciosy okazywały się bezowocne, prawie nie czuł.

W rezultacie musiał uciekać, aby nie złapać dobrych ludzi.

W czym przyczyna? A przyczyna tkwi w tym, że u niego nie zostało wszczęte przynajmniej jeden cios ręką, bił tak, jakby głaskał, i tu bezsilni okazały się imponujące rozmiary i duży ciężar.

Główne rodzaje uderzeń i technika wykonania

knockout punch

Rozważmy podstawowe ciosy i techniki inscenizacji нокаутирующих uderzeń.

Hak

Ma zastosowanie w walce. Nogi trzeba раскрепостить, waga na środku ciała, podzielone po 50% na każdą nogę. W poprzek trzeba trochę прогнуть, ramiona rozluźnione. Spin jest zaokrąglana w górę, ramiona kosztem pleców są do przodu, klatka piersiowa powinna być nieco schowana «przyklejają się do kręgosłupa».

Ramię musi być złożony do przodu – on zamknie cię od uderzenia przeciwnika i pozwoli szybciej włożyć wiele na cios. Отклонившись w lewo i po powrocie z powrotem, распрямляясь zostaje zwrócona w pięść palce do przodu i w górę, jak gdyby черпающим ruchu. Początkujący często popełniają błąd, kiedy przebijają się tylko w górę.

Z boku

Utrzymaj to, co masz nieco w lewo i trochę развернувшись temu rzucamy rękę do przodu na boczny tor. Podczas uderzenia pięta tylnej nogi odrywa się od ziemi i rozwija się do tego, aby skrętem ciała włożyć w cios całą masę.

Bezpośredni wpływ

Zajmuje левостороннюю szafie, nogi na odległość kroku-półtora, lewa stopa skierowana na 15 stopni do wewnątrz, prawe rozgrywa się na 45 stopni do linii ataku. Подседаете na 10 cm w dół, skręcamy tułów w prawo, w lewo. Ugiętymi nogi oraz tułów w prawo i вколачиваете lewą ręką bezpośrednie trafienie w cel. Prawej, po lewej stronie słupka wpływ będzie taki: stopy tylnej nogi podnosi i oraz podczas uderzenia z prawej ręki, w ten sposób, wkładając w cios masy całego ciała.

Do rozpoczęcia tych uderzeń w zupełności wystarczy. Później, po opanowaniu tych podstawowych uderzeń, opanować i ich modyfikacji. A teraz opowiem, jak to uderzenia zapewnić wybuchowej, нокаутирующую życie.

Jak rozwinąć szybkość i siłę uderzenia

Dla rozwoju szybkości i siły uderzenia są dobre takie ćwiczenia: разножка i полуприседания ze sztangą na barkach (na nogi), zakręty z napisem na ramionach na boki tułowia), wyciskaniu sztangi leżąc, pompki (do rąk).

Акцентированный, silny cios składa się z dwóch faz: zerwania i przyspieszania.

«Załamanie»

Od początkowej fazy «zerwania» zależeć będzie niespodzianka, który jest decydujący w нокаутирующем uderzeniu. Do «zerwania» konieczne jest całkowite rozluźnienie mięśni i nastawienie psychiczne jako «niechęć» uderzyć, wpływ, pojawia się na poziomie podświadomości.

Do pracy tej początkowej fazy uderzenia polecam następujące ćwiczenia:

Cios w dotyku. Można relaksu, stoją w postawie bojowej i uderzenia na worku lub w powietrzu, reagując na dotyk pleców stoją z tyłu partnerem. Po otrzymaniu sygnału, należy «eksplodować» gryzienie ciosem. Twoje zadanie – aby skrócić czas od momentu dotyk do momentu zakończenia strajku.

Wpływ na sygnał audio. Wszystko jak w przykładzie powyżej, tylko sygnał jest wytwarzany nie dotykać, a dźwiękiem, np. bawełny w dłoni. Okresowo charakter dźwięku trzeba zmienić, aby uniknąć uzależnienia i zwiększenia reakcji.

Łaźnia parowa praca. Uderzaj partnera na korpus. To musi odbijać się na pełny dystans, twoje zadanie – zdobyć go, zanim on odejdzie na bezpieczną odległość. W tym ćwiczeniu bardzo ważne jest psychiczne odprężenie, to jest to stan «niechęci» uderzenia, co jest przekazywane i partnera.

Uderzenia w worek lapa, podczas których partner gwałtownie zmienia odległość i położenie pocisku.

Cios w газетным blachą, o wymiarach 25×25 cm, partner musi trzymać za górne rogi. Jedli uda ci się przebić arkusz pięścią – posiadacz precyzyjnego i «ostrego» uderzenia.

Przyspieszenie uderzenia

Dla jego rozwoju jest ważna szybkościowo-siłowe przygotowanie. Błędnie opinię, że dla dobrego uderzenia ważne tylko rozwój szybkich wskaźników, a trening siłowy tylko wsadzi cios.

Prędkość bez siły jest skuteczne tylko w bezstykowych wydarzenia dla zbioru punktów. Dla нокаутирующего uderzenia ważne i siła, z jaką ten wpływ zastosowania.

Dla rozwoju siły uderzenia są dobre takie ćwiczenia:

• wyciskanie sztangi z klatki piersiowej w pozycji leżącej (12 razy w średnim tempie);

• push w szybkim tempie dwóch 24-32-килограмовых wzorców masy. Działają dodatkowo mięśnie pleców i nóg;

• szarpnięcie jedną ręką w szybkim tempie jednej kettlebell (24-32 kg);

• pompki do oporu w pozycji leżącej (w szybkim tempie na kostkach, palcach, z podmuchami między отжиманиями).

Aby uniknąć przy mocnym uderzeniu urazów rąk, trzeba je hartować отжиманиями na pięści i pracy na worku.

Oto krótko o zdobyciu uderzenia. Aby osiągnąć нокаутирющего uderzenia, trzeba regularnie i ciężko trenować, bo od jednego wiedzę, jak to robić aby nie stać puncher. Aby nauczyć się na silne wstrząsy, trzeba pokonać. Zaangażowany i wynik ciebie zadowoli.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: