Качаемся bez suszenia

Качаемся bez suszenia

— Kiedy zacząć wyschnięcia? Jak prawidłowo to zrobić? Jak często wyschnięcia? Tyle pytań związanych z suszeniem. A potrzebna była ta najbardziej suszenie i czy można obejść się bez niej? Spójrzmy prawdzie w oczy.

Jak suszone są profesjonaliści

Wielu zaczyna zajmować się kulturystyką, dążą do ideału sportowca уведенного w dzienniku. I po, ze zdumieniem dowiadują się, że w życiu ich idole wyglądają trochę inaczej. Aby mięśnie zbliżył się do ideału, ich pozbywa się tłuszczu. W tym etapie zawodnik znajduje się na długo.

Ponadto, dla ludzkiego organizmu istotne jest posiadanie określonego procentu tłuszczu do całkowitej masy ciała. Kiedy zawodnik wchodzi na podium, odsetek ten znajduje się w strefie zagrożenia. Oczywiście, za okres suszenia szkody dla zdrowia nie będzie, ale jeśli spróbujesz go rozciągnąć w czasie, taki eksperyment będzie mieć tragiczne wyniki.

Wniosek jest prosty: facet na podium i facet w życiu, to dwie różne osoby. Jeden najprościej mówiąc, tymczasowa obraz, inny, prawdziwy człowiek.

Nigdy nie rób obraz celu, miss i rozczarujecie się.

Сушимся – nabieramy masę

Na początku kulturystyki to stwierdzenie nie jest poddawany w wątpliwość. Początkowo było celem rosnąć więcej, i nie obchodzi mnie, że waga nie zawsze był czysty, dalej masa oczyszczała. Przy czym radykalnej zmianie i system treningów i odżywiania, rzucało się ze skrajności w skrajność.

Ale z wiekiem staje się nauka, kulturystyka, tym mniej popularne podejście. Oczywiście, lepiej od razu kupić w sklepie dzban, niż kupić górę gliny, a następnie uformować z niej to, czego potrzebujesz, odrzucając zbędne.

Problem w tym, jak ten dzban kupić?

Najważniejsze dla zestawu dobrej masy

1. Prawidłowe odżywianie.

2. Zestaw ćwiczeń.

To właśnie w tej kolejności. Jeśli zauważysz, że maciek zaczyna rosnąć i zamiast Schwarzeneggera zaczynasz wygląda na kul, nie musimy się spieszyć zmieniać zestaw ćwiczeń, zwiększać ilość podejść i powtórzeń, skracać czas odpoczynku, lepiej pomyśleć o tym, jak się odżywiasz.

Mogę śmiało powiedzieć, że 90% problem leży właśnie tutaj: herbata, czekoladki, słodycze przed telewizorem, i oto wynik. Pozornie, po prostu trzeba zmniejszyć ilość szybkich węglowodanów i całkowicie wyeliminować je w drugiej połowie dnia. Ale dla wielu, to problemowo! Łatwiej jest zrzucić całą odpowiedzialność na złe ćwiczenia.

Ale prawda jest taka, że żadne ćwiczenia nie pomogą bez korekty diety.

Jak huśtawka bez suszenia

Huśtawka bez suszenia łatwe i trudne jednocześnie. Potrzebuje normalnego samokontroli. Często oferują mierzyć podskórnej tkanki tłuszczowej, za pomocą prostych przyrządów, ale jeśli pracujesz nie na poziomie profesjonalistów, to jest zbędne ponty ‘ ego.

Wystarczy spojrzeć w lustro i być obiektywne.

Co do zmiany kompleksu ćwiczeń. Powiem krótko – jestem przeciw. Tak, przy takim podejściu nadmiar жирок, jeśli masz nastąpiła, będzie dłużej, ale:

Nie spiesz się i idź do swojego wyniku.

Niestety, często sytuacja wygląda tak:

Pilnie сушимся!

Aby nie doprowadzić do tego, trzeba tylko trochę introspekcji w ciągu całego procesu szkolenia.

W suchej masie otrzymujemy, że huśtawka bez suszenia nie tylko można, ale i trzeba, a to oznacza, przybierania na wadze prawidłowo. Nie trzeba wdawać się w niekończące się eksperymenty z programem, kiedy można po prostu poprawić swój wzrost, prawidłowe odżywianie.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: