Jaki rodzaj białka lepiej?

Jaki rodzaj białka lepiej?

Jak wybrać proteina

Aby zilustrować, jak zwykle się dzieje wybór proteina, przypomnę stary dowcip.

Bar, wchodzi facet i zastanawia się, co by się napić. W tym czasie jeden z gości zamawia jakiś napój, wypija go i cicho zsuwa się w recepcji.

Również starają się zdecydować, jaki rodzaj białka lepiej:

Się w szafę albo tak jak Schwarzenegger w filmie Terminator, lub wbić szerokie plecy, jak u Doriana Ятса, to cel jest dobry. Tylko co i jak nam w tym pomoże? Aby określić, jaki typ proteina lepiej, najpierw trzeba zrozumieć, jakie cele realizować, gdy bierzesz go. A mianowicie, w jakim czasie zamierzasz go brać.

Rodzaje białka w szybkości wchłaniania

1. Białko serwatkowe

Być może teraz jest to najbardziej modny wygląd proteina. Powodów tego jest kilka. On stosunkowo tanio kosztuje, szybko się wchłania, jest skuteczny. Jako miły dodatek łatwo się rozpuszczą, i ma akceptowalny smak.

Białko serwatkowe, jak można się domyślić z nazwy jest produkowany z serwatki mleka. Był zabawny przypadek, kiedy jeden klient, który zdecydował się «naturalnym białka energią». Przypadkowo usłyszałem w siłowni, jak mówił o tym, że codziennie pije mleko z serum i ma nadzieję, że z jej pomocą szybko przytyć.

Radość szybko się skończyła, gdy ja, dowiedziawszy się jego waga i ilość zużywanej serum, poinformował, że dzięki niej, dostaje ani dużo ani mało 1/90 od dziennego zapotrzebowania na białko.

Więc na wszelki wypadek ostrzegam, że w piersi surowicy procent białka mniej więcej taki sam, jak mięsa w котлете, wykonaną w studenckiej stołówce. Przy okazji, cena białko serwatkowe jest znacznie spadła po tym, jak prostsze proces wydzielania białka, ale to oddzielna historia.

Kiedy bracia?

Białko serwatkowe jest najbardziej szybko przyswajalny, proces ten trwa do trzech godzin. Odpowiednio pić go lepiej przed treningiem, około pół godziny. Niektórzy zalecają przyjmowanie i zaraz po treningu, ale w zasadzie, to tłumaczenie produktu, ponieważ po sesji obciążenia organizm natychmiast zaczyna syntetyzować tkankę mięśniową, należy przywrócić równowagę energetyczną, potrzebne są szybkie węglowodany, a nie białka.

2. Białko jajka

Ten rodzaj białka przez długi czas był uważany za najlepszy. Chodzi znowu w tytule. Nie, jeśli uważasz, że od niego rosną niektóre części męskiego ciała, jesteś w błędzie. Wszystko jest łatwiejsze. Weźmy, na przykład, jajko, najczęściej dla naszej kuchni. To mini fabryka życia. Nie zdradzę tajemnicy, jeśli powiem, że potem z niego wychodzi wielki kurczak. Aby kurczak się pojawiła, trzeba wiele substancji i elementów, w tym aminokwasów. W jajku zawiera ich pełny zestaw, wszystkie aminokwasy egzogenne (czyli takie, które nasz organizm nie jest w stanie syntetyzować samodzielnie).

Trochę odejdę od tematu, radzę spożywać kilka jaj dziennie, ale nie przesadź. Obcasy maksymalnie, nie zapominaj, że w nich jeszcze i żółtko. Jaja jemy вареными, nie smażymy.

Minusy jaj białka, jego wysoka cena i nieprzyjemny smak, ale to na mój gust.

Kiedy bracia?

Wchłania on dłużej w surowicy, około czterech do sześciu godzin.

Dobrze, gdy po treningu zalane podjedliśmy, odprężony, godzinę, i wypił go.

3. Казеиновый proteina

Ten rodzaj białka, tak samo jak i surowicy wykonana na bazie mleka produktu, jednak diametralnie różni się od swojego odpowiednika, można powiedzieć, jest na drugim biegunie.

Stosunek do казеиновому proteina niejednoznaczne. Rzecz w tym, że ma jedną cechę, zwalnia procesy anabolizmu, jedzenie jest trawione wolniej, apetyt, jest coraz mniej. Oczywiście, że kulturysta, zwiększa masę, boi się takich rzeczy.

Kazeina jest долгоиграющим proteiną, po spożyciu, tworzy się skrzep, który jest przyswajany przez organizm w ciągu dwunastu godzin. Odpowiednio, w to czas i inna żywność, pobór tobą, będą przetwarzane w zwolnionym tempie.

Przerażające? Faktycznie, nie bardzo, jeśli umiejętnie łączyć z surowicy białko. A podczas suszenia, ale w ogóle będzie bardzo przydatne.

Kiedy bracia?

Jak opowiadał o фанатах, które budzą się w nocy, aby coś zjeść, a to organizm osiem godzin bez jedzenia. Nagle похудею. Tak więc, aby pozbyć się tych obaw, można brać kazeiny przed snem.

Więc jaki rodzaj białka lepiej?

Odpowiedź jest prosta, lepiej ten proteina, który pasuje pod twój tryb, częstotliwość zasilania, wykres dzienny, portfel, w końcu. Bez reklam powiem, że oddałaby palmę pierwszeństwa białek serwatkowych. Można również spróbować mieszanki protein, gdzie jest wszystko na raz, co prawda w mniejszych ilościach. Wybór należy do ciebie!

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: