Jak zrobić wyciskaniu?

Jak zrobić wyciskaniu?

Jak zrobić wyciskaniu?

Wyciskaniu leżąc — najbardziej popularne ćwiczenie w kulturystyce, oczywiście jest trochę gorszej przydatności приседаниям i становой martwy, ale także jest głównym podstawowym ćwiczeniem, które działa na duże grupy mięśni.

Wyciskaniu leżąc w większym stopniu rozwija górną część ciała, podstawowe obciążenie leży na pecs, дельтовидные i triceps.

Istnieje kilka rodzajów i sposobów wyciskania. Wyciskanie na poziomej ławce, on sam klasyczny, najbardziej powszechne. Tak samo robią wyciskaniu na ławce pochyłej, w różnym położeniu ciała, głowa może być wyższa lub niższa nóg. Podczas korzystania z tej metody, trenują już inne wiązki mięśni klatki piersiowej, w przeciwieństwie do «klasyki» Jeszcze wyciskaniu różni się w szerokości przyczepności. Jeśli brać wąski chwyt, to obciążenie w większym stopniu u nas spadnie na triceps i delty, jeśli szerokim obciążenie pójdzie na pecs.

Jesteśmy z wami już teraz zastanów się jak zrobić klasyczny wariant ławce leżąc na poziomej ławce, z normalnej szerokości przyczepności…

Technika wykonywania wyciskania. «Klasyka»

Trzeba położyć się na poziomej ławce, nogi powinny być mocno dociśnięte do podłogi. Chwyć sztangę nieco szerzej niż barki w odległości mniejszej niż 80 cm, zdjąć sztangę ze stojaków, powoli opuść ją na klatkę piersiową i wycisnąć w górę.

Przed жимом leżąc zawsze zrobić dobry trening, jak właściwie i przed innymi podstawowymi ćwiczeniami. Najpierw należy opanować technikę wykonania, do tego można po prostu uścisnąć sam gryf, bez naleśników. Jeśli zajmujesz się w sali, nie bój się wyglądać śmiesznie z pustym hasłem, znacznie zabawniej będzie, jeśli cię spotka hasłem z plackami.

1. Prawidłowo usiąść na ławce

Śledzenie pozycji swojego ciała, musisz komfortowo i pewnie leżeć na ławce. Dużą rolę odgrywa położenie stóp, muszą mocno stoją na podłodze i jak by utrzymać swój korpus. Na nogi też stanowi pewne obciążenie, dlatego prawidłowe i zrównoważone ich sytuacja znacznie ułatwi ci to zadanie i nie będzie odwracać uwagi od najważniejszego.

2. Zajmuj się z partnerem

Po tym jak jesteś zaznajomiony z ruchem i położeniem rąk, będzie można powiesić mały ciężar. Najlepiej poprosić kogoś, dla bezpieczeństwa. Tak jak praca, nawet przy niewielkim ciężarem, ale dużą ilością powtórzeń, można nie подрассчитать z «ostatnim razem» i opuszczając sztangę na klatkę piersiową po prostu nie móc ją podnieść.

3. Uważaj na sprzęt

Należy uważać, aby wszystko było płynnie i równo, sztanga nie musi chodzić na boki, a ręce powinny wycisnąć ją jednocześnie, a nie po kolei. Zazwyczaj u początkujących prawa strona belki wzrasta szybciej niż lewa, albo odwrotnie, w zależności od tego, która ręka jest silniejsza:) Dlatego zawsze należy zaczynać od bardzo małej wagi, ponieważ z dużym ciężarem konsekwencje zawsze są gorsze. Przede wszystkim musisz dowiedzieć się z techniką i koordynacją ruchu, a cała reszta potem.

4. Oddychaj Prawidłowo

Tak samo nie zapomnij głęboko i prawidłowo oddychać, wydech trzeba zrobić w momencie największego napięcia mięśni, a oddech na odwrót w momencie najmniejszego. Czyli opuszczamy sztangę na klatce piersiowej — wdech, kliknij go od piersi — wydech. Wiele radzą, by nie wstrzymywać oddech, tak jak to może mieć negatywny wpływ na zdrowie twojego serca. Choć na ten temat krąży wiele kontrowersji.

I jeszcze jeden moment, kiedy opuść sztangę na klatkę piersiową, rób to powoli i delikatnie i staraj się na pół sekundy opóźnienia sztangę do klatki piersiowej, następnie kliknij. Nie musimy pokonać sztangę od piersi, tym samym ułatwiając sobie zadanie. Nie przyzwyczajaj się do złego od samego początku, w przyszłości wszystkie te techniki mogą być przyczyną różnych kontuzji.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: