Jak zrobić становую pragnienia?

Jak zrobić становую pragnienia?

Jak zrobić становую pragnienia?

Становая drążek — to idealne podstawowe ćwiczenie, które może stać się dobrym zamiennikiem приседаниям.

Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz robić przysiady ze sztangą, na przykład w siłę swojego określonego ciała, zajmując z становой ciągiem można zdobyć przyzwoitą masę mięśniową i rozwijać swoje ciało.

Становая drążek wychowuje cały organizm, w tym ćwiczeniu uczestniczą praktycznie wszystkie mięśnie ciała, ale w większym stopniu, oczywiście rosną mięśnie górnej części pleców, biceps i mięśnie czworogłowe ud i różnorodne.

Istnieją dwa rodzaje становой poprzecznego, «klasyka» i «sumo» Drugi różni się od pierwszego tym, że podczas wykonywania «sumo» nogi są trochę szersze, niż w przypadku klasycznej становой cięgna, że obciąża w większym stopniu mięśnie nóg. Technika wykonania tych dwóch rodzajów становой poprzecznego nie różni się, ale dla początkujących najlepiej zacząć właśnie od klasycznej wersji, którą mamy teraz i zastanów się…

Jak poprawnie robić становую pragnienia?

Technika wykonania «klasyka»

Stań w pozycji wyjściowej: nogi lekko ugięte w kolanach, piętach wciśnięty do podłogi, stopy są nieco węższy od szerokości ramion, chwyć gryf, plecy trzymaj prosto.

Podnieś штагу z podłogi i w pełni się wyprostowują, podczas ćwiczeń zawsze trzymaj plecy prosto, w przeciwnym razie można uszkodzić sobie kręgosłup. Rób wszystko powoli i ostrożnie, bez gwałtownych szarpnięć. Podczas wykonywania становой poprzecznego nie przenosić ciężar ciała na palcach, nie przesuwaj, nie przenoś nogi, nogi powinny być pewny siebie dociśnięte do podłogi. Nie przekręcić głowę, patrzeć tylko do przodu. Nigdy gwałtownie nie wrzucaj sztangę, zdejmowania obciążenia powinno odbywać się płynnie, gwałtowne ruchy mogą zranić plecy.

Po raz pierwszy wykonuj to ćwiczenie tylko z małym ciężarem i dużą ilością powtórzeń, trzeba bardzo dobrze opanować technikę. Nie chwytajcie raz za duże masy, po pierwsze, to od samego początku zniekształci swoją technikę, a po drugie, może pojawić się poważnej kontuzji i wtedy становую pragnienia trzeba będzie odłożyć na bardzo długi czas.

Po tym, jak w pełni opanować technikę można stopniowo zwiększać ciężar. Podczas wykonywania tego ćwiczenia można również skorzystać z тяжелоатлетическим pasa, aby uniknąć obrażeń. Становая martwy ciąg i przysiady to dwa przydatnych ćwiczeń, bez których praktycznie nie da się zdobyć przyzwoitą masę mięśniową. Powinno się zrobić przynajmniej jedno z nich, w przeciwnym razie żadnego rozwoju i postępu nie będzie.

Podczas pracy z dużą nadwagą zazwyczaj biorą разнохватом, aby pewniej trzymać w rękach gryf.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: