Jak szybko podkręcić prasy?

Jak szybko podkręcić prasy?

Wszyscy wiedzą, że dziewczyny bardzo podoba nadmuchiwany męski press, właśnie z tego powodu, przedstawiciele płci męskiej w pierwszej kolejności interesują się zagadnieniem, jak szybko podkręcić piękne i wypukłe kostki na brzuchu.

Powiem tak, na szybko coś w ogóle podkręcić bardzo problematyczne, a co do prasy z klockami — tak to jest w ogóle osobny temat.

Dlaczego u mnie nie ma kości?

W pierwszej kolejności brać się za brzuch i spojrzeć na ilość tłuszczu, jeśli udało ci się szaszłyki szczypcach przyzwoity шмат, to przede wszystkim trzeba zacząć od ogólnego zerowania wagi. Dlatego aby rozpocząć, przejdź tutaj.

Jeśli ilość tkanki tłuszczowej masz minimalną, a kostek nadal nie ma, więc po prostu słabo rozwinięte mięśnie brzucha i za pomocą takich ćwiczeń można dobrze pracować.

Jak pobrać prasy?

Mięśnie brzucha regenerują się dość szybko, dlatego można się nad nimi szydzić jak chcesz, im więcej będziesz ich męczy i im częściej dręczyć – tym lepiej. Ale nie zapominaj, że po pierwszych treningów press z przyzwyczajenia u ciebie będzie boleć, a i to mocno, więc na początku zajęć przerwy między treningami rób dłużej.

Ćwiczenia do pompowania prasa

Kilka dobrych ćwiczeń, które pomogą ci zbudować fajny press. Ćwiczenia są jak ze sprzętem, jak i bez nich. (zdjęcia)

Podnoszenie nóg w висе

1. Pierwszą rzeczą, захватитесь za poprzeczkę i wyprostuj nogi.

2. Teraz zegnij nogi w kolanach.

3. W pozycji poziomej unieś nogi, jeśli masz możliwość, to można i wyżej.

4. Ciągnąć miednicę do ramion.

5. Zwracamy nogi z powrotem do pozycji wyjściowej.

Podnoszenie stóp, z naciskiem na łokcie

1. Usiąść wygodnie plecami do symulatora poduszce.

2. Umieść łokcie na poręczy.

3. Zapoznać się nacisk na łokciach w висе.

4. Wydech i wdech i wstrzymaj oddech.

5. Po tym, zegnij nogi w kolanach i unieś je do obudowy.

6. Na wydechu opuść nogi.

Unoszenie nóg leżąc na ławce/na ławce pochyłej

1. Położyć się na ławce spadek.

2. Trzymajcie się rękami za górną część ławki, trzymajcie się jak najmocniej, aby nie zsunąć.

3. Teraz na wydechu podnosimy nogi, przekazy swoją miednicę od ławki.

4. Na wdechu opuszczamy nogi do pozycji wyjściowej.

Skręcanie

1. Do wykonania skręcania trzeba położyć się na ławce.

2. Wdech powietrza i wstrzymaj oddech całkowicie, zaciśnij mięśnie środkowej części ciała i równomiernym ruchem oderwij ramiona.

3. Po tym zrób wdech i powoli zwolnij góra pleców na ławce.

4. W pozycji wyjściowej, zrób krótką przerwę, aby mięśnie brzucha rozluźnione, aby wykonać kolejnego powtórzenia.

Skręcanie na ławce ze skosem w dół

1. Ławka powinna być pod kątem 35-40 stopni do poziomu.

2. Skrzyżuj ręce na piersi.

3. Zrób wdech i wstrzymaj oddech.

4. Zaciśnij mięśnie brzucha i wykonaj skręcanie.

5. Podnosimy obudowa kosztem napięcia prasa (brzucha). Po tym, jak powstał kąt prosty kosztem tułowia i bioder, застыньте na kilka sekund, następnie zrób wydech.

6. W początkowej pozycji oczy w górę, a podczas wykonywania ćwiczenia nieco powyżej przedstawiono rąk.

Modlitwa

1. Stań twarzą lub plecami do trenażeru.

2. Weź sznur przymocowany do górnej listwy.

3. Uklęknij.

4. Za pomocą mięśni brzucha pochylać w dół, aż łokcie nie osiągnie dolnej części ciała, a plecy w tym przypadku musi być выгнута.

5. Staramy się nie ruszać miednicy.

Drwal

1. Wziąć cięgno, протянутый przez górny blok.

2. Zajmij pozycję bokiem do trenażeru, weź ramię jedną ręką, zrób krok w bok od trenera.

3. Nogi na szerokość ramion.

4. Wolną ręką sięgnij do ramienia i weź go w swoje ręce (ręce powinny być wyprostowane).

5. Pociągnij uchwyt w dół, potem w bok do przeciwnego kolana, przy tym zwracamy linka.

6. Uważaj na plecy i ramiona proste.

7. Nogi lekko ugnij w kolanach.

8. Płynnie wróć do pozycji wyjściowej.

9. Wykonywać w miarę możliwości.

10. Zrobić to samo, ale zmieniając ręce.

Skręcanie w symulatorze

1. Usiądź w symulator.

2. Ustaw fotel tak, aby było ci wygodnie.

3. Ręce zakłądamy za plecy i bierzemy dłoni w zamek.

4. W pozycji wyjściowej, zacznij zwijać tak, aby naleśniki symulatora lekko приподнялись.

5. Robiąc wdech, powoli obrócić swoje ciało do pozycji wyjściowej.

6. Prasa nie rozluźnić.

Skłony z hantlami w bok

1. Выровняйтесь, trzymaj hantle w lewej ręce.

2. Drugą rękę połóż na pas.

3. Wdech powietrza i wykonaj nachylenie, są wygięte w prawo.

4. Zrób brzuchu i na wydechu wróć do pozycji wyjściowej.

5. Zrób kilka powtórzeń.

6. Weź w drugą rękę hantle i wykonaj skłony w lewo.

Skręcanie z obrotem

1. Połóż się na podłodze.

2. Zegnij nogi w kolanach i umieścić je na stopy.

3. Ręce na karku.

4. Zacznij zwijać, przy tym w górę kosztem wysiłku mięśnie brzucha.

5. Obracaj najpierw obudowa w lewym, a potem prawym boku, za lewą rękę, prawą nogę, a prawą ręką za lewą nogę.

6. Tempo musi być niski, a w górnej części amplitudy rób krótką przerwę.

7. Wykonywać w miarę możliwości.

Listwa

1. Przyjmij pozycję – amnezja.

2. Wyciągnij ciało, упирайтесь na dwa punkty kontrolne: łokcie i przedramiona.

3. Zachowaj prostą linię ciała.

4. Uważaj na punkt piąty, żeby się nie wywaliła w górę.

5. Trzymaj się w takim położeniu 40-80 sekund.

Boczna Listwa

1. Zrób nacisk na pół lewą ręką.

2. Unieś nogi i biodra.

3. Zewrzeć stopy.

4. Trzymaj nogi razem.

5. Na wydechu wyprostuj lewą rękę, jednocześnie unieś prawą rękę.

6. Wytrzymaj w tej pozycji przez 20 sekund, jeśli możesz, to nie poddawaj się od tego.

7. Odpocznij 1 minutę, a następnie powtórz ćwiczenie.

Podsumowując

Aby mieć piękne kostki, u ciebie powinno być:

• Minimalna ilość tłuszczu w okolicy brzucha

• Dobrze прокаченные mięśnie brzucha

Tłuszcz usuwać za pomocą diety, mięśnie brzucha pobierz z pomocą powyższych ćwiczeń. Trenuj prasa tak często jak to możliwe, wykonuj różne ćwiczenia, zaskocz mięśnie swojego brzucha i wtedy być może twoje kostki zaczną zaskakiwać i przyciągać uwagę kobiet.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: