Jak prawidłowo suszyć?

Jak prawidłowo suszyć?

mięśniak сухий

Bardzo wielu mięśniaków miłośników tuż przed nadejściem gorących dni nie pozostawia w spokoju pytanie, jak szybko i dokładnie wysuszyć do letniego sezonu? Aby mięśnie nierdzewnej stali i tłoczone, a cały tłuszcz zniknął, zniknął i pozwolił прорисоваться kostkę na brzuchu.

Co trzeba wiedzieć?

Po pierwsze, musimy zrozumieć, że wyschnięcia trzeba tylko w tym przypadku, jeśli masz coś do wyschnięcia) A czasem od niektórych grubych w których oprócz tłuszczu i kości, nic więcej nie ma, można usłyszeć pewne oświadczenia o tym, że do lata na pewno wysuszyć i będzie cały blask ulgą.

Po drugie, należy wiedzieć, że istnieją takie pojęcia jak «katabolizm i anabolizm»

Katabolizm – to całokształt reakcji w organizmie, mających na celu rozkład złożonych substancji organicznych — białek, tłuszczów, węglowodanów, pochodzących z żywności lub запасенных w organizmie. Czyli zniszczenie, rozpad.

Anabolizm to zbiór procesów chemicznych, składających się na jedną ze stron przemiany materii w organizmie, mających na celu powstawanie komórek i tkanek. Czyli wzrost.

Suszenie – to jest katabolizm i jak widać z definicji, podczas katabolizmu się dzieje zniszczenia nie tylko tłuszcz, ale i mięśnie. Czyli nie można usunąć tylko jeden tłuszczu, a resztę zostawić na miejscu. Dlatego, podczas suszenia sama podstawowe zadanie – zrzucając tłuszcz, zminimalizować utratę mięśni. A jak to poprawnie zrobić zastanówmy się.

Prawidłowa dieta dla suszenia

Najważniejsze dla prawidłowego suszenia – jest to dieta! Istnieją dwa główne warunki do diety. Pierwsze, na co dzień, trzeba wydać więcej kalorii, niż потребляешь. Po drugie – trzeba zachować wysoką szybkość przemiany materii.

Pierwszy warunek wydaje mi się jasne, jedz mniej, ruszaj się więcej i będziesz się odchudzać. Wiedzą o tym wszyscy. Wiele pytań na temat drugiego, wymiany substancji. Rzecz w tym, że kiedy człowiek zaczyna jeść bardzo mało, organizm, który w odróżnieniu od jego właściciela zna się na rzeczy, dochodzi do wniosku, że u człowieka życiowe problemy i jeśli będzie tak dalej, to on w ogóle склеит płetwy. Wtedy organizm zaczyna zwalniać metabolizm, co by się zapasów tłuszczu, starczyło jeszcze na długi czas. A to bardzo źle wpływa na samopoczucie, jak i na jakość suszenia.

Dlatego przy diecie bardzo ważne jest, aby zachować właściwą przemianę materii! Jak to zrobić?

Zasada jest prosta — im częściej jesz, tym szybciej następuje wymiana substancji. Ale, tak jak nasz cel — schudnąć, a nie, aby go wybrać, to musimy jeść często, ale przy tym bardzo małymi porcjami. Jeść trzeba co najmniej 6 razy dziennie, a najlepiej 10. Małe przekąski, tam jedliśmy, tutaj ukradli, w tym prawie откусили) Zjadł kilka łyżek ryżu, przez czas kawałek mięsa, potem jakiś warzyw sałatki itp. Oczywiście to robić, gdy praca lub nauka od rana do wieczora — nie jest bardzo łatwe, ale trzeba próbować, trzeba znaleźć różne sposoby, gdy już postanowił zrzucić tłuszcz do lata.

Ćwiczenia z żelazem do suszenia

Porozmawiajmy teraz o drugi ważny moment dla prawidłowego suszenia, o samych treningach.

Istnieją dwie możliwości wyboru strategii. Pierwszy – jezdzic jak i do suszenia, czyli nie zmieniać swój program, działać na masę. Drugi używać pompowanie. Pompowanie, jak wiesz – to pierwsze mięśni, ćwiczenia z dużą ilością powtórzeń. Pytanie, co wybrać?

— Jeśli nie będziesz zmieniać program i robić ćwiczenia z dużymi ciężarami, to dobrze zapisz rozmiar mięśni, ale przy tym suszenie będzie przebiegać wolniej.

— Jeśli wybierzesz pompowanie, będzie duża ilość powtórzeń z małym ciężarem, suszenie będzie iść szybciej, ale przy tym stracisz więcej mięśni.

Wielu kulturystów radzą następujący: jeśli używasz chemię, to podczas suszenia ci bardziej pasuje pompowanie, jeśli zajmujesz się bez chemii, to lepiej pracować w normalnym trybie.

Aerobik do suszenia

Pewnie nie raz już słyszałem, że bieganie – idealne zajęcie dla spalania tłuszczu. Ale czy tak jest w rzeczywistości? Jak już wiesz, pompowanie szybko wysycha, ale zjada pewną ilość mięśni. To samo dzieje się podczas biegu, tak i w ogóle, gdy inne tlenowych obciążeniu, gdzie trzeba dużo i często się poruszać.

Bieganie z pewnością, razem z tłuszczem będzie spalać mięśnie, ale tu też są dwa ważne punkty.

Jeśli nie chcesz stracić większą część mięśni wraz z tłuszczem, to zamiast biegania, lepiej po prostu w szybkim tempie długo chodzić. Tak jak w przypadku dłuższej, spokojnej tlenowych obciążeniu tłuszcz świeci mocniej, niż mięśnie, a w przypadku krótkotrwałego, intensywnego obciążenia – wręcz przeciwnie.

Również wiele zaleca się ćwiczenia aerobowe zrobić czy od razu po treningu z żelazem, lub wcześnie rano, jeszcze przed śniadaniem, na czczo.

W sprawie pomocniczych leków powiedzieć, że to trudne, jest ich bardzo dużo, jakieś tabletki więcej распиарены, jakieś mniej. Wśród rzeczywistych zaleceń i zwykłej reklamy trudno jest określić, co jest prawdą a co nie. Ale taki dodatek, jak aminokwasy BCAA, która jest już sprawdzona od lat, na pewno dobrze ci zrobi i pomoże maksymalnie zachować swoje mięśnie podczas suszenia.

Mam nadzieję, że ta informacja okaże się dla ciebie przydatna i z powodzeniem można ją wykorzystać w praktyce. A jak dobrze pójdzie twoim suszenie, dowiesz się latem, za wieloma poglądami ze strony płci przeciwnej.

Pozdrawiam, Andrzej. Autor strony super-mens.ru

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: