Jak powiększyć klatkę piersiową?

Jak powiększyć klatkę piersiową?

Jak powiększyć klatkę piersiową?

Zwiększyć klatkę piersiową za pomocą ćwiczeń, które sprawiają, że głęboko oddychać. Zazwyczaj jest to ciężkie podstawowe ćwiczenia, takie jak przysiady i становая drążek.

Ćwiczenia te rozwijają się cały organizm, zwiększa się nie tylko klatkę piersiową, ale i rośnie masa mięśni całego ciała w ogóle!

Więc zadawać takich pytań «Jak powiększyć klatkę piersiową?» — nie do końca poprawnie! W izolacji zwiększyć jej ilość, a resztę zostawić jak jest, nie uda ci się. I tak nie wiem, nie myślę, że jest to potrzebne. Po prostu nie ma takiego, kiedy całe ciało jest w porządku, a to klatka piersiowa, dlaczego nie rośnie:)

Jeśli mimo wszystko chcesz, aby położyć nacisk na zwiększenie klatki piersiowej, wykonując podstawowe ćwiczenia rób duża liczba powtórzeń, wtedy twoje płuca będą pracować na wszystkich cylindrach. Najbardziej przydatne ćwiczenia w tym zakresie, to oczywiście przysiady! Od niego będzie wzrastać w całości, razem z klatką piersiową, dość szybko. Wielu kulturystów również powinni zrobić po przysiadów lekkie пулловеры, które doskonale przyczynia się do rozbudowy klatki piersiowej.

W ogóle formuła okazuje się, taki… Ciężkie przysiady + lekkie пулловеры = duża klatka piersiowa! O przysiady można przeczytać w artykule «szybki sposób zdobyć masę» A o пулловеры jesteśmy teraz z tobą trochę porozmawiać…

Пулловеры — jest to ćwiczenie, które wykorzystują do rozwoju mięśni klatki piersiowej, oczy element najszerszej i triceps, ale w naszym przypadku, dla nas najważniejsze jest oddychanie i stretching, więc to ćwiczenia będziemy wykonywać z małym ciężarem.

пулловер

Aby wykonać пулловер należy położyć się w poprzek ławki, tak aby dotykać jej tylko górną częścią pleców. Dalej weź hantle i podnieś do góry o około poziom piersi. Weź głęboki oddech i zginanie kolana zabrać ich z powrotem na głowę, na ile mógł. Tak samo można trochę obniżyć biodra w dół, aby wzmocnić rozciąganie. Trochę wytrzymaj w tej pozycji na wydechu wróć do wyjściowej.

Podczas wykonywania tego ćwiczenia rób wszystko powoli i bez gwałtownych ruchów, ale przy tym dość szeroko. Nie zapomnij oddychać głęboko, pamiętaj właściwie do czego to ćwiczenie w ogóle zrobić) Jeśli chcesz zrobić пулловеры z dużym ciężarem, to połóż się na ławce nie w poprzek i wzdłuż, tak jak przy niskim położeniu bioder, takie ćwiczenia z dużą nadwagą mają травмоопасное wpływ na powłoki brzuszne. No to właściwie wszystko, co chciałem wam dzisiaj opowiedzieć. Zajmij się, ciężko pracować, rozwija i увеличивайтесь! Szczęśliwie.

Pozdrawiam, Andrzej. Autor strony super-mens.ru

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: