Jak nie nabawić się kontuzji na treningu?

Jak nie nabawić się kontuzji na treningu?

Można podzielić wszystkich zajmujących się na trzy grupy. Ones, «odkrywając koszulę» rzucają się na sztangę. Drugie, boją się wagi. Jeszcze inni działają bez strachu, ale z rozwagą. Życzę zawsze odnosić się do co grupie.

Kiedy musiałem uczyć się prowadzić samochód, mój przyjaciel, zawodowy kierowca, dawał różne porady i wskazówki. Szczególnie zapamiętałam jedno. On powiedział: — «Najczęściej trafiają w wypadku tych, którzy dopiero zaczął jeździć i ci, którzy ze stażem rok-dwa postanowił, że on jest wszechmocny na drodze. Ja za kierownicą dwadzieścia lat i wiem, że nie można się zrelaksować nigdy». Można zapytać, co to za gówno? Jaki związek ta bajka ma do siłowni sali? Nie uwierzycie, stała się jednym z moich zasad treningowych.

Grupa ryzyka

W siłowni, jak na drodze. Bardziej niż inne narażone na ryzyko zranienia ci, którzy niedawno się zaczęła, nie posiada niezbędne umiejętności, ale pasuje do sedna. W oczach zabłąkana myśl: «Nie bój się, zaufaj mi!».

Nie bułka z masłem! Hamuj, świeci się czerwona!

Mija czas, początkujący sportowiec wie, co do czego ma mały bagaż wiedzy i tu budzi się naturalna pewność siebie samca. Powstaje złudne wrażenie: «mogę wszystko!». I tu wynik będzie opłakany.

Nie przegap te dwa punkty. Bądź własnym właśnie ogranicznikiem. Pokusa na pewno powstanie, bądź przygotowany na to.

Eksperymenty w ćwiczeniach

Wiele wypadków wtedy, gdy zaczynają spędzać głupie eksperymenty. Jeśli uderzyć rurą w głowę, to będzie co najmniej wstrząśnienie mózgu. Nie trzeba umieścić doświadczenie, aby być pewnym poprawności tego wyroku. Jeśli zamiast pięćdziesięciu kilogramów powiesić sto i zobacz, czy masz usiąść, to nic dobrego nie warto czekać.

Wniosek: jeśli nie bili rurą w głowę, pomyśl, zanim coś cicho вытворить w siłowni.

Podstawowe zasady

Kontuzji nie zawsze można uzyskać tylko z głupoty. Można ją złapać i podczas zwykłego procesu szkolenia. Jak tego uniknąć? Istnieje kilka bardzo prostych zasad.

Rozgrzewka

Trening zawsze powinien zaczynać się od rozgrzewki, ogólnej i docelowej (czyli tych mięśni, które dziś będą otrzymywać podstawowe obciążenie). Plus, należy przeciągnąć.

Pierwsze podejście

Nawet jeśli dobrze się rozgrzałeś, nie spiesz się, aby angażować się w pracy wagi. Pierwsze podejście wykonaj z normalną liczbą powtórzeń, ale waga weź 50-70% od pracy. Skoncentruj się. Zrób wszystko jest idealne, z punktu widzenia techniki. Pełna amplituda ruchu, oddechu.

W ten sposób można ustawić na prawidłowe wykonanie ćwiczenia z dużym ciężarem i dać organizmowi maksymalną docelową rozgrzewkę.

Technika i jeszcze raz technika

Większość urazów, to skutek nieprawidłowego wykonania ćwiczenia. Pamiętaj, że waga nie ma znaczenia. I z małym i z dużym obciążeniem, można cierpieć. Można doskonale przygotować się do treningu, ale przebicie tutaj.

Dlatego, jeśli niedawno zdecydowali się бодибилдером, dla ciebie wagi sprawa drugorzędna, co powinno wzbudzić prawidłowe wykonanie.

Ubezpieczenie

Nigdy nie działaj na wariata. Jeśli jest choć mała wątpliwość w to, że można samodzielnie zakończyć ćwiczenie, zapytać wcześniej osłaniać. Nikogo nie обремените: pomogą ci pomóc. To znacznie lepiej, niż potem krzyczeć na całą salę: — «Pomocy, jestem sztangą tyłek!».

Jeśli już masz problem

Powiedzmy, że trochę потянута mięsień lub jej продуло i jest nieprzyjemne odczucia: ściąga, strzela itp. Nigdy w takim stanie nie wolno dawać jej obciążenia. Tym można tylko pogorszyć микротравму, korzyści z zajęć nie będzie. A oto przechodzić na emeryturę z komisji na miesiąc-drugi, to jest łatwo.

Dawno temu było. Szedł zwykły dzień w siłowni, spokojnie zajmowali się goście. Nagle sala wypełniona żeńskich piskiem. Za chwilę znalazłem się u wahacza, gdzie звукоизвергалась dziewczyna.

W odpowiedzi рыданье.

Ona bierze górę nad emocjami i informuje:

Do czego to jest? Na zakończenie życzę, aby twoje treningi nie bez kłopotów, a jeśli były, to nie więcej, niż tych «sportowców».

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: