Jak jeść, gdy ćwiczysz?

Jak jeść, gdy ćwiczysz?

Temat pobity, pobita tak, że wydaje się, że jest na niej żywego nie ma miejsca. Niemniej jednak, to właśnie ta popularność i rodzi morze błędów. Nie wierzysz? Przeczytaj do końca i przekonaj się sam.

Jeśli przeglądać publikacje w internecie, to okaże się, że wiele artykułów poświęconych temu, jak bardzo potrzebny jest białko i «właściwe» węglowodany. To oczywiście prawda i dobrze, ale tak poruszana w nieskończoność, u czytelników wrażenie, że nic więcej nie trzeba.

Najczęstsze błędy w żywieniu

Nie raz widziałem ludzi, którzy niczym alchemicy колдовали nad stworzone z ukrytymi zapisami. Tam są starannie kalkulują ilość sekwestracji białek, z dokładnością do grama. A oto inne produkty były po prostu za burtą.

Drugi popularny rodzaj зацикленности na konkretnych produktach. Fabuła jest ta sama. Napisane: jeden z najlepszych sposobów, aby uzyskać białko – piersi z kurczaka, zobacz węglowodany – ryż. Będę się żywić tylko nimi! Myślicie, że przesadzam?

Rozmawiam z facetem w siłowni. On skarży się, że wyniki nie bardzo, w górę wagi nie idą, tak i w ogóle jakaś ogólne osłabienie. Pierwsza myśl, ma przetrenowania, ale gdy zaczynam wypytywać, czym się żywi, dosłownie tracę na chwilę oniemiały.

To wspomniany ryż z piersi kurczaka z grillowanym kurczakiem!

Przy czym, z jego słów, on już patrzeć na te produkty nie może, ale jest nadal!

Główne zasady żywienia

Sytuacja z «рисокуриной» dietą lub podobna do niej bardzo często. I to, uważam, nieadekwatna propaganda w internecie artykuły i rolkach. Jeśli chcesz odżywiać się prawidłowo, gdy swing, najważniejsze to pełnowartościowe i urozmaicone posiłki. Żadnej зацикленности!

Priorytety – dobrze. Stać się идолопоклонником kurczaka – źle. Jeśli czujesz, że ci się nie chce jeść w ten lub inny produkt, niech i pomocny, w żadnym wypadku nie pchaj się. Takie żarty z organizmem nie są za darmo.

Dla zilustrowania jeszcze jedna mała historia. Jeden gość na biegunach wyczytał gdzieś o korzyściach płynących ryb, sama ta informacja jest prawidłowa. Ale w jego głowie strzeliła gdzieś nie tam. Zdobył ryb lodówka. I pieczone pianki, i unosił, i gotował. W końcu, po dziesięciu dniach taka рыбофилииона mu i ‘ m sick, do tego stopnia, że nie to, co jest, patrzeć na nią nie może.

Mówi, syn poprosił, żebym z nim w akwarium zabrać:

Wniosek jest prosty, zasilanie musi być zrównoważony.

Prawidłowa dieta podczas uprawiania kulturystyki

Nie będę pisać o tym, że już жевано-пережевано setki i tysiące razy. Ale przypomnę, dosłownie w dwóch słowach, trzeba nie tylko mięso, kasze, ale owoce, warzywa, zioła i inne, inne. Staraj się przestrzegać odpowiedniej wartości procentowej produktów w diecie. Tutaj czyha jeszcze jedna pułapka, w którą wielu trafiają — suplementy diety.

bodybuilder, pije białko

Suplementy diety

Nie o nich powiedzieć w temacie, jak jeść, kiedy ćwiczysz, jest niemożliwe. Istnieją dwa typowe nieporozumienia:

— Suplementy diety, to nasze wszystko.

— Suplementy diety, to wcielenie uniwersalnego zła.

Szkoda pierwszego.

Nie raz widziałem ludzi, którzy żywią się чебуреками i tosty, ale mieć pewność, że u nich wszystko jest w normie, bo piją, na przykład, białko! Nie męczę się powtarzać, że w terminie suplementy diety słowo kluczowe «suplementy». Jak można ich nie brał, ile by ich nie brał, nie mogą zastąpić zróżnicowanej diety.

Szkoda drugiego.

On jeszcze bardziej, gdy człowiek z чебуречной diety zasadniczo nie bierze suplementy diety, jak mówią, to coś wywnioskować pomocą środków chemicznych, a ponieważ nie jest naturalne i nie przydatna.

Niech poprawnie ustawimy priorytety w zasilaniu

Świetnie

Możesz pozwolić sobie na wszystkie rodzaje niezbędnych produktów w odpowiedniej ilości. Czyli nie potrzebujesz dodatkowego wsparcia.

Masz szczęście! Ale nie wszystkich na to stać, a i tak czasu nie zawsze wystarcza, aby wyśledzić właściwą dietę.

Dobrze

Nie możesz zapewnić sobie uzyskanie wszystkich niezbędnych produktów, ale компенсируете ich brak suplementacji i витаминными kompleksami.

«Dobrze», w tym przypadku warunkowa ocena, organizm zaopatrzony we wszystkie niezbędne rośnie, zdrowiu nic nie zagraża. Od «dobrze» w rzeczywistości oddziela tylko mniejsza grubość twojego portfela, poziom zamożności.

Źle

To jest naprawdę źle, gdy nie masz pełnej diety kiedy swing, a przy tym chcecie wesprzeć organizm dodatkami. Tutaj nic dobrego nie czekaj.

Wysokiej jakości treningów i smacznego!

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: