Jak często chodzić na siłownię?

Jak często chodzić na siłownię?

Wśród amatorów i zawodowców nie znajdziesz jednego zdania na temat «Jak często chodzić na siłownię?». Ale jest jeden człowiek, który na pewno zna odpowiedź. Jeśli myślisz, że mnie обуревала mania wielkości, i sugeruję na siebie – obok.

Ten, kto może powiedzieć, jak często trzeba chodzić na siłownię, to ty!

Ja nie proponuję usiąść w pobliżu lustra i podzielić się z wyświetlaniem przemyśleniami na temat życia. Ponadto, prawdopodobnie, to właśnie teraz będziesz ukrywać od siebie prawdę. Oczywiście, nie z chciwości, a nie szkodliwości, ale dlatego, że jest głęboko «pogrzebany».

Każdy ma swoje własne cechy i fizyczne, i psychiczne. Ten «sowa», a ten «skowronek». Jeden prowadzi siedzący tryb sposobem życia, inny, aktywny. Ktoś szybko odzyskuje po obciążenia, ktoś nie bardzo, itd., itp.

Wiele osiągnąć poważne wyniki, odwiedzając siłownię dwa razy w tygodniu, są wśród nich i profesjonalnych sportowców. Ale są i takie, które zajmują się dwa razy dziennie, przy tym, nie docierają do mniejszych wyników.

«Aby poznać smak gruszki muszę ją zjeść»

Dzięki Mao Jo Dong za ten cytat. Jeśli zastosować go do naszej sytuacji, to otrzymamy: «Leżąc na kanapie, nie dowiesz się, ile razy mam ci chodzić na siłownię». Oto w ten sposób postawisz sobie to ważne pytanie, zaczął działać.

Jeśli przyszedł huśtawka po raz pierwszy

— Wszystko to dobrze – powiecie – ale jeśli przyszedłem na siłownię po raz pierwszy, co konkretnie robić? Po pierwsze, potrzebna jest dobrze skomponowany program zajęć, w których uczestniczyć będą główne grupy mięśni. Radzę zacząć od standardowego schematu, czyli wizyta na siłowni trzy razy w tygodniu.

Zacznij uprawiać i oglądać. Najpierw organizm będzie w szoku: «Gdzie jest poduszka? Połóż mnie na kanapie! Na co to wszystko?» Przez kilka zajęć, jesteś uzależniony od. A za trzy-cztery miesiące, w stanie komunikować się ze sobą na «ty».

Mięsień potrzebuje odpoczynku. Po pobraniu jej dziś, jutro, ona nie będzie w stanie do owocnej pracy. Istnieje coś takiego, jak okres rekonwalescencji. To każdy z nas ma swój indywidualny. Dla kogoś to siedem dni, dla kogoś dwanaście. Jeśli masz, to, powiedzmy, dziesięć dni, a przyszliście zajmować się przez siedem, to efektywność zajęć zmniejsza się.

Jak pracują mięśnie podczas treningu

Podczas treningu dziękuję włókna mięśniowe zwiększonym obciążeniem. Organizm dostaje stres. Uważa on, że jeśli dziś «ciągnęła» taki ciężar, to możliwe, że to się powtórzy. Kto wie, co masz na myśli? Aby zabezpieczyć się, organizm regeneruje włókna mięśniowe i zwiększa ich, że tak powiem, na zapas. Co się dzieje dalej? Okres rekonwalescencji jest zakończony. Mięśnie są «na szczycie swej potęgi». A idziesz i znowu dziękuję włókna mięśniowe, i wszystko od nowa. Tak, w uproszczonej formie, wygląda proces wzrostu mięśni.

Co będzie jeśli chodzić na siłownię zbyt często?

Jeśli nie dały się zakończyć w okresie rekonwalescencji, następuje przeciążenie mięśni. Ona jeszcze nie jest w stanie pracować na «pełną parą», a ty próbujesz zmusić ją, następuje wyczerpanie, wynik pogarsza się.

Odwrotna sytuacja, прозевали okres rekonwalescencji. On się skończył, a na treningu nie było. Organizm «relaksuje», «super moc» mięśnie chodzi. Z grubsza mówiąc, jeśli przyszedł do sali po zakończeniu procesu przywracania, możesz podnieść sztangę 15 razy, a za trzy-cztery dni, to będzie już 14 razy.

Jak określić, ile razy mi chodzić na siłownię

Tak więc, na początek, uważasz za normę trzy sesje w tygodniu, tak aby jedna grupa mięśni «załadowany» raz za ten okres. Prowadź dziennik, patrząc na tempo wzrostu.

Jeśli ciężaru na siłowni zamrożone w martwym punkcie, czujesz ciągłe zmęczenie (ani przyjemną bóle mięśni, ogólne otępienie i wyczerpane), organizm nie radzi sobie. Ilość zajęć i intensywność należy skrócić. Jeśli idą w górę i siła i masa mięśniowa, dobrze.

Ale minęły cztery miesiące – można poeksperymentować. Rozprowadź obciążenie tak, aby jedna grupa mięśni dam nie raz na trzy sesje, a raz na cztery. Przez miesiąc porównaj wyniki z poprzednimi. Jeśli tempo wzrosły, to znaczy, że twój osobisty okres odzyskiwania ponad siedem dni, jeśli pozostały bez zmian lub pogorszyły się, to około siedem i można wrócić do poprzedniego trybu zajęć.

Nie wierzcie tym, którzy mówią: «Nie spieszcie się, nie trzeba się skupiać na szybkim efekcie. Minie trochę czasu, a przekonasz się, że najlepszym doradcą dla ciebie – ty i nikt inny!

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: