Jak ćwiczyć w domu?

Jak ćwiczyć w domu?

ćwiczenia w domu dla mężczyzn

Wielu ludzi z tych lub innych przyczyn nie udaje mi się chodzić na siłownię. Czy drogo płacić za abonament, lub daleko od domu, przyczyn może być wiele, ale nie w tym rzecz.

Nie stawiać krzyż na swoich zajęciach sportowych? Oczywiście, że nie. Można doskonale ćwiczyć w warunkach domowych, z podręcznymi środkami lub bez nich.

Istnieje wiele przykładów, kiedy ludzie, będąc w więzieniu i nie mając sprzętu do ćwiczeń, dokonywali takiej formy fizycznej, zajmują się w sali gimnastycznej nie było.

Sportowców, którzy trenowali bez symulatorów

Zawodnik z początku XX wieku, Bartłomiej Zass, będąc w austriackiej niewoli, trenował statyczne ćwiczenia z łańcuchem. W wyniku zerwał kajdany i uciekł.

Заас i Bronson

Lub angielski więzień Charles Bronson. Pewnego dnia on sam zaczął bić ochronę więzienia, dopóki nie uspokoił specjalnie przybył oddział. Bronson różni się fenomenalną siłą, którą trenował, siedząc w pojedynkę, dzięki swoim systemie treningów. On nawet napisał książkę «Fitness w izolatce», o nim nakręcony film. Jak widać, nie ma rzeczy niemożliwych, trzeba tylko chcieć. Jak to zrobić? O tym będzie mowa dalej.

Trening w domowych warunkach

Zacznijmy od tego, że trzeba się motywować, trzeba jasno zdać sobie sprawę, do czego trzeba uprawiać sport (stać się silniejszy, schudnąć, przytyć). Trzeba stale pracować nad motywacją, aby nie stracić entuzjazmu, bez którego treningi szybko ustępują. W domu to będzie trudniejsze, niż odwiedzając salę, bo na siłowni jest trener, który czuwa nad wykonywaniem ćwiczeń, partner, który zapewnić ultra w odpowiednim momencie itp.

Wybierz prawidłowe zasilanie, włącz do swojej diety produkty, które zawierają odpowiednią ilość białka, węglowodanów, witamin, aminokwasów i mikroelementów. Bez odpowiedniej diety nie będzie efektów.

Następny etap – zrób sobie program treningowy. Starannie rozważyć, jakimi sportowe pociski masz (hantle, эспандеры, krzesła itp.), a bez jakich musiał żyć.

Trening w domowych warunkach

Opracuj taki program ćwiczeń, aby pracować na wszystkie grupy mięśni.

Istnieje taki system ćwiczeń ciała, jak izometryczny system ćwiczeń (statyczne ćwiczenia dla ścięgien, które rozwijają siłę i wytrzymałość). To niesłusznie zapomniana system rozwoju siły, które nadal używają w swoich treningach wiele podnośniki mocy.

Lub autonomiczna gimnastyka Фохтина. To dynamiczne ćwiczenia na самосопротивление. Na przykład, pompowanie biceps, jedną rękę zgiąć i jednocześnie drugi nie chce współpracować, nie dając tę rękę zginać. Cały zestaw ćwiczeń powinien być wykonywany przez 20-30 minut. I w ćwiczeniach izometrycznych, i w dynamicznych na самосопротивление ważne jest, aby nie naśladować ćwiczenia i wykonywać pełne ruchy z zwiększeniem wysiłku.

A pompek, biegać, ciągnąć na drążku – sam Bóg nakazał, ćwiczenia te należy włączać w swoje treningi.

turniej domu

Ważne jest, aby uniknąć przyzwyczajenia mięśni do ćwiczeń i, w konsekwencji, stagnacji w ich rozwoju («plateau»), wymieniać raz na kilka miesięcy program treningowy. Wybierz dla każdej grupy mięśni inne, alternatywne poprzedniego ćwiczenia.

Ważny moment – trzeba się zajmować przez dwie godziny po posiłku lub na dwie godziny przed posiłkiem. Bezpośrednio przed ćwiczeniami trzeba zrobić rozgrzewkę i ćwiczenia rozciągające. Ciało trzeba rozgrzać i przygotować się do obciążenia, dzięki czemu można uniknąć bólu i urazów. Uważaj poprawnego oddychania, to jest bardzo ważne. Nie zapominaj także, że ćwiczyć trzeba w wentylowanych pomieszczeniach, gdzie jest dużo świeżego powietrza.

To podstawowe zasady uprawiania w domu. Używać do treningu każdy przedmiot. Obserwuj swoje uczucia, organizm sam podpowie, co jest dla niego dobre, a co nie. Zwiększaj obciążenie stopniowo. Nie trzeba gwałcić swoje ciało ostrymi, dużymi obciążeniami, bo oprócz szkody nie przyniesie.

Niech ciało zrelaksować mięśnie i siła rosną podczas odpoczynku. W nim nie powinno być niedobór. Włączaj w treningu 5-10 ćwiczeń na trzy podejścia, to wystarczy, nie trzeba nadmiernie przeciążać swoje ciało.

No i najważniejsze – czy regularnie, nie rezygnuj z treningów i już po kilku miesiącach poczujesz wyniki.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: