Ile powinien trwać trening?

Ile powinien trwać trening?

czas treningu

Często początkujący kulturyści robią w sali dopóki ma siły». Kiedy chłopak po raz pierwszy przyszedł do siłowni i ma trzy worki entuzjazmu, ale na nich kilka łyżek wiedzy, a to i ich nie ma. Formuła, im więcej, tym lepiej tu, niestety, nie działa.

Co robią początkujący

Niedawno zdarzył się przypadek, który można nazwać owocna. Jeden nowy, po uprzednim instruktażu został dopuszczony do тренажерам. Po otrzymaniu zestaw ćwiczeń na dziś, z okrzykiem «Hura!» i radosnymi oczami, przystąpił do pracy. Wykonał wszystko, ale do domu nie idzie. Zaczyna patrzeć, co robią inni i powtarzać ćwiczenia.

Podchodzę:

Tłumaczę, że korzyści z tej «продленки» nie będzie. On kiwa głową i ponownie do paska. Wcześniej bym go po prostu wyrzucił z sali, ale tu, postanowiłem poeksperymentować w pedagogice. W ten dzień, już nie zwracał na niego uwagi. Na następnym treningu też. Na pytanie, co zrobić dzisiaj, odpowiadam: «».

Po kilku minutach chłopak ponownie podszedł, przeprosił i w przyszłości wyraźnie szedł programu.

Niestety, większość początkujących zdani na siebie. Jeśli jesteś jednym z nich, po raz pierwszy będzie miał występować w roli самоограничителя, dostroić się na to!

W świecie dużych ciał

Aby zrozumieć, ile powinien trwać trening, należy zapoznać się z jej intensywnością. Tak więc, im wyższa intensywność treningu, tym lepiej, trzeba tylko mieć czas, aby przesłać oddech, ale nie odpoczywać między powtórkami w jednym ćwiczeniu.

Mięśnie wystarczy 1.5 minuty do odzyskiwania

Przeprowadzone badanie. Sportowcom zaproponowali wykonać kilka podejść. W trakcie eksperymentu badani samodzielnie ustalali, ile im odpocząć między kolejnymi powtórzeniami, kryterium zostało ustawione jeden: «poczucie, że jesteś odprężony».

Średnio wybierali interwał trzy minuty, podczas gdy wydolność mięśni przywrócone przez półtora! Dlaczego zawodnicy nie czuli tego? Wszystko jest bardzo proste, już o tym rozmawialiśmy, że organizm realizuje swoje cele osobiste, które nie zawsze pokrywają się z naszymi.

On dbał o rzeczy błahe, bierze dodatkową przerwę, na zapas, aby odzyskać. Przecież mu nie wiadomo, jak długo «gospodarz» zamierza nosić żelazo. A jeśli kilka godzin? Aby zabezpieczyć się, organizm ciebie oszukuje. Jak powiedział jeden z klientów: «Co za życie, moje ciało i to mnie próbuje oszukać!?».

Więc co zrobić, o ile odpoczywać?

Weźmy standardowe szkolenie. Załóżmy, że masz w jednym ćwiczeniu cztery podejścia. Trzeba pracować wyraźnie na godziny. 1-sze podejście – 1-1,5 minuty rekreacja – 2-drugie podejście. itp. nie powinny skupić się na uczucie zmęczenia mięśni, wtedy będzie wynik.

Zadanie – maksymalnie zniszczyć tkankę mięśniową, aby doprowadzić do jej wzrostu, a do tego potrzebne jest potężne obciążenie w krótkim okresie czasu. Jeśli trudno ci i w drugim podejściu nie ma sił, aby wykonać wszystkie powtórzenia, to znaczy, że prawidłowo dobrany ciężar i należy go zmniejszyć.

Częsty błąd

Można obserwować zajmują się w sali i zobaczyć jeden z najczęstszych błędów. Kiedy podejście idzie ciężko, dużo wędrować skupiając się pięć minut przed następnym. Im nawet do głowy nie przychodzi, że ciężar, z którym starają się działać im na razie nie jest dostępny. Niestety, w takich przypadkach kołysać nie mięśnie, a tylko jego»sportowca».

Odpoczynku pomiędzy ćwiczeniami

Tutaj też nie powinno być dużej przerwie. Kontroluj dwie minuty i można przystąpić do kolejnego ćwiczenia. W zasadzie, to zdążycie rozebrać poprzedni ciężar na symulatorze i montaż nowego.

Jeśli lekcja zbudowana w odpowiednim trybie, to ona będzie zajmować masz czterdzieści-pięćdziesiąt minut. Czas rozgrzewki, tu nie wchodzi, bo organizm nie odczuwa zwiększone obciążenie. Można łatwo utrzymać w to czas i wykonać wszystkie ćwiczenia.

Co mówią lekarze o czas trwania treningu

Wiele badań wykazały, że w określonym czasie – czterdzieści-pięćdziesiąt minut, jest optymalny. W krótszym trudno opanować standardowego programu, ale jeśli zajmować się dłużej, to negatywnie wpływa na tempo wzrostu mięśni. Organizm jest «pod wrażeniem» od długotrwałego obciążenia, jednak szybko nabiera masy. Powtarzam, skuteczny jest stosunkowo krótki i mocny stres i większym zużyciem energii!

Czuję, że mogę więcej

Pięknie! Właśnie z takim uczuciem musisz wychodzić z sali. Często słyszę: — «». Poprawnie, można! I nie martw się o to. Pamiętaj, że twoim celem nie przechwalać się przed innymi, jak fajnie i długo jesteś w sali, i nie uszczuplać organizm, a zapewnić translacyjny wzrost siły i masy.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: