Ile podejść lepiej zrobić?

Ile podejść lepiej zrobić?

Temat перетерта tysiące razy, ale do tej pory w nią natknąć kości, o które zawodnicy крошат zęby.

Zacznę od tego, że samo pojęcie ponownego wykonania ćwiczenia (podejścia), można zaliczyć do stwarzania kulturystyki. Jest to jeden z kamieni węgielnych, na których jest on oparty. Ponowne wykonanie ćwiczenia przynosi większy stres mięśni, zniszczona większa ilość włókien, a tym samym przyspiesza przyrost masy mięśniowej.

System Mike ‘ A Ментцера

Niby wszystko jest jasne i kamień węgielny «nietykalny», gdyby nie jedno małe ale. To Mike Mentzer i jego system, w oparciu o które stawiał jednokrotne wykonanie ćwiczenia do odmowy. Stosunek do tej metody pracy kontrowersyjna i nie jest to zaskakujące.

Z jednej strony są sportowcy, którzy osiągnęli bardzo dobre wyniki, zajmując się w tym systemie, z drugiej wysoki poziom obrażeń.

Jak zajmował się Dorian Ятс

Dorian Ятс, który na początku swojej kariery był zwolennikom systemu Mentzer, później zrezygnował z niej. Zdarzyło mi się w inni latach, zobacz wideo, na którym był przedstawiony pojedynczy podejście do odmowy realizacji Doriana Ятса.

Szczerze powiem, spektakl nie jest dla osób o słabym sercu, do tej pory pamiętam. Sześć osób ubezpieczone jego, ten czerwony, wyje jak wściekły niedźwiedź i ściska po prostu nierealny ciężar.

Ktoś powie: — Ale on stał się Panem Olympia! Stał! Ale wydaje mi się, że nie dzięki, a raczej wbrew systemie Mentzer. Zobacz biografię Ятса, ile obrażeń odnotowano oficjalnie. A ile ich pozostało poza kadrem?

System mistrza

Dorian Ятс już dawno odszedł w trenerów, zrezygnował z systemu Mentzer i opracował własną, która różni się to wiele metod. Zaleca się wykonywać raz lub dwa разминочных podejścia i jeden robotnik. Co to oznacza?

Dwa podejścia idą z wagą około siedemdziesięciu procent od pracy, a w końcowym, выкладываемся na całość. W tej części Ятс, pozostał wierny systemie Ментцера, czyli roboczy podejście musi być do mięśni awarii.

Pomóżcie, ratujcie!

Zwykły dzień na siłowni. Przychodzi facet i rzeczowo, po domowemu kieruje się do recepcji. Rzuca naleśniki na gryf, pewnie bierze się za niego i… możemy wyciągnąć go spod wagi, cudem obyło się bez kontuzji. Dlaczego tak się stało? Dziękuję ciekawe artykuły z internetu, o jednorazowe wykonanie do odmowy!

Chcę podkreślić trzech śmiałych linii. Systemy te nie dla początkujących! Jeśli nie zajmujesz się kulturystyką profesjonalnie, to lepiej ominąć nawet myśl o tym, aby je wypróbować na sobie. Po prostu загробите zdrowie. Rok jakości kształcenia, to minimum.

Co będzie jeśli się zrobić bardzo wiele metod

Musiałem jakoś czytać artykuł w błyszczącej czasopiśmie o kulturystyce. W niej facet z Ameryki dzielił się swoim systemem. On mnie zaskoczył. Szukałem w internecie, żadnych danych o nim nie znalazłem. Tak oto, ten sportowiec opowiadał o tym, jak to podkręcić biceps. Otworzył swój sekret — szesnaście podejść w jednym ćwiczeniu! I oczywiście kilka ćwiczeń na treningu.

Do tej pory zastanawiam się, dlaczego właśnie szesnaście, a nie siedemnaście, czterdzieści dziewięć? Wystarczy raz odwiedzić w siłowni, aby powiedzieć, że to bzdura! Taka ilość podejść można wykonać tylko w przypadku, jeśli dobrą połowę z nich będziesz gotować garnek. I jaki jest sens?

Trening na zasadzie piramidy

Dość dobrze znany system, to też wiąże się z przystąpieniem do odmowy, dodaje zasada piramidy. Po dwóch-trzech разминочных podejścia bierze ciężar roboczy odbywa się po brzegi. Następnie rzucamy kilka procent masy i ponownie do odmowy. I tak wszystkie podejścia.

Nie mam nic przeciwko podobnego systemu, ale z dwoma zastrzeżeniami. Pierwsza, jest ona skuteczna w okresie mięśniowego stagnacji, kiedy trzeba pocieszyć mięśnie. I druga, zajmować się w tym trybie można kilka treningów z rzędu, a następnie zawiązujemy. W takim stresie organizm długo nie wytrzyma.

I znowu przypomnę, że system ten koncentruje się na profesjonalistów. Pierwszy rok treningów, z niej nie korzystamy!

Ile jeszcze lepiej podejść zrobić?

Co się dzieje? Zbyt wiele sensu, mało, травмоопасно, o ile lepiej to robić?

W rzeczywistości, wszystkie systemy pracy, tak czy inaczej, staczać się w dół do 3-5 podejścia. To jest złoty środek. Ale jeśli wszyscy napiszą, że to optymalna liczba, to o czym będą pisać w pulchnych kolorowych czasopismach? O czym będą kręcić filmy szkoleniowe? I kto będzie chciał płacić za książkę, o jakimś sekrecie wielokrotnych powtórzeń. Przypomnijcie sobie nieznanego amerykanina z jego шестнадцатью podejściami.

Trzeba zmienić ilość podejść

Wychodzimy z założenia, że idzie praca na zestaw masy. Prowadzisz pamiętnik i widzisz, że wagi, z którymi pracujesz, systematycznie rosną. Czasami trochę szybciej, czasami wolniej, to normalne. Jeśli wszystko jest dokładnie tak, to nie ma potrzeby wprowadzania zmian w programie. Pracujesz, ona też.

Jeśli rozpoczął się okres stagnacji i w ciągu miesiąca waga nie idzie w górę, można tymczasowo zmienić liczbę powtórzeń. Spróbować jednego z systemów. Po dwóch-trzech zajęć nastąpi przesunięcie, i można wrócić do normalnego trybu pracy.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: