Idealne śniadanie dla mężczyzny

Idealne śniadanie dla mężczyzny

idealne śniadanie

Piotr I прорубил okno na Europę dzięki temu, że jadłem kawałkiem razowego chleba i szklanką wódki z ogórkiem. Dzięki вкусному i miłego śniadania mógł zbudować potężną władzę, stając się pierwszym cesarzem Rosyjskim.

Gdyby jadł rano tylko kawę i papierosa, to nic wielkiego mu się nie udało)

Idealne śniadanie dla mężczyzny – mityczne pojęcie, nad interpretacją którego wysusza mózg już nie jedno pokolenie kobiet. A my tymczasem, жуем, co znajdziemy w lodówce, a nie cieszyć się dym tytoniowy, zwilżoną go herbatą. Mężczyzna musi wziąć sprawy w swoje ręce i dowiedzieć się, co jest co. O tym, że trzeba jeść rano do prawidłowego funkcjonowania zarówno głowy, jak i biceps, będzie mowa w tym eseju.

Jaki właściwie powinien być idealne śniadanie prawdziwego mężczyzny?

Bić albo nie być?

Pytanie o idealnym porannym трапезовании u płci staje się wyraźny odcień вторичности, bo wielu w ogóle nie jeść śniadanie. Pewnie co drugi z nas ma taka грешок dla duszy. Spiesząc się do pracy i inne ważne miejsca, ignorujemy zdrowy rozsądek i nie удосуживаемся na śniadanie, niż przywiązujemy do swojego ciała niedźwiedzią przysługę.

Poranny posiłek to niewątpliwie najważniejszy moment w naszej codziennej diecie. Wyobraź sobie, jak mózg taka budzi się rano, a wstać z łóżka nie chce się myśleć nie wyjdą. To dlatego, że mu do aktywności potrzebna jest glukoza, otrzymywana z węglowodanów. Och, jakich jeszcze węglowodanów? Gdy właściciela karmić swoją głowę. I biedny mózg jest zadowolony kofeiną i парализующим dymem papierosowym. Wszystko, dzień rozpoczął się.

Twoje ciało było głodny całą noc, zapasy wyczerpały się. Choć nic we śnie i nie robi, ale organizm zużywa energię, serce, które bije bez przerwy, a mózg nigdy nie przestaje być aktywny (w nocy też martwi się tam o coś i sny wszelkiego rodzaju widzi). Nasze mięśnie pilnie wymagają uzupełnienia w białkach i węglowodanach, bo za godzinę-dwie po przebudzeniu zaczynają zjadać samych siebie. No po prostu obraz olejny ci pod nazwą «Ludobójstwo».

Eksperci zalecają najpierw obudzić swój żołądek po snu, dając mu szklankę mleka lub soku, a potem przez 15 min, już zaspokoić instynkt gęstej jedzeniem.

Nie potrzebuję kalorii

Istnieje opinia, że w dobie dominacji technologii informacyjnych mężczyzna nie trzeba wiele energii do tego, aby klikać myszką. I tu tkwi haczyk, bo każdy z nas, jak айтишник, jak i шиномонтажник, wymaga średnio taką samą liczbę kalorii.

Wszystkie elementy, czy to mózg lub ręce, wymagają paszy, a ponieważ porcja energii dla męskiego organizmu w obu przypadkach będzie różnić się w granicach 2-3 tys. kilokalorii, czyli bardzo dużo.

Jeśli twój dzień pracy pełna składa się z ćwiczeń fizycznych, to idealne śniadanie u ciebie musi być bardzo gęsta. Poranny posiłek powinien wynosić 20% twojego dziennego zapotrzebowania, a więc zero cyfrze równać się nie może.

Jaja niezgody: kochać, można nienawidzić

Przez wiele lat naukowcy nie mogą się zdecydować, co robić im z kurzymi jajami. Najpierw wszyscy jedli, ale potem u nich okazało się morze śmiertelny cholesterolu, co czyni je bardzo wątpliwe przedstawicielami zdrowej diety.

Ale potem znowu пошурупали naukowcy mózg, i okazało się, że nie ma prostej zależności między jajkami i śmiercią, a cholesterol zawarty w nich, i w ogóle nie straszny dla człowieka.

Wręcz przeciwnie, w pianę produktach są to substancje kojące długo hormon głodu w naszej krwi. Ponadto, jajko bardzo bogato białka i wszystkie te składniki odżywcze, a także, bardzo smaczne w różnych postaciach. Doskonałym rozwiązaniem na idealne śniadanie to omlet z plastrami na niego warzywami. Bezpośrednio w naczyniu, można dodać plasterki chleb, tak jak on jest doskonałym źródłem węglowodanów.

Płatki owsiane, sir!

Różne kasze ze zbóż (pszenica, kasza gryczana, owsiana, itp.) są idealne do porannej nasycenia organizmu w węglowodany. Dla równoległego uzyskać przez organizm białka, zawiesinę dobrze pić (uzupełniać) mleko, kefir i inne produkty mleczne. Solidna normalna kasza, oczywiście, lepiej, żadnych tam musli i płatków, tak jak nie jest narażony na różnego rodzaju termicznym i mechanicznym torturom w produkcji, dlatego zachowuje wszystkie swoje cenne właściwości.

Jeśli kiedykolwiek próbował gotować owsiankę, to powinien wiedzieć, że ten proces trwa zaledwie kilka minut, a nie wieczność, jak mówią nam producenci gotowych płatków. W papkę można wlać mleko, dodać orzechy i owoce, dodać miód. I w ogóle, kasza – królowa śniadań. Zwłaszcza kasze są istotne dla tych, których żołądek nie może przenosić poranną jajecznicę.

Mięso

Nie zdziw się tego ustępu, przecież poprawnie gotowane chude mięso w umiarkowanych ilościach doskonale się wchłania, dając nam dużą ilość białka i wapnia. Komuś takie rzeczy wydaje się, oczywiście, dzikość, ale jest masa ludzi, bardzo lubi jeść dobrego mięsa. Więc po co się hamować, jeśli można zacząć nowy dzień życia, rozkoszując ulubiony stek lub marynowanych z pm piersi z kurczaka?

Że nie trzeba jeść rano?

Szkodliwe i trudne do żołądka, jest w każdym wędzone mięso i wędliny. W nich zawarta jest ogromna ilość substancji rakotwórczych i po prostu trujących substancji. Ponadto, wzmacniacze smaku i zapachu zmuszają nas jeść ich więcej i więcej. Lepiej zjeść хлебец z masłem i dobrym serem.

Na forach poświęconych tematyce gastronomicznej, często można spotkać wersję o tym, że idealnym śniadaniem mężczyzn jest sex oralny. Z podobnymi twierdzeniami autor artykułu nie zgadzam się, tak jak każdy szanujący się mężczyzna podobnymi rzeczami na śniadanie nigdy nie będzie.

Kawa i herbata lepiej wymienić na świeży sok i normalna tłuste mleko, tak jak naturalne napoje dają większą podwyżkę energii, błyskawicznie zaopatrując organizm w witaminy, minerały, przydatna pierwiastkami chemicznymi i białka.

Specjalnie dla tłuściochów

Amerykanie częściej od innych narodów borykają się z problemem nadwagi. Więc nie na żarty zaniepokojony tym problemem. Przeprowadzili zakrojone na szeroką skalę badania, w trakcie którego obserwowali tysiącami bardzo pełnych ludzi, którym udało się zrzucić ponad 30 kg i utrzymać wagę dalej na takim poziomie. Okazało się, że u 80% z nich głównym sojusznikiem w odchudzaniu był urozmaicone śniadanie.

Podsumowując wyniki

Najważniejsze, co trzeba zapamiętać, to to, że na śniadanie nie tylko należy, ale trzeba to robić dokładnie i stale. Rano pokrzepiał się tylko smacznej i zdrowej żywności. Jest coś, co jest przydatne, ale apetytu nie powoduje, że nie trzeba, bo poranny posiłek tworzy nasz nastrój na cały dzień. Gdy rano się podoba, to i dzień okazuje się sukcesem.

A dla tych, którzy w pośpiechu rano, polecam przypomnieć sobie młodsze klasy, gdy mama nas skarcił za to, że nie złożyli wszystko, co potrzebne do przyszłego dnia powszedniego w portfolio. Teraz jesteśmy dorośli i sami możemy kontrolować siebie w przygotowaniu produktów do jutrzejszej kolacji przed pracą. Nie bądź leniwy, aby przygotować idealne śniadanie dla siebie robimy.

Autor: Rokosovsky do serwisu super-mens.ru

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: