Huśtawka szerokie ramiona

Huśtawka szerokie ramiona

Wszyscy ludzie dzielą się na dwie kategorie. Jednym wszystko po ramieniu, inne wszystko …

Wydaje mi się, znacznie lepiej odnosi się do pierwszej, a życiową pozycję potwierdzić szerokości tego samego ramienia.

Jak powstają nasze ramiona (дельтовидные mięśni)

Dosłownie kilka słów na temat struktury дельтовидных mięśni, jeśli się ktoś nie domyślił się, że to są te same ramiona. Mięsień naramienny składa się z belek: przedni, środkowy i tylny, na każdym z nich są ćwiczenia, ma kompleksy, w których zaangażowane wszystkie grupy.

pęczki mięśni ramion

Aby twoje ramiona stały się szersze, trzeba wypracować każdy z belki. Teoretycznie wszystko wydaje się jasne, zobaczymy, jak zrealizować swoje marzenie w życie.

Jak zrobić piękne ramiona

Każdego dnia podnosimy, pomijam, działa nasz układ mięśniowy. Tak ułożone ciało, że z trzech wiązek, posługujemy się średni, odpowiednio, on rozwinięty więcej. Gdy użytkownik siłowni pracuje nad deltą, to często zdarza się tak, że ogranicza się jednym-dwoma ćwiczeniami. Jeśli jednak jest to całkowicie dopuszczalne, w pierwszej fazie treningu, to potem wymaga obowiązkowej korekty.

barczysty

Wszyscy zapominają o tylną deltę

Najczęstszym błędem, który można zaobserwować, to brak obciążenia na tylną deltę. Nie wiem dlaczego, ale często po prostu o tym zapomnieć. Zresztą, nie jest to zaskakujące, gdy co trzeci zajmuje się w sali gimnastycznej pewien, że «ramię, jest to jedyny mięsień». Z tej wiązki i zacznę, chodźmy, że tak powiem, z tyłku na przed.

Tylna wiązka nadaje ramię prawidłową piękny zaokrąglony kształt.

W ogóle szerokie ramiona, to wynik długiej ciężkiej pracy. Wyglądają atrakcyjnie i estetycznie, ale zdobyć dzięki pracy z deltą masę niemożliwe, to małe mięśnie.

Ćwiczenie jest prosta: machanie hantlami na boki, ale jest jeden warunek.

Jeden facet w тренажерке nazywa to ćwiczenie:

Tak to jest, tułów musi być w pochyleniu, prawie równolegle do podłogi naturalnie w takiej pozycji jest potrzebny dodatkowy punkt podparcia – упираемся głową i jedziemy.

Potrzebujemy szerokie ramiona

Wizualne rozszerzenie ramion, to w większym stopniu zadaniem średniej delty. Dla niej jest masa ćwiczeń na wybór, to i drążek sztangi do brody i hodowla rąk z hantlami na boki z bezpośrednim obudową i wyciskanie z za głowy. Oczywiście, zaangażowane i inne wiązki, ale podstawowe praca idzie jednak na średni.

Często, to właśnie do ramion oferują połączone ćwiczenie.

Siedząc lub stojąc, robisz wyciskanie sztangi z za głowy, przy tym raz umieścić ją na piersi, drugi na głowę, i tak robisz ćwiczenia.

Wśród zalet nazywają pracę wszystkich wiązek.

Zadowoleni z takiego rozwiązania.

1.Notorycznie os wiązka jest minimalny.

2.Podczas ćwiczeń jak эквилибрист балансируете to w jedną, to w drugą stronę, nie zapomnij, że masz kręgosłup jest obciążony i to ерзание tam do przodu może się smutno skończyć.

3.To, że męczy mnie osobiście, cały czas się zmienia trajektorię i zmuszeni wnosić nad głową duży ciężar. Nie przyczynia się do bezpieczeństwa.

4.Tak jak łączą obciążenia, to na pewno będzie jeden z połączonych razem ćwiczeń mniej sprawnie. Tutaj wszystko jest po prostu, jedne mięśnie są silniejsze, inne słabsze, już nie jest w stanie zrobić wyciskaniu od piersi (jako przykład), a to z głowy, zrobili jeszcze kilka powtórzeń, ale tak чередуете ruchu, do tego nie dojdzie. Wyciskanie z klatki piersiowej nie wyszedł i zatrzymał się. Łatwiej podzielić te ćwiczenia i wykonywać je oddzielnie, choć na smak i kolor, jak to się mówi.

Jak pracować rozdzielacz wiązki delty

Dla docelowej pracy podejdą machanie hantlami przed siebie. A można robić ćwiczenia do każdej ręki osobno, a można wziąć hantle dwoma rękami. Spróbuj tak i tak, i tak, poczuj, jak jest to wygodne dla ciebie.

Mała rada na temat. Zrób jeden podejście, tak aby zobaczyć siebie z boku. Plecy powinny być idealnie proste, a ruch odbywać się tylko rękami. Często w pogoni za masą, hantle zaczynają kołysać wszystkich obudową lub wyginać plecy «pomaga» sobie, że to nie nasza metoda!

Nie bój się obciążać ramiona

Jak już powiedziałem, mięsień naramienny na tyle mała, odpowiednio odżywiona i wzrostu wymaga zwiększenia liczby podejścia, w porównaniu z dużymi mięśniami. Zgodnie z planem treningu, można łączyć barki z nogami lub tyłem. Czyli z tą grupą mięśni, gdzie idzie bardziej potężne obciążenie na cały organizm.

Co zrobić dla początkujących

Wszystkie te badania powinny cię zainteresować nie wcześniej niż za pół roku treningów, a i później. Jeśli robisz pierwsze kroki, przeczytali, zrozumieli i poszli robić program dla początkujących. Wiedza przydatne, ale przyda się w przyszłości.

Żyjcie szeroko, z szeroką duszą, szerokimi ramionami i szerokim uśmiechem! Udanych treningów!

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: