Dobre ćwiczenia na nogi

Dobre ćwiczenia na nogi

muskularne nogi

Wielu początkujących kulturystów bardzo mało uwagi przywiązuje do treningu nóg i wszystkie ćwiczenia wykonywać tylko na górną część ciała.

No i to jest zrozumiałe, bo szerokie ramiona, podkreślone piersi, silne ręce i прокаченный press, zawsze przyciąga więcej spojrzeń niż dobrze rozwinięte mięśnie nóg. A dla początkujących chce вкачаться jak najszybciej, aby było widoczne dla wszystkich, a nogi kurwa z nimi — niech wiszą.

Oczywiście, takie podejście jest całkowicie błędne, ponieważ bez poważniejszych ćwiczeń, takich jak przysiady ze sztangą, będzie bardzo trudno zdobyć dobrą masę mięśniową. Ja w ogóle uważam, że to ćwiczenie jest jednym z najlepszych i najskuteczniejszych, i napisał o nim osobno tutaj. A w tym artykule rozważymy jeszcze kilka innych dobrych ćwiczeń na nogi.

Najlepsze ćwiczenia do treningu nóg

Squat na Smith maszynie.

Squat na Smith maszynie.

Ćwiczenie w pełni podobnie zwykłym приседаниям, ale podczas jego wykonywania mniejsze obciążenie spada na stawy kolanowe i kręgosłup, jest bezpieczniejsze i wygodniejsze, ponieważ nie ma trudności z utrzymaniem równowagi.

Przysiady Гаккеншмидта.

Przysiady Гаккеншмидта.

Cechą tego ćwiczenia polega na tym, że mięśnie obudowy prawie nie uczestniczą w jego realizacji cały ciężar spada na nogi.

Aby wykonać ćwiczenie umieść sztangę za siebie, usiąść, chwycić gryf bezpośredni chwyt i выпрямьтесь, trzymając sztangę w opuszczonych rękach. Dalej rób przysiady jak zwykle. Istnieją również specjalne przyrządy do ćwiczeń przysiadów Гаккеншмидта różnych wzorów, robią wykonanie ćwiczenia bardziej wygodne.

Wyprostu nóg na maszynie.

Wyprostu nóg na maszynie.

Izolacyjna ćwiczenia na четырехглавую mięśnia uda. Może być stosowane w celu podkreślenia ukształtowanie stóp, szczególnie w obszarze nad kolanem. Początkujący mogą zrobić wyprostu jako podstawowe ćwiczenie na kvadriceps. Usiądź na fotelu trenera, nogi włożyć pod wałki i разгибайте nogi w kolanach. Trzymać się rękami, by nie wznieść się nad fotelem.

Ataki.

Ataki.

Kompleksowe ćwiczenie na mięśnie ud (w pierwszej kolejności kvadriceps), pośladki i dolną część obudowy. Ćwiczenie daje mniejszą podwyżkę w zakresie, niż przysiady, ale dobrze nadaje się do ludzi, którzy próbują schudnąć. I tak jak, robiąc wypady, trzeba pracować ze stosunkowo niewielką wagą, ćwiczenie może być wykonywane przez ludzi z tymi lub innymi chorobami i urazami kręgosłupa zamiast przysiadów.

Weź sztangę lub hantle, stopy w odległości nieco już szerokość ramion, stopy równolegle do siebie. Zrób szeroki krok do przodu i połóż się na jedno kolano, prawie do styku z powierzchnią podłogi. Tułów musi być w pionie, kolana obu nóg są ugięte pod kątem 90 stopni. Wróć do pozycji wyjściowej, robiąc krok do tyłu. Wykonaj odpowiednią liczbę powtórzeń.

Zginanie nóg na maszynie.

Zginanie nóg na maszynie.

Ćwiczenie na biceps biodra i innych mięśni tylnej części uda. Właściwie jest to jedyne ćwiczenie obserwacji wpływa na mięśnie tej grupy, więc niczym innym zastąpić nie można.

Proszę na miejsca w symulatorze, które zostały zakończone nogi pod zderzak, podnosić blok, zginając kolana, trzymaj się przy tym rękami, aby nie ruszać się z powrotem. Podczas wykonywania ćwiczenia nie wolno latać miednicę od powierzchni ławki, ponieważ w ten sposób można przenieść część obciążenia na pośladki. Kiedy wracasz do pozycji wyjściowej, kolana powinny pozostać trochę zgięte — pozwoli to uniknąć urazów ścięgna.

Podnoszenie się na palcach stojąc ze sztangą na barkach.

Podnoszenie się na palcach stojąc

Ćwiczenia do ćwiczenia mięśni łydek. Weź sztangę na barki wstać skarpety na platformę o wysokości 8-10 cm Приподнимайтесь na palcach, a następnie zejść z maksymalną amplitudą. Jeśli nie możesz utrzymać równowagi, wykonuj ćwiczenia w symulatorze Smitha. W zależności od tego, jak postawisz stopy równolegle, skarpety do siebie lub skarpetki oddzielnie, będą zasilać różne części mięśni łydek.

Zaleca się na przemian różne stanowiska. Jeśli zajmujesz się w domu, można robić podjazdy na skarpetki bez sztangi: po prostu rób ćwiczenia na jednej nodze, trzymając się za coś ręką.

Ćwiczenia na nogi jest zawsze cięższe i trudniejsze niż na górną część ciała, szczególnie przysiady ze sztangą. Ale nie warto zapominać, że takie ćwiczenia są po prostu niezbędne do budowania potężnej, proporcjonalne, piękne kształty. Nic więc wykluczyć ich ze swoich treningów po prostu głupie. Kulturystyka — to praca, a jeśli będziesz wykonywać tylko te ćwiczenia, które ci łatwiej robić, to nigdy nie uda.

Pozdrawiam, Andrzej. Autor strony super-mens.ru

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: