Dobre ćwiczenia dla prasy

Dobre ćwiczenia dla prasy

вправи dla presa

Ktoś prasa składa się z klocków, którzy z jednej kuli. Jeśli należysz do drugiej opcji i chcesz dotknąć do grona pierwsze, to przede wszystkim trzeba pozbyć się tłuszczu na brzuchu.

Więc jeśli nawet bardzo dobrze прокачаете press, to i tak nikt nie zobaczy:) Zajmijcie się biegiem, lekkoatletyka, jeść prawo, jedz mniej tłuszczu, wydać więcej kalorii niż konsumować itp. No a rozmowa, właściwie dziś nie o tym, a o samych ćwiczeniach do pompowania prasa. W sumie nie będę was dręczyć, przyjrzyjmy się kilku dobrych ćwiczeń do tworzenia kostek.

Najlepsze ćwiczenia do treningu prasa

Skręcanie

Skręcanie.

Skręcanie — jest to podstawowy rodzaj ćwiczeń na mięśnie brzucha. Istnieje wiele wariantów wykonania. Klasyczna wersja — podnosimy obudowa z pozycji leżącej. Nie zejść na podłogę łopatkami — bardziej skuteczne ćwiczenie to nie zrobi, ale uczyni ją bardziej szkodliwe dla kręgosłupa. Jeśli podczas podnoszenia będziesz obracać tułów w lewo i w prawo, w pracy, z wyjątkiem bezpośrednich mięśni włączać się także skośne mięśnie brzucha. Wykonuj ćwiczenie do odmowy bez komplikacji, jeśli chcesz wysuszenia press. Jeśli planujesz pompa, weź obciążania i rób podejścia 20-25 razy.

Można zrobić zwrotne skręcania — w tym przypadku obudowa, wręcz przeciwnie, pozostaje nieruchoma, a ty podnosisz nogi. Można również zrobić skręcania na symulatorach różnych wzorów, zaletą jest możliwość regulowania obciążenia.

Ciekawa opcja — boczne skręcania, to ćwiczenie ma na trening mięśni skośnych brzucha, pozwala podciągnąć boca i zrobić talię wąską. Połóż się na boku, oprzyj się na łokieć. Unieś miednicę i ponownie wróć do pozycji wyjściowej. Poczujesz, jak mięśnie kurczą.

V-podjazdy

V-podjazdy.

Ćwiczenie wygląda na skręcanie, ale trudniejsze. Pozycja wyjściowa — leżenie na plecach. Unieś jednocześnie i nogi i tułów, zachowując ich выпрямленными.

Skręcanie na ławce pochyłej

Skręcanie na pochyłej ławce.

To ćwiczenie daje obciążenie głównie na górny press. Usiądź na ławce spadek, wsuwając nogi pod akcentem. Usiądźcie wygodnie około do pozycji poziomej, plecy przy tym zaokrąglona — to pozycja. Nie połóż się na ławce i nie выпрямляйте plecy — możesz uszkodzić kręgosłupa przy podnoszeniu! Powstań i ponownie odchyla się do tyłu. Wykonuj to ćwiczenie z dużą ilością powtórzeń.

Podjazdy kolana w висе

Podjazdy kolana w висе.

Ухватитесь za poprzeczkę wygodnie i przystąpić do wykonania ćwiczenia: unieś nogi jak najwyżej, a następnie opuść je. Nie rock! Najlepiej robić ćwiczenia z vyprâmlennymi stóp — dolna część prasa dostaje maksymalne obciążenie. Jednak to wymaga dobrej kondycji, elastyczności i znajomości techniki ćwiczenia. Więc na początek może podnosić nogi zginając je w kolanach. W górnej pozycji kolana powinny znajdować się co najmniej na poziomie talii.

Zakręty obudowy z ciężarem

Zakręty obudowy z ciężarem.

Ćwiczenia dla rozwoju skośnych mięśni brzucha. Połóż na ramionach pusty gryf lub гимнастическую kij, trzymając go rękami. Rozwijanie obudowa w lewo i w prawo na przemian. Miednica przy tym powinien pozostać w pozycji zablokowanej. W momencie odwrócenia się lekko pochylać się do przodu, zmniejszając odpowiednią grupę mięśni i siły woli. Wracając do pozycji wyjściowej, выпрямляйтесь. Istnieje kilka wariantów tego ćwiczenia: można robić stojąc, siedząc lub w pochyleniu.

Ćwiczenia dla prasy można zrobić bez problemów i w domowych warunkach, tak i czasu na niego nie tyle idzie. Dlatego nie ma co szukać sobie wymówek i pocieszać się różnymi отговорками — bierz i rób. Pracował, podkreślone kości — to zawsze bardzo ładnie. A fakt, że dziewczyny nadmuchiwany press szalenie podoba — będzie dla ciebie doskonałym bodźcem go podkręcić. Warto więc już teraz, padnijcie na podłogę i huśtawka, a potem jeszcze na to jestem:)

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: