Dobre ćwiczenia dla pleców

Dobre ćwiczenia dla pleców

накаченная plecy

Każda dziewczyna chce czuć się chronionym za plecami męża i im więcej masz plecy, tym silniejszy będzie zabezpieczona twoja dziewczyna! Dlatego do rozwoju mięśni pleców należy traktować bardzo poważnie.

Oprócz podstawowych ćwiczeń, które dobrze wpływają na wzrost pleców, istnieje jeszcze kilka dobrych ćwiczeń, specjalnie przeznaczonych na to, aby twoje plecy jak można szerszy i mocniejszy.

Tak więc, zobaczmy, co to za ćwiczenia i jak je wykonywać.

Najlepsze ćwiczenia do ćwiczenia mięśni pleców

Становая drążek.

станова drążek

Doskonała podstawowe ćwiczenie, które bardzo dobrze wychowuje nie tylko plecy, ale i w ogóle cały organizm. To zasługuje na oddzielny artykuł, który napisałem tutaj.

Drążek drążki do pasa w pochyleniu.

drążek do pasa

Ćwiczenia dla najszerszego grzbietu, również wpływa na trapezowe, rombu mięśni i mięśni-разгибатели pleców. Spełniając pragnienia sztangi w pochyleniu, trzeba pracować z dużym ciężarem, dlatego przed rozpoczęciem należy rozgrzewka podejście do rozgrzewki. Weź sztangę bezpośredni chwyt i chude jak to możliwe, nisko, jednocześnie trochę zginanie nogi w kolanach. Proszę się nie garbić! Plecy powinny być zakrzywione, w skrajnym przypadku bezpośredniego. Ręce opuszczone w dół i w pełni wyprostowane, ramiona też pominięte.

Ciągnąć sztangę w górę, zginając ręce w łokciach, i odpowiednio łopatki. Staraj się minimalnie angażować się w ruch mięśnie rąk: położenie nadgarstka musi być stała, łokcie nie powinno się rozjeżdżać na boki, a ramiona — wspinać się. W górnej pozycji sztanga musi znajdować się w dolnej części brzucha, a nie w okolicy klatki piersiowej. To ćwiczenie jest dość trudne z technicznego punktu widzenia, i u początkujących z pierwszej próbie zwykle nie wychodzi. Przy tym nieprzestrzeganie techniki wykonania z czasem prowadzi do niszczenia krążków międzykręgowych. Dlatego też, zanim przejdę do właściwego treningu, naucz się poprawnie wykonywać ćwiczenia z pustym hasłem.

Drążek hantle do pasa jedną ręką.

drążek hantle do pasa

Ćwiczenie podobnie cięgna drążka w pochyleniu, ale łatwiejsze w wykonaniu. Weź jedną ręką i kolanem z tej samej strony o ławę, прогните plecy. W drugą rękę weź hantle neutralny chwyt i podnosić ją, zginając rękę w łokciu i wynikłe łopatkę do kręgosłupa. W górnej części łokieć musi być powyżej tułowia. Nie сутульте plecy i nie należy rozwijać obudowa — plecy powinny pozostać w pozycji poziomej.

Drążek bloku do pasa siedzi.

drążek bloku do pasa

Usiądź na fotelu trenera, plecy przy tym powinna być równa, a nogi lekko ugięte. Aby nie ruszać się do przodu, odpocząć stopami w podporę. Ciągnij uchwytu tak, aby linka znajdował się poziomo. Łokcie w skrajnej pozycji trzeba wyjść dalej z tyłu, przy tym staraj się ograniczyć ich razem. Nie jest zbyt kołysać się tam iz powrotem, wykonując ćwiczenia.

Pull szeroki chwyt.

подтяивание szeroki chwyt

Kompleksowe ćwiczenie na mięśnie grzbietu, obręczy barkowej i rąk. W przeciwieństwie do ćwiczeń ze sztangą lub hantlami, w pełni bezpieczne dla kręgosłupa. Ухватитесь za belkę szerokość rozwiedziony strony łokci. Można ciągnąć, starając się zdobyć poprzeczkę mostka, lub odwrotnie, kark. Przy pierwszym wariancie wykonania w większym stopniu trenują trapezu i rombu mięśnie, co sprawia, że plecach charakterystyczne ukształtowanie, a przy drugim — najszerszą mięsień pleców, dzięki czemu górna część pleców staje się szerszy.

Drążek na głowę przez górny blok.

Drążek na głowę

Ćwiczenie symuluje podciągnięć szeroki chwyt, jest dobrze nadaje się dla początkujących, dla których ciągnąć, bardzo ciężko. Usiądź na trenażer, trzymaj plecy prosto. Chwyć za uchwyty górny chwyt na odległość szerzej niż barki. Pociągnąć uchwyt pionowo w dół, aż dotknie kark. W każdym momencie zatrzymacie się na chwilę, zachowując się elektryczności statycznej. Kilkakrotnie przycisk, aż do pełnego wyprostu rąk, ale nie relaks, w przeciwnym razie można uszkodzić ścięgna. Wykonując ćwiczenie należy uważać, aby wyciągnąć blok dokładnie pionowo, a nie pod kątem, trzymaj plecy gładkie i nie zaszalejemy od siedzenia. Musisz czuć pracę mięśni pleców, jeśli czujesz, że maleją szybciej biceps, umieść mniejszy ciężar i spróbuj wykonać ćwiczenie poprawnie.

Drążek do klatki piersiowej przez górny blok.

Drążek do piersi

Podczas wykonywania tego ćwiczenia pracują te same mięśnie, co podczas wykonywania poprzecznego za głowę, ale z dużym naciskiem na mięśnie środkowej części pleców, niż na szeroki mięsień.

Ćwiczenia te są podobne i działają w podobny sposób, tylko w tym przypadku, można притягиваете rękę do piersi. Dopuszczalne są niewielkie odchylenie tułowia do tyłu. Apetyt na głowę i do piersi można okresowo na przemian, co pozwoli uniknąć uzależnienia.

No, to do tych ćwiczeń wystarczy, aby poszerzyć swoje plecy. Jeśli chcesz, możesz uprawiać pływanie, też dobrze się rozwijają ramiona i plecy. W ogóle angażować, nie leń się, wtedy na pewno będą dobre wyniki. Powodzenia.

Pozdrawiam, Andrzej. Autor strony super-mens.ru

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: