Dobre ćwiczenia dla delty

Dobre ćwiczenia dla delty

trzęsie delty

Szerokie ramiona zawsze były głównym wyznacznikiem dobrej sylwetki męskiej. Oczywiście szerokość ramion zależy głównie od budowy twojego szkieletu, ale nie warto się mocno denerwować, jeśli natura nie obdarzyła dobrymi danymi.

Z pomocą kulturystyki można zmienić nie do poznania, a w naszym przypadku, aby zwiększyć ramiona, musimy zająć się pumped дельтовидных mięśni. Dlatego teraz przyjrzymy się kilku dobrych ćwiczeń, za pomocą których można zwiększyć sobie te трехглавые mięśnie.

Najlepsze ćwiczenia dla mięśni дельтовидных

Wyciskanie z klatki piersiowej (army wyciskaniu)

Wyciskanie z klatki piersiowej

Jedną z najbardziej skutecznych ćwiczeń na delty. Wykonywane jako podstawowe. Angażuje wszystkie części mięśnia naramiennego i szereg pomocniczych mięśni: triceps, trapezowe i mięśnie zębate, górną część mięśni piersiowych.

Wstępnie разогрейтесь. Chwyć gryf górny chwyt na szerokości nieco szerzej niż barki, поднырните pod biustem gryf sztangi i zdjąć ją z wieszaka. Zostań dokładnie i dodaj sztangę pionowo w górę (a nie pod kątem do przodu), prostując ręce do końca. Staraj się nie wyginać. Również ćwiczenie to można wykonywać z hantlami, można robić siedząc.

Rozsunięcie.

Rozsunięcie.

Ćwiczenie angażuje głównie przednie i średnie wiązki delty, również uczestniczą tylne delty, trapezu i postrzępiona mięsień.

Być prosto, stopy na szerokość barków, weź hantle neutralny chwyt, ręce lekko ugięte w łokciach i napięte. Podnieście ręce na boki. Дельтовидные mięśnie uzyskują maksymalne obciążenie w momencie, gdy ręka przechodzi przez linię ramion, dlatego optymalna wysokość podnoszenia — nieco powyżej poziomu ramion. Zbliżając się do górnej pozycji, rozwijanie ręce w taki sposób, aby mały palec znalazł się wyżej innych palców. Należy uważać, aby obciążenie spada właśnie na delty, a nie na trapezie.

Hodowli w pochyleniu.

Hodowli w pochyleniu.

Izolacyjna ćwiczenie na tylne delty, również czerpie część środkowa trapezowych mięśni. Wzrost w zakresie ćwiczenie prawie nie daje, stosuje się w celu nadania usieciowania ramionach i dla lepszego mocowania obręczy barkowej podczas treningów.

Pochyl się tak, aby plecy była równoległa do podłogi. Weź hantle neutralny chwyt. W pozycji wyjściowej ręce opuszczone w dół, napięta i lekko ugięte, ramiona też pominięte. Ale plecy przy tym nie скругляйте — to травмоопасно. Podnieście ręce na boki i w górę, tak, aby łokcie znalazły się nieco powyżej poziomu grzbietu. W górnej części szczotki obracają się w górę palce.

Попеременные wzniesienia rąk z hantlami przed siebie.

Попеременные wzniesienia rąk

Ćwiczenie służy do tego, aby skupić przednie delty. Stosowane jako dodatkowe. Weź hantle górną lub neutralny chwyt i podnosić je w wyprostowanych rękach przed sobą.

Wykonując ćwiczenia staraj się zachować poprawną technikę, no i oczywiście nie zapomnij o tym, że bez podstawowych podstawowych ćwiczeń nie uda ci się zdobyć dobrą мыщечной masą.

Pozdrawiam, Andrzej. Autor strony super-mens.ru

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: