Ćwiczenia do wzrostu masy mięśniowej

Ćwiczenia do wzrostu masy mięśniowej

wzrost masy mięśniowej

Marzenie każdego, kto zaczyna zajmować się kulturystyką, to stać się wielkim i muskularny. Tylko jak wcielić ją w życie, to podstawowe pytanie.

Myślę, że trzeba…

Jakich odpowiedzi nie usłyszysz. Ci mogą zaoferować wszystko, co chcesz: tajemnicze tajskie techniki, tajne rozwoju służb specjalnych, nowoczesne badania, medycyna i inne głupoty.

Dlaczego zaczynam od tego? Wszystko jest proste, jeśli jest popyt, pragnienie, aby szybko zdobyć masę mięśniową, to zawsze będą tacy, którzy chcą na tym zarobić i wpakować незадачливому nabywcy kolejne coś z przedrostka «super», która na sprawdzenie okaże się суперхренью!

Nie wierzcie w reklamy technik. Ćwiczenia dla wzrostu masy mięśniowej już dobrze znane, sprawdzone i omówione tysiące razy. Wszystko, co starają się przedstawić w pięknym opakowaniu pustych fraz, faktycznie stary, dobry «rower».

Tajne ćwiczenia na przyrost masy

Nazywa się je różnie, starając się podkreślić znaczenie: ćwiczenia podstawowe, wielka trójka, złota trójka.

1. Wyciskaniu sztangi leżąc

2. Становая drążek

3. Przysiady

Teraz i ty masz tajne wiedzy.

W czym tkwi sekret?

Wyobraź sobie, że budujesz ścianę. Do państwa dyspozycji bloku żużel i cegły. Z jakiego materiału budować szybciej? Z bloku żużel jest zrozumiałe, bo jest większe. Tak oto, efektywność podstawowych ćwiczeń ma taką samą różnicę do szybkiego «budowy» włókien mięśniowych.

Jeśli w symulatorze robisz na zginanie nóg na biceps, to umieścić cegły. Jeśli приседаете, to stawiasz bloku żużel. W pierwszym ćwiczeniu u ciebie działa jeden mięsień, w drugim zajęte kilka grup mięśni.

Im więcej stresu dla mięśni, tym lepiej?

Można zrobić prosty wniosek, jeśli huśtawka wiele mięśni jednocześnie, to organizm staje się bardziej wydajne i lepsze obciążenie. Poziom stresu jest znacznie wyższa, wszystkie systemy życia włączają się w aktywną pracę, zwiększa produkcję testosteronu. A to z kolei przyczynia się do wzrostu masy mięśniowej.

Ale nie warto uciekać się do sali i raz przysiad ze sztangą. Wręcz przeciwnie, spieszyć się nie trzeba. Właśnie dlatego, że ćwiczenia te narażają organizm głębokiego stresu, nie są one niebezpieczne dla niedoświadczonego użytkownika. Jeśli po raz pierwszy przyszedł do sali, nie chwytaj za podstawowe ćwiczenia w pierwsze dwa-trzy miesiące. Aby nie powtarzać tego, co już jest napisane, poczytaj «błędy początkujących w kulturystyce».

Budowaliśmy, budowaliśmy i w końcu zbudowali

Wracamy do budowy ściany. Oto, wzięli się za sprawę. Staramy się pisać bloku żużel, a twoja kreatywność jest zniszczona, dlaczego? Dlatego, że nie ma fundamentów. Tylko ścianę można odbudować, a ze zdrowiem takie żarty dotacją nie odbywają się.

Przed tym, jak przystąpić do podstawowych ćwiczeń, które trzeba opanować program treningowy dla początkujących kulturystów.

Tak masy nie będzie

Wiele się w siłowni, i koncentrują się na inne ćwiczenia. Nie wiem dlaczego, ale niezmiennym zainteresowaniem cieszy podnoszenie hantli na biceps. Zbliża marzenie o duże «banki». Tym ćwiczeniem masę nie zwiększyć.

Tu działa prosta fizjologia. Porównaj rozmiar mięśni nóg i mięśni rąk. Oczywiście mięśnie nóg więcej, a im więcej mięśni, tym więcej masy dodała w okresie wakacji. Nawet w wzroście objętości ręce biceps nie jest tak ważne, bo jest dwa razy mniej triceps.

Nie koncentrują się tylko na podstawowych ćwiczeniach

Chcę przestrzec przed bardzo powszechny błąd. Nie należy myśleć, że podstawowe ćwiczenia, to wszystko, czego potrzebujesz. Tak, dają masę, ale nie zapominaj o tym, że być wielkim nie jest głównym celem. W przeciwnym razie, po prostu się pomylili, siłownię i trzeba iść uprawiać sumo. Już tam będziesz prawdziwym gigantem.

Kiedy листаешь fachowych czasopism, na których wyeksponowane są błyszczące we wszystkich znaczeniach mistrzowie, to można by pomyśleć, że głównym kryterium wyboru zwycięzcy to ilość rąk i klatki piersiowej. To nie jest tak.Kulturystyka, sport, zakłada harmonijny rozwój całego układu mięśniowego.

Tak i w zwykłym życiu jest ważne. Zgadzam się, nie estetycznie wygląda człowiek z przepompowanej piersią i, na przykład, тоненькими nóżkami.

Wspominamy o cegły

Wraca do naszej ścianie. Gdzieś tu leżały cegły, które na początku odłożyć na bok. Je znacznie wygodniej, niż opodatkowania pustaków okno lub drzwi. W naszym przypadku taktować małe mięśnie. Nie wolno lekceważyć ćwiczeniami izolowanymi, koncentrując się na podstawowych.

Nie zapomnij o naprawie

Ostatnio spotykam kumpla, zaczęli rozmawiać, okazało się nie tak dawno temu zaczął chodzić na siłownię, ale nie jest zadowolony z wyników. Nie chce organizm nabierać masy. Precyzując, ile trenuje, interesuje mnie, jakie miejsce w jego programie zajmują ćwiczenia podstawowe.

Выспрашиваю dalej. Okazało się, że na każdym treningu sprawia, że wyciskaniu i przysiady! Bardzo dziwne, dlaczego mięśnie nie rosną.

Nie patrząc na wydajność podstawowych ćwiczeń, nie różnią się niczym od innych w zakresie częstotliwości. Można kucać, choć na co dzień, wynik nie będzie, mięsień po prostu nie zdąży się zregenerować, a więc rosnąć.

Przestrzegając zasad techniki, aby uniknąć obrażeń

Wszystko co do techniki wykonywania ćwiczeń i trzeba być skoncentrowanym, podwójnie odnosi się do podstawowych ćwiczeń. Idzie praca z dużą wagą, obciążenie na cały organizm maksymalna, błędów nie powinno być. Nie leń się, poświęć kilka treningów na to, aby doskonalić technikę z małymi ciężarami. Nie stracisz czasu na próżno, to inwestycja się zwróci z nawiązką na kolejnych treningach.

Podstawowe ćwiczenia to potężna broń, ale tylko w odpowiednich rękach!

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: