Ćwiczenia dla rąk!

Ćwiczenia dla rąk!

Вправа do rąk!

Ręce mogą wiele powiedzieć nie tylko o sile fizycznej, ale i o charakterze mężczyźni. Silne, dobrze rozwinięte mięśnie przedramienia i ścięgna rąk opowiadają nam o zdrowym silnym facetem z silnym charakterem.

To właśnie mocne palce i mięśnie przedramienia robią swoje ręce silne i przyciągają uwagę kobiet…

Nawet przy takim tradycyjnym geście–pozdrowieniu jak uścisk dłoni, od razu staje się jasne, z kim masz do czynienia! Kiedy w rękę przy powitaniu воткнется zdrowa ciężka łapa, grube jak kiełbasa palcami, rozmawiać na wysokich tonach w przypadku konfliktu ci, że z tym człowiekiem raczej nie chce)

Nawet jeśli człowiek na widok wygląda zupełnie невыразительно i nie powoduje strachu, ale przy tym ma bardzo silne ręce, to wyobrażenie o nim po mocnego uścisku masz od razu się zmieni!

Podczas walki i w ogóle w zwykłej bójce trudno przecenić znaczenie silnych i mocnych rąk! Twardy i wytrwały chwyt może bardzo pomóc ci w każdej bitwie!

Myślę, że wielu się ze mną zgodzi i będą chcieli zdobyć mocne i silne palce i szerokiej dłoni… Dlatego teraz przyjrzyjmy się kilku ćwiczeń, które mogą pomóc! Jeśli natura nie obdarzyła mocnymi rękami, to znaczy, że trzeba będzie zrobić to samemu) no to zaczynamy…

Podstawowe ćwiczenia do treningu rąk

Эспандер

Chyba najbardziej wygodny i prosty sposób zrobić swoje ręce mocniej i więcej to ćwiczenia z pomocą znanego trenera, pod nazwą эспандер. Im można ćwiczyć wszędzie, w każdej pozycji siedzącej, leżącej lub stojącej i łączyć z innymi przydatne lub nie bardzo działaniami, na przykład, można oglądać telewizję lub czytać książkę i jednocześnie naciskać эспандер.

Można to robić stale, z bardzo dużą ilość powtórzeń, tak jak mięśnie i ścięgna rąk bardzo szybko się regenerują. Jest to bardzo przydatne ćwiczenie z pomocą эспандера, ściskamy go do końca, a następnie zacząć powoli zginać dłoń, jak gdyby заворачивая ją do przodu, starając się nie zamykają эспандер.

Oczywiście эспандер to bardzo przydatna rzecz, ale ja mimo wszystko polecam używać go jako dodatkowe ćwiczenie dla rozwoju rąk.

Pompki na palcach

Bardzo przydatne ćwiczenia dla rąk i w tym samym czasie jest dość skomplikowane i травмоопасное dla osób z cienkimi i długimi palcami. Bez rozgrzewki lepiej nie zaczynać i w żadnym wypadku nie spiesz się, a to na pewno sobie że ani czy поломаете!

Można eksperymentować z pozycją tułowia i z ilością interakcji w ćwiczeniu ręki. Palce powinny znajdować się w ciągłym napięciu, ćwiczenie rób tyle razy, ile można zrobić, najlepiej z dużą ilością podejść.

Vis

Przypomnij sobie dzieciństwo, na pewno już nie raz wykonujemy to ćwiczenie, gdy uczyli się ciągnąć… przypomnijcie sobie jak wisiał na drążku, дрыгали nogami próbując запрокинуть dupę wyżej w nadziei zacisnąć ręce i przybliżyć swój podbródek do poprzeczki. Okazuje się, że nie potrzebnie wisiały, to ćwiczenie jest bardzo pomocne do rąk, zwłaszcza, jeśli powiesić na grubej rury. Więc повисите jeszcze, tym razem może już się nie rusza, po prostu powiesić. Ciągnąć, potem naucz))

Łącznikowy

Za pomocą drążka można rozwijać bardzo potężne przedramiona i wzmocnić palce rąk, do tego trzeba zabrać się bezpośrednim chwyt za sztangę i położyć ręce na stole lub na tym, co może być płaski przedmiot w taki sposób, aby nadgarstków ze sztangą okazały się za krawędzią stołu.

Dalej wykonaj kilka powtórzeń, podnoszenia i opuszczania nadgarstka. To samo można zrobić, trzymając się za sztangę odwrotny chwyt, w tym przypadku będą rozwijać się już inne mięśnie, to samo ćwiczenie można wykonać z pomocą hantli.

Jest bardzo przydatna i ciekawa książka o trening siłowy, może już czytaliście, nazywa się «Szkolenie dinozaurów» autor Brooks Kostka.

Tak oto, w tej książce autor radzi, wszystkie ćwiczenia ze sztangą zrobić z koralikami hasłem. W takim przypadku zwykłych podstawowych ćwiczeniach trenujesz ręce i rozwijać bardzo mocny chwyt.

Jeśli nie masz sztangi z koralikami hasłem, to można zrobić grubsze niż zwykle. Można nawijać linę odpowiedniej grubości, równomiernie na całym gryfie i potem z góry raz jeszcze wzmocnić wszystkie zwykłą taśmą izolacyjną.

Naleśniki

Cóż, wszystko jest dość proste, bierzesz na блину w każdą rękę i trzymaj je aż palce zaczną spaść) Można eksperymentować z wagą i ilością podejść.

Wniosek

Do treningu rąk, nie musi mieć dużo wolnego czasu i jakieś specjalne narzędzia lub pomieszczenie, ręce można trenować w dowolnym czasie i w dowolnym miejscu.

Pewnie zdarza ci się takie chwile, kiedy ktoś czy czekasz albo po prostu głupi… Nie trać czasu na próżno! Nawet jeśli nie masz эспандера pod ręką, będziesz w stanie trenować ręce za pomocą naturalnych ćwiczeń, czyli jeden pędzel ćwiczysz z pomocą innym.

Tutaj można użyć wystarczająco wiele różnych kombinacji i technik, na przykład kompresji każdy palec osobno w zamek z innym i opierając się próbować go złamać lub jedną rękę mocno zacisnąć w pięść, a drugą ręką starać się zaciskać pięść, tylko przy ludziach, to nie rób, bo wezmą cię za wariata:) mam Nadzieję, że już trochę próbowałem, kiedy to wszystko czytać, jeśli nie, to możesz zacząć już teraz!

Przy regularnych treningach wynik nie będzie długo czekać i twoi przyjaciele już wkrótce to odczują na sobie) Powodzenia!

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: