Co pić w siłowni?

Co pić w siłowni?

Nowoczesny kulturysta coraz bardziej podobny do alchemika. Ciągle coś miesza, jakieś kolorowe proszki i płyny, pije je w ściśle wyznaczonym czasie, prawda zaklęcie jeszcze nie czyta.

Jakie czary zastosować podczas treningu?

Woda i witaminy

Chodzi nie o suplementów diety, a o zwykłej wodzie. Na początek, jaką wodę najlepiej pić. Po pierwsze, czystej, jeśli myślisz o swoje zdrowie, lepiej powstrzymać się od picia wody z kranu, zarówno podczas treningu, jak i na zewnątrz hali.

Oznacza to również, że warto wykluczyć spożywanie herbaty. Pozornie ta sama woda. Ale to nie jest tak, jeśli woda w czystej postaci wzmacnia nasz organizm, kawa i herbata, wręcz przeciwnie, prowadzą do odwodnienia. Rezygnujemy i od wody gazowanej, jeśli u sportowca słaby żołądek, to może poszaleć czkawka, zgadzam się, nie bardzo mi miło, w niektórych podczas ćwiczeń, a nawet występuje nudności.

pić, trening, kulturystyka

Bywa i całkiem źle, jak by тактичней powiedzieć, gazy znaleźć inne wyjście. Co ciekawe, nadzór nad klientami siłowni pokazuje, że zdarza się to najczęściej w przerwach między utworami, grają w hali.

Więc zdecydowaliśmy, pijemy czystą wodę, teraz musimy się dowiedzieć, dlaczego.

Dlaczego picie wody podczas treningu

Pamiętać, jak kiedyś dawno temu, zaczyna się robić, zadał to pytanie. Nawet pamiętam odpowiedź, która mi dali:

I właśnie o taką odpowiedź można usłyszeć najczęściej.

Oczywiście, jest to ciekawa informacja, tylko pożytku z niego żadnego. Równie dobrze można powiedzieć, że człowiek w 50% składa się z nóg. A co dalej? Po co pić podczas treningu?

Woda uniwersalna substancja

Zobaczmy, co się dzieje z organizmem podczas intensywnej aktywności fizycznej: temperatura naszego ciała — uruchamia mechanizm termoregulacji — my się pocimy — organizm chłodzi. Niby wszystko jasne, ale produktem ubocznym tego procesu jest naturalna utrata wody.

Okazuje się jej pokaźną liczbę idzie bezpośrednio z naszej krwi i mięśni. Mięśnie, nawiasem mówiąc, też w trzech czwartych składa się z wody.

Jakie konsekwencje gwałtownego zmniejszenia się wody w organizmie. Krwi było mniej, ona odpowiednio gorzej zapewnia ciało w tlen. Ponadto, brak wody w mięśniach wpływa na procesy chemiczne, dla uproszczenia można powiedzieć, że stają się one słabsze.

Czym to może grozić w praktyce? Najgorszy wariant, zawroty głowy, skurcze mięśni. W najlepszym wypadku możesz nie poczuć «problemów ciała», choć nie należy zapominać, że i ona nie słucha życzeń szybkiego przybierania masy i siły.

Ile pić wody gdy ćwiczysz

Istnieje błędne przekonanie, że pić podczas treningu szkodliwe dla serca, rzekomo przeładowane mięsień sercowy. W rzeczywistości, wszystko jest na odwrót, woda ułatwia jej pracę. Jasne, jeśli jakiś mądrala wypije pół litrową butelkę wody i wejdzie pod sztangę, to się źle skończy. Nie warto pić duże ilości bezpośrednio przed treningiem.

Podczas samego zajęcia polecam użyć następującego schematu:

• koniec ćwiczenia, zrobili trzy łyki.

To ćwiczenie, a nie podejście. Powiedzmy masz trzy podejścia przysiady ze sztangą. Zrobili pierwszy-drugi-trzeci, potem, w czasie odpoczynku między ćwiczeniami глотнули wody. Średnio na trening będziesz pić pół litra wody. Oczywiście, nie trzeba się gwałcić, słuchać ciała, kto wypije więcej, kto mniej. Tak i łyk pojęcie względne.

Pamiętam, jak marzyłem niedźwiedź, obserwując behemoth:

Ile pić wody w zwykłe dni

Kilka słów na temat ilości wody, którą należy pić nie ćwiczenia. Różne źródła podają stawkę dzienną 2-3-4 litrów, jednego zdania nie ma i być nie może. Wszystko zależy od masy ciała, wieku i innych czynników. Jedno można powiedzieć na pewno – dzienna ilość wody należy zwiększyć.

Prosta rada – trzymaj pod ręką szklankę wody, chcieli, zrobili kilka łyków. Jeszcze raz przypomnę, że herbata i kawa w rachunek nie idą. Tutaj odwrotna matematyka. Wypił szklankę herbaty, to znaczy, napić się wody, tylko po to, aby powrócić do oryginalnego rozmiaru.

Wzrost ilości zużywanej wody: poprawi pracę serca, układu pokarmowego (jest to szczególnie ważne, ponieważ każdy kulturysta zużywa dużo białka żywności), pomaga utrzymać wodę w komórkach ciała, przyspiesza regenerację po wysiłku, pomaga oczyścić ciało z toksyn.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: