Co jeść przed treningiem?

Co jeść przed treningiem?

Zacznijmy od tego, że istnieje potrzeba na krótko, około 2 godziny przed treningiem. Jedzenie powinno być łagodne i dobrze усваиваемой. Niektórzy kulturyści lubią ćwiczyć na pusty żołądek.

Jak wiadomo głód nie ciotka i daje nam więcej nerwowości i agresji, a w takim stanie o wiele łatwiej oderwać sztangę, niż gdy jesteś syty i раскайфованы. Oczywiście chodzi o lekkim głodzie, a nie o tygodniowym na czczo.

W tym samym czasie inni kulturyści bez jedzenia nie mogą. Szybko spalić na panewce, gubi się koncentracja na akcji, pojawia się uczucie słabości czasami подкруживается głowa. Przez co cierpi jakość i intensywność najniższej treningu.

Teraz przejdź do rzeczywistej jedzenia

Przypomnę, że trzeba na około 2 godziny przed treningiem. Około, bo trudno nazwać konkretną liczbę, ponieważ zależy ona od легкоусваиваемости najniższej żywności i od zdolności organizmu każdego indywidualnego бодибилдера.

Jedzenie musi być bogata w węglowodany i nie musi być tłuste! Im mniej tłuszczu będzie uczestniczyć w jedzeniu, tym lepiej.

Doskonale nadaje się jako pokarm przed treningiem

Jeśli z jakiegoś powodu nie udało się zjeść na 2 godziny przed treningiem, to można coś przekąsić w ciągu pół godziny — godzinę przed treningiem. Mogą to być ćwiczysz na masę? Wtedy, jak radzą wielu kulturystów, trzeba będzie zjeść za 30 min przed treningiem trochę owoców,

Nie zapomnij, aby pić więcej wody! Mięśnie potrzebują wody, wcale nie mniej niż w jedzeniu. Tak więc brak płynów w organizmie może bardzo mocno wpłynąć na jakość treningu. Pij zarówno do treningu, jak i podczas niej, nie warto orientować się tylko na uczucie pragnienia. Organizm potrzebuje płyn jeszcze przed tym, jak on da ci znać o tym.

A w ogóle, nie warto się mocno męczyć się nad wyborem jedzenia przed treningiem, nie ma tu jakichś szczególnych zasad i zaleceń. Niektórzy po prostu закидываются proteiną, аминками idą na salę, tak jak z swojej obecnej rytmem życia, czasu na te wszystkie manipulacje z jedzeniem po prostu nie wystarczy.

Najważniejsze, aby czuć się komfortowo na zajęciach z żelazem, żeby nie było ciężkości w brzuchu lub na odwrót przerażającej pustki. Tutaj wszystko jest bardzo indywidualnie, nie zapomnij, że to, co pasuje jednym, może nie pasować innym. Wszyscy jesteśmy różni i do zasilania, jak i do samych treningów powinien mieć szczególne podejście. A znaleźć dla siebie coś, co będzie działać na 100% można tylko za pomocą prób i błędów. W sumie, bez eksperymentów na pewno się nie obejdzie.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: