Chcę kostki na konferencję

Chcę kostki na konferencję

W ciele ludzkim ponad sześćset mięśni i każda z nich ma swoje zastosowanie w pracy organizmu. Jednak co do wyglądu estetycznego, to daleko nie wszyscy są tak wpływają na atrakcyjność, jak mięśnie brzucha.

Z tego, co usłyszał w siłowni

Nie zagłębiając się w życie osobiste dziewczyny, chcę zadać kolejne pytanie: — «A co ci tak kostki na prasie podobają, wprost oczu oderwać nie można?».

Wiem! Znam odpowiedź na oba pytania, dlatego, że tak postanowiła natura!

Stać się seksualnym

Będziemy współpracować z naturą! Wielu odwiedzających siłownię przychodzą z jakimś określonym celu. Uwierz mi, jest zdrowy i duży nie jest najbardziej rozpowszechnioną z nich. A oto «kostki na press», że może konkurować z dużymi bankami» o palmę pierwszeństwa.

Zacznę rozczarować miłośników gratisy. Zrobić kostki w prasie i nie ściągać inne mięśnie się nie uda. Naukowcy starają się rozwijać sztucznie ludzkie organy. Być może nadejdzie taki dzień, kiedy będzie można kupić masę mięśniową na jedno konkretne miejsce. Ale nie teraz. Organizm, to holistyczne wyważony mechanizm. Aby osiągnąć wzrostu mięśni, należy ponownie skonfigurować go w całości, aby przyzwyczaić się do nowego trybu, zmiana punkty orientacyjne.

Oczywiście, można akcenty, zwrócić określonych grup mięśni szczególną uwagę, ale nie więcej.

Najlepsze symulatory dla prasy

Jeszcze jedno zastrzeżenie. Dzięki tego samego cięgna ludzkości gratisy, na rynku jest mnóstwo różnego rodzaju symulatorów dla prasy. A z takimi nazwami, że język złamiesz. Wydaje mi się, że im więcej słów producent i sprzedawca udaje się zmieścić w nazwę produktu, tym drożej kosztuje.

Znowu historia z sali. Trwa dyskusja na temat, jaki można kupić trenażer dla prasy i ile komu pieniędzy nie szkoda. Nadaje się wujek i szeptem przyznaje, że u niego jest najlepszy. Dyskutanci zbliżają się, aby usłyszeć sekret. A w odpowiedzi: — «Wkładasz nogi pod łóżko i do przodu, i do przodu!»

Żaden trener nie zrobi za ciebie pracę. Śmiało można do nazwy wszystkich reklamowanych produktów dodać jedno słowo, tak jak ja to zrobiłem w podtytule.

Sekret kostek

W tajemnicy tylko dwa warunki. Wzrost masy mięśniowej i minimum tłuszczu podskórnego. Zajmując się kulturystyką, jednocześnie nie jest w stanie upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Rzecz w tym, że kiedy będziesz budować masę mięśniową, to z nią będzie rosnąć i podskórnej tkanki tłuszczowej. Nie można z grubsza schudnąć w jednym miejscu, a tyć w innym, вытачивать prasy i budować masę.

Jak połączyć niezgodne

Ta sytuacja nie jest beznadziejna. Najważniejsze jest prawidłowy system treningów. Spójrz na zdjęcia mistrzów. Ten doskonały press, który widzisz, są one «noszą» nie na stałe. Nie jest tajemnicą, że wszystkie zdjęcia są wykonane w okresie zawodów, kiedy zawodnik po wysuszeniu i mięśnie wyglądają najbardziej widoczne.

Tak, oni schudnąć przed zawodami, a potem znowu na wadze, znowu są suszone i tak dalej. Pomysł ten, nie bezmyślne zmiana masy ciała. Ty podałeś mięśnie, potem usunięto nadmiar tłuszczu. Z każdym powtórzeniem cyklu wazne jest coraz większa masa mięśniowa, te najbardziej cenionych kostki.

Biorąc pod uwagę fakt, że od początku szkolenia, aż do pierwszego suszenie minie co najmniej rok, można oszacować, że zarobić kostki, nie jest to szybka sprawa. Ale, wracając do opisanego na początku rozmowy dwóch pań, uwagę płci żeńskiej zabezpieczone!

Prasa, jak to jest

Składa się on z kilku mięśni: bezpośrednie, skośne (wewnętrzne i zewnętrzne), poprzeczne. Jest to dość logiczne, że musimy robić nad rozwojem każdego z nich. Wzrost mięśni brzucha i częstotliwość obciążeń nie różni się od innych mięśni. W konsekwencji, należy obciążyć ich około raz na siedem-dziesięć dni.

Prasa na każdym treningu

To, że prasa składa się z grupy mięśni, pomaga świadomie pracować nad nimi oddzielnie. Warto zwrócić uwagę na to, że mięśnie brzucha wykorzystane praktycznie w każdym ćwiczeniu. Dlatego im lepiej zwrócić uwagę na końcu treningu. Bo jeśli znudzi się jeszcze do zajęcia, to może stać się przyczyną wad w innych ćwiczeniach lub nawet kontuzji.

Dzielimy obciążenie

Każdy trening powinien być dwa-trzy ćwiczenia brzucha. W artykule «Program treningów dla początkujących kulturystów» przedstawiono przykład do startu. Po tym, jak poczujesz, że robi ćwiczenia brzucha staje się łatwe, zwiększyć presję na tych samych zasadach, co i w pracy nad innymi mięśniami.

Weźmy, na przykład, wyginanie obudowy. Tutaj można wykorzystać hantle lub cholera, komu jak wygodnie. Pięć, dziesięć, piętnaście kilo i tak dalej, w miarę stopniowego wzrostu siły. Położyli na piersi ściśnięte ręce i do przodu!

Najpierw piłka, potem kostki

Komunikujemy się w siłowni z mężczyzną w średnim wieku. Zaczął zajmować się i przytyłem. Objętość klatki piersiowej, rąk i nóg wzrosły, ale przede wszystkim wzrosła w talii. Prasy to specjalnej uwagi nie zwracał i uwielbiał słodycze, wynik na twarz, a raczej na boki i brzuch.

Omawiamy szybkie węglowodany i konieczność pracy nad prasą. Słysząc w rozmowie słowo «prasa», jeden chłopak zaczyna krążyć wokół, nieudolnie udając, że jest czymś zajęty, a sam słucha, aż uszy idiotycznie.

Widząc to, mój rozmówca zwraca się do faceta:

W szatni potem na poważnie dyskutowali o tajemnicę transformacji kulki w kostki!

Nie szukaj tajemnicy tam, gdzie jej nie ma. Wytrwałość i ciężka praca – press będzie hood! Oto cały sekret.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: