Błędy początkujących w kulturystyce

Błędy początkujących w kulturystyce

Pewnie myśleli, że chodzi o technice wykonywania ćwiczeń, ilość powtórzeń i prawidłowym oddechu. Może być, nawet gotowane pokrętło, aby nagrać: «jak dojechać, ile zabrać, gdzie się podnieść».

Wszystko to jest ważne, ale…!

Zdradzę jeden sekret, największą ilość błędów początkującym sprawia, zanim odwiedzi próg na biegunach. To błędy psychologiczne.

Dwie trzecie początkujących rzucają zajęcia w ciągu pierwszych trzech miesięcy. Tak, że jesteś w strefie ryzyka. Uważasz, że to ty będziesz robić do samego końca? Rozczaruję was – tak uważa prawie każdy.

Podstawowe błędy

Pierwszy błąd, to wygórowane oczekiwania. Jesteś już zaznajomiony z błyszczących czasopism i rolkami w internecie, gdzie wujek z uśmiechem na twarzy «wymiotuje» sztanga na dwieście kilo? Wujek zwykle po przyjacielsku obiecuje, że wkrótce i ty będziesz taki jak on. To twój najgorszy wróg! Jak mówił O. Bender: «Wkrótce tylko koty urodzą». Aby to osiągnąć, trzeba pracować długo i celowo.

Po tym, jak прозанимались trzy miesiące, a na wujka nie są podobne ani w jaki miejscem, może nastąpić rozczarowanie. Nastaw się na to, że jest to okres, kiedy twoje mięśnie zaczną się przyzwyczajać do obciążenia, zaczną się «zrozumieć», że trzeba się rozwijać.

Chcę być «szafą»

Jeszcze jeden mały sekret. Wzrostu masy ciała i mięśni nie musi być głównym celem. Można powiedzieć, że wszyscy przychodzą, aby stać się bardziej walczyliśmy? Zgadzam się, ale jestem pewien, że głównym celem, to czerpać przyjemność z treningu. Uwierz mi, kiedy zaczniesz czuć ćwiczenia, nie tylko machać sztangą w górę i w dół, a świadomość, że robisz, kiedy zobaczysz pierwsze rezultaty, uzależnił się od procesu, wtedy przyjdą i masa i siła. Jeśli treningu «męczy» – wyników nie będzie.

Lenistwo zajmować — dziś odpocznę

Bądź przygotowany na to, że w jeden dzień stanie się lenistwo robić. Na zewnątrz deszcz lub odwrotnie słoneczko i iść na piwo z przyjaciółmi. Dzień ten występuje u każdego, daj sobie mentalny подзатыльник i idź na siłownię! Każdy, pamiętaj, że absolutnie każdy, podświadomie chce «wypaść» z zajęć, bądź przygotowany na to.

Zajmuję się sam

Bardzo często widzę, jak facet, który ma solidny staż uprawiania kilka miesięcy, przyprowadza ze sobą przyjaciela i zaczyna go trenować». Jeśli masz znajomego, który «ciągnie» cię z sobą na salę, to dobrze. Ale, w sali nie kieruj się na niego. W najlepszym razie tu nie będzie, w najgorszym-ranny na równym miejscu. Jak tylko widzę takiego «przewodnika w świat wielkiego sportu», który obciąża sztangę do jednego, tylko ich po różnych kątach sali.

Zarząd główny

Jeśli początkowo można przygotowywali się nagrywać, najwyższy czas wziąć pióro. Zarząd główny. Możesz wyświetlić go na kartce i nosić ze sobą na siłownię. Powtarzam go dla początkujących bardzo często. Brzmi to ostro, ale bardzo skutecznie oczyszcza mózg. Piszemy – W Dupie!!!

Kiedy to robisz, nie ma znaczenia, co dzieje się wokół, telefon jest wyłączony, skupić się tylko na ćwiczeniach.

— Masz aż za chude ręce, a obok zajmuje się ogromny «byk» – czytamy wskazówka.

— Jesteś z trudem wyciska dwadzieścia kilo, a obok ktoś robi sto dwadzieścia – czytamy wskazówka.

— Masz na razie nie udaje się opanować właściwą technikę, a ktoś z braku umysłu uśmiechnął się – czytamy wskazówka.

Nic oprócz samego zajęcia się martwić nie musi!

Na zakończenie mała przestroga historii.

U kogo Jak. Schwarzeneggera w jednym z wywiadów został zapytany, o czym on myśli podczas treningu. Powiedział, że w ogóle o niczym nie myśli.

Zawiodę podsumowanie

Nastaw się na to, że na początku będzie ciężko; umieść wizyta w sali w rankingu preferencji na pierwsze miejsce; naucz się korzystać z procesem treningu; wyłącz światło na jedną godzinę do przodu!

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: