Jak można schudnąć na siłowni

Jak schudnąć na siłowniĆwiczenia odchudzające na siłowni wymagają nie mniejszej wytrwałości, niż domowe treningi. Jeśli masz nadwagę, chyba, samymi ćwiczeniami nie obejdzie. Dużą rolę odgrywa swoją dietę i styl życia. Na przykład, efekt od kierunku obciążenia zstąpi na nie, jeśli побалуете się ciastko dziś wieczorem. Oczywiście, rezygnacja z wszystkich uroków życia (które dla wielu są i słodycze) – jest udziałem profesjonalnych modeli. Jednak wprowadzić ograniczenia w diecie jednak trzeba.

Co to jest trening na odchudzanie w sali?

U osób, które przychodzą do centrum fitness, zwykle stoi konkretny cel. To, czy utrzymanie napięcia mięśniowego, zestaw masy mięśniowej lub odchudzanie. Ten artykuł jest poświęcony ostatniego wariantu, dla którego istnieje specjalny harmonogram treningów i zalecenia do zasilania.

Coraz fizyczną, należy co najmniej 3 razy w tygodniu, o średniej intensywności. Trening powinien trwać 1,5 godziny. Zasilanie po zajęciach w siłowni musi być wartość ułamkową, a w pierwszym okresie trzeba siedzieć na diecie, potem przejść na prawidłowe odżywianie, jeśli chcesz zachować lub jeszcze bardziej zmniejszyć jego ilości.

Polecam przeczytać zbiór artykułów o prawidłowe odżywianie i diety:

  • Produkty spalające tłuszcz
  • Jak przezwyciężyć uczucie głodu przy odchudzaniu
  • Dieta odchudzanie brzucha

Ćwiczenia odchudzające na siłowni należy podzielić na trzy etapy:

  1. Rozgrzewka

Do tego, aby przygotować organizm do dalszego zasilania obciążenia, należy poświęcić 15-20 minut cardio-ćwiczenia, innymi słowy, mocno pocić. Do tego celu pasować skakanka, хулахупом, bieżnie, rowery do ćwiczeń, steppery itp.

  1. Ćwiczenia siłowe

Bez tej części programu treningowego osiągnąć pięknego ciała jest niemożliwe. Są dziewczyny, które myślą, że «dźwigać żelazo», trzeba tylko mężczyzn, bo na dziewczynie mięśnie wyglądają nienaturalnie. Aby mieć mięśnie jak u бодибилдерш, trzeba ćwiczyć codziennie po kilka godzin z bardzo dużą wagę. A to, że trzy razy w tygodniu będziesz wykonywać ćwiczenia siłowe na godzinę, w żaden sposób nie sprawi, że postać mniej kobieca.

Poza tym, nawet jeśli zaczniesz się odchudzać, ale przy tym nie będziesz obciążać swoje mięśnie, wynikiem będzie обвислая skóra, mnóstwo rozstępów i znowu daleki od ideału postać.

Masz pojawiły się brzydkie rozstępy na ciele, poczytaj jak je usunąć w materiale link /kak-ubrat-rastyazhki/

Siłowe ćwiczenia odchudzające w sali zajmują około godziny.

  1. Spalanie tłuszczu

Zakończenie treningu znowu wymaga cardio obciążeń. Ale teraz już odgrywają aktywną rolę w odchudzaniu. Jak wiadomo, spalanie kalorii osiąga się tylko przez pół godziny po rozpoczęciu treningu. Tak więc wszystkie te 20-30 minut końcowych cardio-ćwiczenia pójdą w dobrym kierunku.

Zakończyć cały cykl będzie przydatne w wielu statyczne ćwiczenia rozciągające.

Ćwiczenia odchudzające na siłowni dziewczyny

Jeśli po raz pierwszy przyszli do centrum fitness, najbardziej optymalne rozwiązanie dla ciebie – zwrócić się do instruktora, on zrobi dla ciebie ćwiczenia, które najbardziej pasują do postawionego przed sobą celu.

Ale jeśli płacić za trenera wam się nie chce, a doświadczonego przyjaciela nie ma, na pomoc przyjdą internet porady o tym, jak poprawnie ćwiczyć na siłowni dziewczyny. Rozważmy jako przykład treningu w sali z najbardziej popularnych ćwiczeń.

  1. Bieganie

Na bieżni w wolnym tempie gra na czas 5-10 minut.

  1. Rozgrzewka

Rozgrzać ciało przed zajęciami na siłowni odchudzanie, dopóki nie używać żadnych dodatkowych ciężarki. Możesz skakać, поприседать, kilka pompek itp. W ogóle poświęć na to około 10 minut.

  1. Przysiady z obciążeniem

Przed tym, jak ćwiczyć na siłowni, w sali gimnastycznej, dziewczyny warto zwrócić swoją uwagę na sztangi i ciężarki. Ładunek odpowiedniego rozmiaru może wzmocnić efekt od zwykłych ćwiczeń.

Podnieś sztangę odpowiedniego rozmiaru (jeśli jesteś początkujący, najprawdopodobniej, będzie ci odpowiadać najmniejszy z tych, co znajduje się w sali: 10 lub 20 kg). Opuść ją na ramiona i przytrzymać z obu stron rękami. Uważaj, aby ciało znajdowało się dokładnie na środku pręta, aby nie заваливалась ani w prawo, ani w lewo.

Zacznij kucać: plecy przy tym pochyla się do przodu, tyłek wystaje temu, dążyć do tego, aby kąt pomiędzy udami i голенями wynosił 90 stopni. Kolana nie powinny wychodzić poza palce.

Powtórz trzy podejścia do 10 razy.

Zestaw ćwiczeń, który pomaga wyciągnąć tyłek za pomocą odpowiedniej techniki przysiadów, opisany w linku /kak-pravilno-prisedat-chtobyi-nakachat-yagoditsyi/

  1. Ataki z ładunkiem

Stań prosto, weź do rąk ciężarki: hantle lub kettlebell, dokręcić brzuch i trzymaj plecy gładkie, nie прогибаясь pleców i лопатках. Rób jedną nogą szeroki krok do przodu, druga przy tym prawie opada na kolana, ale podłogi nie dotyczy 1-2 cm Powtórz 2-3 podejścia na każdą nogę po 8 razy.

  1. Podnoszenie ładunku

Stań prosto, weź się w każdą rękę hantle komfortowego wagi. Równo oddychać i podnosić hantle do piersi, zginając rękę w łokciu. Najpierw do pracy jedną ręką, a następnie drugiej. A można podnosić kolejno lewej i prawej hantle. Zrób 3 podejścia po 8-10 razy.

  1. Praca z górnym blokiem

Jeśli słabo sobie wyobrazić, na jakiej siłowni ćwiczyć, aby schudnąć, prawdopodobnie topornie symulator będziesz szukać długo. To wiszące na lina pozioma poprzeczka, który jest przeznaczony do symulacji pull-up. Z jego pomocą można napompować mięśnie pleców.

Do pracy górnych mięśni pleców blok musi mieć za plecami, siedząc do trenażeru twarz.

Do opracowania dolnej części pleców na wydechu pociągnąć uchwyt w dół do poziomu podbródka lub nieco poniżej. Plecy przy tym trochę pochyla się do tyłu. Na wdechu wróć do pozycji wyjściowej.

Powtarzaj 2-3 podejścia 8-15 razy.

  1. Praca z zblocza

Do wykonania tego ćwiczenia odchudzające na siłowni należy wybrać waga w bloku, usiąść na ławce, stopy oprzeć się w dwie specjalne podkładki. Weź długopis z dwóch stron i równomiernie przykręcić do piersi – to jest twoja pozycja. Podaje rękę, распрямляя ręce. Następnie naciśnij go do siebie, trochę pociągając plecy.

  1. Bieganie

Jak już powiedzieliśmy, jest ważną częścią odchudzanie na siłowni – to zakończyć mocny trening cardio. Bieżnia, rower treningowy do tego idealnie pasowały. Biegać lub chodzić pieszo w górę (to można wybrać się na ścieżce) należy 20-30 minut.

Dlaczego nie ma widocznego efektu?

Czasami na forach internetowych spotyka się wniosek, który krótko można scharakteryzować «chodzę na siłownię i nie schudnąć». W tym może być kilka powodów:

  • Zapisywanie nieprawidłowego żywienia;

Czy naprawdę można dobrze zjeść, tak, aby umożliwić organizmowi pozbyć się tłuszczu? Porzucenie słodyczy, smażonego, zbyt słone i mąki? Zasilanie do ćwiczeń na siłowni oraz przewiduje podział diety na 5-6 małych porcji, które można spożywać w tym samym czasie, a także wystarczającą ilość wody. Aby go poznać, należy pomnożyć swoją wagę 0,3. Tyle litrów dziennie powinno zachowywać się w organizm.

W diecie na odchudzanie istnieje wiele niuansów. Ktoś radzi liczyć kalorie, ktoś siedzieć na surowych diet, ktoś — zrezygnować z węglowodanów. W zależności od tego, jak nadwaga masz, program zasilania może być różna.

  • Nie wystarczy выкладываетесь w sali

Wychodząc z siłowni, musisz być mokry, czerwony i bardzo zmęczony. Jeśli jeszcze jesteś w stanie zrobić po treningu kilka «selfie» w szatni, to znaczy, że źle robota!

  • Hormonalne awarii i nieprawidłowości w organizmie

Czasami nadwaga spowodowana jakimiś chorobami lub zmianami hormonalnymi. Na ten wynik należy skonsultować się z lekarzem.

  • Minęło niewiele czasu

Może były inspirowane ideą o tym, że chodzenie na siłownię, kilogramy topnieć w oczach. Niestety, nie jest to prawdą. Przy nadwadze osiągnąć szczupłą i подкаченной figury kosztuje wiele wysiłku i czasu.

Aby uzyskać widoczne rezultaty musi być nie mniej niż miesiąc!

Zostawiajcie komentarze i piszcie, jakie ćwiczenia można wykonywać dziewczynie w centrum fitness.

Ćwicz na zdrowie!