Hoop odchudzające

co to jest хулахуп zdjęciaSzczupła talia, brak tłustych osadów na boki i naprężony popa – marzenie wielu dziewczyn. Można to osiągnąć różnymi drogami, i dziś możemy się bliżej przyjrzeć tym, jak schudnąć z pomocą хулахупа lub obręczy.

Zalety hoop odchudzające

Jeśli dopiero zaczynasz poznawać ze sportem lub przypomnieć sobie dawno zapomniane aktywność fizyczną, hoop – to jest to, czego potrzebujesz! Z nim będziesz w stanie kontrolować swoje obciążenia, a co najważniejsze – nauczyć się lepiej rozumieć swoje ciało. Ponadto, ćwiczenia z obręczą mają inne pozytywne strony:

  1. Cena

Do uprawiania potrzebny jest tylko jedno narzędzie – хулахуп. Jego cena nie może się równać z wartości karnetu na siłownię lub zakupu siłowych sportowych pocisków. Jeśli masz zamiar uczyć się w domu, nie musisz kupować strój sportowy. Wystarczy użyć starą stronę ubrania.

  1. Łatwość transportu

Niektóre obręcze stworzone po to, aby je wygodnie przenosić z miejsca na miejsce. Tak, że można wykonywać ćwiczenia z хулахупом na przyrodzie lub na działce.

  1. Oszczędność czasu

Można łączyć trening z oglądaniem filmów, seriali, filmów szkoleniowych. Na przykład, niż nie powód, aby zacząć uczyć się nowego języka? Na dzień dzisiejszy w sieci ogromna liczba rolek, utworzonych w trybie offline-uczenia się.

  1. Efekt masażu

Oprócz oczywistych korzyści хулахупа odchudzanie, ten pocisk przyczynia się do masażu organów wewnętrznych. W szczególności, poprawia funkcjonowanie przewodu pokarmowego, przyspiesza krążenie krwi, przez co skóra staje się bardziej elastyczna.

  1. Samokontrola

jak prawidłowo kręcić hula hoopZ pomocą sportowego obręczy możesz sam dostosować swój trening. Wiele zależy od wybranego хулахуп, i od czasu, który można spędzić na ćwiczenia, i od tego, сочетаете czy można je z innymi ruchami, oprócz samego gwintu.

Nie koniecznie codziennie kręcić najcięższy obręcz, robiąc przy tym przysiadów w ciągu godziny. Róbcie sobie i miękkie treningu, że zajmuje mniej czasu i mniejsze koszty energii. To w każdym razie lepiej, niż zrezygnować na dzień od treningu do końca. Nawet kilka minut folią dokręcić mięśni i ustala wynik poprzednich wysiłku.

Tak więc korzyści хулахупа jest oczywiste. A co powiesz na przeciwwskazań? Bo mimo swojej prostoty, obręcz jest sportowym pociskiem, a zajęcia z nim odnoszą się do fizycznych treningów.

Przeciwwskazaniem do хулахупом należą:

  • choroby nerek i wątroby;
  • ciąża w dowolnym momencie;
  • okres rekonwalescencji po porodzie;
  • krytyczne dni;
  • choroby jajników;
  • choroby stawów.

Korzyści i szkody хулахупа dość dziwne porównanie. Jeśli nie należą do kategorii ludzi, którzy mają powyższe przeciwwskazania, można powiedzieć jednoznacznie хулахупу «Tak!». We wszystkich innych przypadkach wstępnie konsultacji lekarza.

Warto też ostrzec, że obręcz z kolcami lub specjalny ciężki obręcz może zostawiać na непривыкшем do tego rodzaju obciążeń ciele siniaki. Nie bójcie się, to jest absolutnie normalne. Poczekaj do momentu, kiedy one się zagoją, i kontynuuj trening. Aby uniknąć śladów na ciele, można również skorzystać z pasem odchudzanie lub dowolny jelita szmatką (sweter, ręcznik itp.).

Jak wybrać hoop

Kiedy już zdecydowaliśmy się z tym, że trzeba kręcić хулахуп, następne pytanie: jaki hoop lepiej odchudzanie? Ponieważ na rynku dostępnych jest kilka modeli, różniących się od siebie i w masie, i w formie.

  1. Prosty hoop

Metalowy lub plastikowy хулахуп, który trochę waży i dość łatwo się kręci. Jest on idealny dla każdego, kto rozważa hoop jako atrybutu do zerowania wagi lub rozgrzewki przed innymi ćwiczeniami.

W tym samym czasie dla początkujących również jest dokładnie taka obręcz. Z czasem, gdy poczujesz, że dostajesz za mało obciążenia, można wyciąć go, wypełnić piaskiem lub ryżem i skleić, lub kupić nowy, bardziej ciężki хулахуп.

  1. Утяжеленный hoop

Jak schudnąć z folią

Jeśli nie chcesz wypełnić zwykły hoop wypełniaczem, można kupić już gotowe obciążone. Są one elastyczne i twarde. Elastyczne, wygodne, aby zabrać ze sobą na naturę, bo w razie potrzeby można go złożyć lub użyć do rozciągania nóg. Утяжеленный nie taki uniwersalny, ale z jego pomocą mięśni brzucha kołysać się dużo lepiej.

  1. Składana obręcz

Niewątpliwą zaletą tego typu – jego łatwość przenoszenia. Składane obręcze mogą być zarówno proste, jak i złożone. Dodatkowo można je wypełnić wewnątrz piaskiem, jeśli brakuje ci masy ciała.

  1. Masaż obręczy

Zewnętrznie można go określić jako hoop z kulkami od wewnętrznej strony posiada zaczepy, które w dużej mierze przesądzają o skuteczności obręczy. To narzędzie jest bardzo silnie wpływa na mięśnie i skórę, że po raz pierwszy najprawdopodobniej będzie powodować na ciele siniaki. Ale i cellulit będzie znikać w oczach.

Ponadto, w sprzedaży są specjalne obręcze odchudzanie z czujnikiem kalorii. On rejestruje wykonane obroty хулахуп i tłumaczy je na utracone kalorie.

Wybierając obręcz po raz pierwszy, weź bardziej prosty model, z czasem będziesz lepiej zrozumieć, jaki sprzęt należy do treningów.

Ćwiczenia odchudzające z folią

Odpowiedź na pytanie, jak poprawnie kręcić hula hoop odchudzające, zależy od tego, jak mocno jesteś gotowy na dzisiejszym treningu. Jak już wspomniano, zajęcia z folią mogą być miękkie, prawie nie утомляющими, jeśli po prostu kręcić hula hoop odchudzające ta technika nie będzie tak wydajna, jak by się chciało. Inna opcja to dodawać różne elementy zajęcia z хулахупом, które komplikują proces, ale pozwalają zrzucić jeszcze więcej zbędnych centymetrów.

  1. Ręce za głowę

Nogi na szerokość barków, ręce za głową znajduje się tak, że ramiona wystają po bokach na jednej linii. W takiej sytuacji kręcić hula hoop trudniejsze, ponieważ ręce nie pomagają utrzymać równowagę.

  1. Ręce w górę

Zacznij kręcić hula hoop tak, jak ci wygodnie, a następnie połącz dłonie skierowane do siebie i unieś je w górę, jeszcze trochę opuszkami palców do sufitu. Oddech spokojny. Mieszajcie brzuch do środka podczas ćwiczeń.

  1. Zmieniaj prędkość obrotowa

Zacznij kręcić hula hoop w komfortowym ci rytmie, a następnie ускорьтесь na tyle, na ile mógł, a następnie stopniowo замедлитесь do takiego stanu, że obręcz nie zaczyna spadać. Nie pozwalając mu spaść, powtórz cykl.

  1. Dwa obręczy

Jeśli przy zakupie nie mogły się zdecydować, jaki hoop skuteczne odchudzanie i kupili sobie dwa хулахупа, można kręcić od razu oba. Tak, możesz zwiększyć obciążenie na mięśnie i zwiększyć efektywność treningu.

  1. Przysiady z folią

To ćwiczenia z obręczą odchudzanie brzucha i wzmocnienie mięśni nóg wymaga masz wystarczająco dużo wolnego miejsca. Zacznij kręcić hula hoop w odpowiednim rytmie, ręce wystawione na boki. Następnie zrób wypad jedną nogą do przodu, tylna noga kolanem do podłogi, z przodu tworzy kąt prosty. Zmiennik ataki na obie nogi.

  1. Dla mięśni rąk

Odpowiedź na pytanie, czy można schudnąć z pomocą obręczy w brzuchu, bokach i w pasie, i tak jednoznaczne. Ale czy można dokręcić mięśnie rąk z jego pomocą? To również jest palącym problemem dla dziewcząt i kobiet. W tym celu należy przekręcić хулахуп za pomocą ręki, którą chcesz przeznaczyć na bok. W dzieciństwie wszyscy tak robili, ale w tym momencie to ćwiczenie było tylko grą, a teraz okazuje się, że jest to skuteczne ćwiczenie dla mięśni na rękach.

No i na koniec jeszcze jedno pytanie: ile trzeba kręcić hula hoop odchudzające?

Na początek zaleca się przeprowadzać treningi zajmują 5-10 minut. Na początku trzeba i to wystarczy. Ale nie dokręcać zbyt z takimi krótkimi ćwiczeniami, ponieważ złogi tłuszczu zaczynają сжигаться tylko przez pół godziny po rozpoczęciu zajęć. I jeśli twoim celem jest jak schudnąć z pomocą obręczy, to trzeba wnieść czas ćwiczeń do 45 minut co najmniej.

Jest jeszcze jedna rzecz o tym, jak prawidłowo zajmować się хулахупом, już częściowo wymienione: grunt to systematyczność treningów. Nawet jeśli bardzo nie chcesz się uczyć, obróć hoop przynajmniej 5 minut. To wystarczy dla utrwalenia wyników, a tam może i się obudzi drugi oddech, i można spędzić pełny trening!

Zostaw swój komentarz, jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym, co to jest хулахуп, i jak schudnąć z jego pomocą.

Bądźcie zdrowi!