Ćwiczenia na cellulit

Ćwiczenia na cellulit na brzuchu, pośladkach, nogach i biodrachCellulit jest prawdziwym biczem kobiet. Liczne kobiece fora są pełne zagadnieniami, związanymi z pojawieniem się skórki pomarańczowej na pośladkach i udach i metod walki z tym defektem skóry. Do jego powstania prowadzą niewłaściwy tryb odżywiania, styl życia, używki, stres. Ponadto, skóra zmienia swój stan po zmian hormonalnych, np. podczas ciąży, menopauzy lub w okresie dojrzewania.

Istnieje opinia, że cellulit to zaatakować tylko dziewczyny z nadwagą. Ale to nie jest tak, cellulit może aktywnie objawiać i худеньких piękności.

Nowoczesne salony kosmetyczne oferują ogromną ilość antycellulitowych metod i działań, które nie wymagają większego wysiłku fizycznego, na przykład okłady, прессотерапия, sprzętu i masaże próżniowe dla obszarów problemowych. Być może te sposoby mają miejsce, i dać jakiś wynik. Ale profesjonaliści jednym głosem twierdzą, że aby rozwiązać problem cellulitu jest możliwe tylko za pomocą «ciężkiej artylerii» i zajęcia sportowe odgrywają jedną z głównych ról.

Dziś opowiemy o najbardziej skuteczne ćwiczenia na cellulit, które musi znać każda dziewczyna, która chce raz na zawsze pozbyć się efektu skórki pomarańczowej » na udach i pośladkach.

Kiedy i od czego należy zacząć walkę z cellulitem?

Cellulit jest problemem nie tylko kosmetycznym, ale i choroby, związanym ze zmianami strukturalnymi w podskórnej warstwie tłuszczu. Takie zmiany prowadzą do zaburzenia cyrkulacji krwi i limfy. Z biegiem czasu, to problem może jeszcze bardziej spaść, powodując poważne obrzęk skóry i edukacja pod skórą gęstych «guzków». Często, ten z rodzaju kosmetyczny niedobór może stanowić ważki problem dla zdrowia.

Ustalić, czy choroba jest już na wczesnych etapach, można po kompresji palcami skóry na pośladkach lub udach. Jeśli przy takiej manipulacji pojawiły несимпатичные stłuczki, to oznacza, że w tkankach już zaczął rozwijać się zastój płynów. A to oznacza, że nadszedł czas, aby wykonać antycellulitowy ćwiczenia na uda i pośladki, bo sami guzki samodzielnie nie wchłonięte.

Należy rozumieć, że proces uwalniania się od «skóry pomarańczowej» dość długi, i od ciebie wymaga sporo wysiłku i indefinable pragnienie, aby pokonać tę chorobę. Jeśli jesteś zdecydowany, to idźcie do końca, nie opuszczaj nos, a my, z kolei, przygotowaliśmy dla was przydatne wskazówki i najlepsze ćwiczenia na cellulit.

Oto pierwsze sensowne zalecenia:

  • Ćwiczenia przeciw cellulitowi regularnie;
  • Napięte mięśnie w pełni sił, w taki sposób, тонизируя i prowadząc ich w tej strefie największy przepływ krwi;
  • Przed zajęciem nie zapomnij o treningu;
  • Śledź oddychaniem, ponieważ tlen jest naturalnym жиросжигателем.

Ćwiczenia z cellulitem na nogach

Mówiąc o skuteczne ćwiczenia przeciw wyboista skóry, w pierwszej kolejności przyjrzymy się te, które można codziennie wykonywać w warunkach domowych. Oczywiście, można robić i w ośrodku sportowym, ale, niestety, wiele kobiet po prostu nie mają czasu na wizytę w siłowni.

Tak więc, ćwiczenia na cellulit na udach są tym samym fundamentem, za pomocą którego można zwrócić się mięśni i tkanek, i na długo utrwalić uzyskany wynik. Lepiej, jeśli będziesz wybierać zróżnicowane ćwiczenia, bo wpływ na nogi każdego z nich jest inny.

  • Przysiady od cellulitu. Każdy trener fitness ci powie, że codziennie wykonując przysiady można w krótkim czasie poprawić kondycję i zewnętrznych wygląd ud i pośladków. Najbardziej skuteczne ćwiczenia na cellulit są uważane za głębokie przysiady, wykonywać należy je codziennie 3 podejścia do 20-ć powtórzeń. Technika wykonania jest prosta: postawić stopy na szerokość barków, kolana rozsuń je. Spokojnie, i kucnij maksymalnie nisko, przy tym trzymając plecy prosto, również powoli wspinać się, распрямив nogi. O tym, jak kucać do wymiany pośladków, poczytaj link /kak-pravilno-prisedat-chtobyi-nakachat-yagoditsyi/
  • Skakanka z cellulitem. Ten znany nam z dzieciństwa, wesoły sprzęt sportowy, dziś skuteczności może przewyższać wiele ćwiczeń na nogi. Jeśli zdecydujesz się pożegnać w zwiotczałej i nierówne biodra, to zacznij każdy dzień skakać na скакалке, począwszy od 15 minut, stopniowo zwiększając czas trwania do 45 minut. Nie wiesz, jak skakać na скакалке, otrzymasz wszystkie niezbędne informacje z tego artykułu.
  • Ataki. Jeśli bardzo wyraźny cellulit na tylnej powierzchni uda, to zaleca się włączyć w trening następujące ćwiczenie. Pozycja stojąca, nogi razem, ręce wzdłuż ciała lub na pasie. Zrób duży krok do przodu jedną nogą i kucnij jak najgłębiej, aż obie nogi tworzą kąt prosty. Na tej samej zasadzie można robić wypady temu.

Ćwiczenia na cellulit na dupie

Często, guzki najbardziej przejawiają się w pośladka, dlatego przy wyborze ćwiczenia antycellulitowe, trzeba skupić się właśnie na tę strefę. Oferujemy kilka takich przykładów.

  • Podnoszenia nóg. Z różnorodności istniejących ćwiczenia na cellulit na nogach, można wyróżnić następujące. Stań na czworakach, zacznij podnosić kolejno każdą nogę w górę, maksymalnie przy tym napinając pośladki.
  • Podnoszenie miednicy. To ćwiczenia na cellulit na udach i pośladkach jest bardzo proste, ale bardzo skuteczne. Wykonywać należy go leżąc na twardej powierzchni. Unieś miednicę, jak to możliwe, a następnie opuść go tak, aby nie dotykać podłogi. Wykonaj 3 podejścia do 30 powtórzeń. Spójrz jeszcze jakieś ćwiczenia na pośladki i biodra można zrobić w domowych warunkach.
  • Poruszanie się na pośladkach. Jest to jedno z ulubionych i popularnych ćwiczeń na cellulit na udach i nogach. Panie na licznych forach podobnych do opinii, że działa doskonale. Usiądź na podłodze z wyciągniętymi do przodu nogami, zacznij poruszać się na dupie, robiąc małe kroki do przodu, potem do tyłu. Rób to ćwiczenie, aż tyle cierpliwości. Więcej ćwiczeń na pośladki zobacz link /kak-nakatchaty-yagodits-v-domashnih-usloviyah/

Inne ćwiczenia z cellulitem na udach i pośladkach

  • Rower od cellulitu. Rower jest prawdziwym mordercą целлюлитных pośladków i nóg. Podczas jazdy na nim, oddziałuje większość mięśni w tej problematycznej strefie. Aby jazda na rowerze przynosił maksimum efektu, zaleca się poniżej opuścić kierownicę i наклонится do niego obudowę tak, aby plecy były praktycznie równoległa do ziemi. W takiej sytuacji najbardziej aktywnie pracują mięśnie brzucha i pośladków. Po każdej jazdy rowerem znikną zbędne kalorie, a wraz z nimi i zbędne centymetry. Codziennie należy zwrócić na takiej jeździe przynajmniej 30 min, i wtedy cellulit będzie «topić» w oczach. Jeśli zajmujesz się w hali sportowej, podobne ćwiczenia na nogi z cellulitem można wykonywać na rowerze stacjonarnym.
  • Chodzenie po schodach i drabinach. Nam każdego dnia trzeba dużo chodzić, ale częściej na równej drodze. Dlatego, aby pozbyć się zastoju limfy, która sprawia, że nasze pośladki brzydkie, można za pomocą zwykłego spaceru w górę i w dół po schodach. Na początek zrezygnuj z windy, w domu, w pracy, w szkole. 15 minutowy chodzenie po schodach pomaga wzmocnić nożne mięśnie i pozbyć, cieszącego się cellulitu. Później, można zorganizować sobie miejsce w domu, jak i uprawianie z nią, na przykład, podczas oglądania ulubionego serialu.

Inne ćwiczenia na nogi i biodra są opisane w artykule z linku /krasive-nogi-i-bedra/

Jeśli będziesz regularnie wykonywać takie ćwiczenia na cellulit na nogach i pupie, w ciągu najbliższych 2-3 miesięcy, a poza tym staram się na bieżąco śledzić swoją energią i dobowe zużycie wody, to wkrótce będziesz mógł bez udziału wątpliwości nosić krótkie spódniczki i szorty, nie zastanawiając się jak będzie wyglądać twoja skóra. Nawet po osiągnięciu zamierzonego celu, nie warto zapominać o sportowych zajęciach, ćwiczenia fizyczne są potrzebne i do zapobiegania i dla utrwalenia wyników.

Walcz ze swoimi wadami i kompleksami, i zabijaj serca swoim pięknem i urokiem!