Zużycie kalorii podczas chodzenia

Codziennie każdy człowiek pokonuje pieszo dystans od 1 do 10 kilometrów. Ale jakoś schudnąć w takim trybie nie wszystko. Co trzeba zrobić, aby сжигалось największą liczbę jednostek energii, i pochodził szybkie zerowanie wagi? Wystarczy spacerów, aby doprowadzić organizm do normy i stać się piękniejsze?

Ile kalorii spala się podczas chodzenia

Wycieczki – to jest sport. Nie jest tak intensywny i efektywny, jak bieganie i fitness, ale jest tlenowcową obciążenie dla ciała. Aby zrozumieć, ile kalorii jest marnowana podczas chodzenia, należy rozważyć długoterminowe opcja – każdego dnia przechodzi średnio dwie godziny, za tydzień twój zużycie wyniesie około 2 килокалории.

Wielkość nakładów energii podczas chodzenia będzie zależeć od kilku czynników:

  • wagi;
  • wzrostu;
  • wieku;
  • tempo zajęć;
  • rodzaje terenu (asfalt, kamień, schody, piasek, śnieg);
  • czas trwania ćwiczeń;
  • poziomu kształcenia;
  • obecności i natężenia ruchu rękami.

Ile kcal jest marnowana podczas chodzenia? Szybki intensywny zachód i machanie rękami za jednostkę czasu dadzą koszty kcal więcej, niż spokojny spacer. Można zwiększyć obciążenie z pomocą kijków do nordic ruchu. Trudność ćwiczeń należy zwiększać stopniowo – najpierw wystarczy 10 minut sportowej lub 40 minut spokojnego «ludowe», aby mięśnie zaczęły się przyzwyczaić, a nadmierna masa – сжигаться.

Dziewczyna zajmuje się centrum odnowy biologicznej walking

Utrata kalorii podczas chodzenia w różnym terenie

Im bardziej nierówna powierzchnia, po której będzie się poruszać, tym więcej energii uda się spalić. Ile kalorii spala się podczas chodzenia po różnych typów powierzchni:

  1. Za godzinę jazdy po gładkiej asfaltowej nawierzchni asfalcie bez wzniesień z prędkością 5 kilometrów będą palić 0,23-0,27 kcal.
  2. Nawet jeśli ruch na zaśnieżonej drodze w pośpiechu – zużycie wyniesie 372-384.
  3. Jednym z najbardziej skutecznych odchudzanie gatunków promenady jest ruch w piaszczystej okolicy. Jeśli średnia prędkość wynosi 4,8 km/h – za wydarzenie sportowe można spalić 0,5 kcal.
  4. Na drogę, вымощенную brukiem, twój organizm wyd dużo energii – 445-525 jednostek, jeśli będziesz poruszać się w sportowym tempie, czyli przechodzi 6 kilometrów na godzinę. Dla takich wzmocnionych ćwiczeń na nierównym terenie szczególnie ważne jest, aby wybrać dobre buty, w której będzie wygodnie chodzić i nie czuć się blady.
  5. Przy podnoszeniu w górę na marne 6,4 energetycznych jednostki na kilogram masy człowieka. Szczegółowe obliczenia z uwzględnieniem masy można przeprowadzić, korzystając z kalkulatora kalorii podczas chodzenia.
  6. Wchodzenie po schodach jest przydatny do treningu nóg. Za chwilę podnoszenia zużycie wyniesie 5-6 энергоединиц, szybki zjazd da wynik dwa razy mniej.

Dziewczyna idzie po schodach

Ile kalorii spala chodzenia u osób o różnej wadze

Жиросжигание dzieje się intensywniej u osób z dużą ilością zbędnych kilogramów. Im mniej państwa złogi tłuszczu, tym mniej stracisz w trakcie zajęć. Dla miniaturowych ludzi, którzy chcą wspierać swoją formę, główna zasada – stopniowy wzrost obciążenia i zastosowanie утяжелителей, wtedy zbędne kilogramy znikną bardziej efektywne. Aby obliczyć, ile kalorii jest marnowana podczas chodzenia, trzeba zmierzyć masę ciała wraz z ubraniem. Tak, dla człowieka o wadze 70 kg, który znajduje się w zimowym «wyposażeni» w 10 kg, do ćwiczeń uwzględnia masa całkowita – 80 kg

Spalanie kalorii podczas chodzenia różnej intensywności

W celu przyspieszenia odchudzania warto wybierać nie średnia intensywność poruszanie się w pośpiechu, a pełną кардиотренировку – ze zmianą tempa i obciążenia. Dodaj swój promenada machanie rękami, wchodzenie po schodach – puls tętnem udziału, co dodatkowo przyspieszy metabolizm i spalanie kalorii podczas chodzenia. Jeszcze przydatne łączyć tempo zajęć, przejdź do intensywności 50 kroków na minutę, na 100 kroków na minutę i odwrotnie. Najbardziej wydajne odchudzanie tryb – 4 godziny dziennie. Noga powinna być z pięty na palce – więc obciążenie będzie więcej.

Dziewczyna jest zaangażowany w sportowej walking

Jak obliczyć zużycie kalorii podczas chodzenia pieszo

Odchudzanie pobór energii powinna być mniejsza niż palona, dlatego ważne jest, aby określić zużycie kalorii podczas chodzenia podczas wycieczki. Zużycie jest na podstawie prędkości jazdy, czyli liczby kroków na minutę, a także początkowej masy. Istnieją gadżety, mające na celu lepsze trenera przeprowadzać obliczenia spalanego nadmiaru tłuszczu. Działają one jak kalkulator spalonych kalorii podczas chodzenia, wbudowany zegar lub mankiet. Na małej tablicy znajdują się wszelkie niezbędne informacje – twój puls, tempo, dystans, ile kalorii traci się podczas chodzenia za godzinę itp.

Wideo: jak poprawnie spalać kalorie podczas chodzenia