Жиросжигающие ćwiczenia

Nieprzyjemny wynik aktywnych ćwiczeń – wzrost mięśnie pod tłuszczem. Efekt ten może wystąpić z powodu źle dobranego kompleksu ćwiczeń. W domowych warunkach można osiągnąć intensywne odchudzanie tylko z odpowiednim programem szkolenia, który musi zawierać określone elementy.

Skuteczny trening na spalanie tłuszczu

Wykonywać proste ćwiczenia przydatne zarówno kobietom, jak i mężczyznom, którzy chcą schudnąć. Inny program treningowy musi zawierać w sobie elementy trzech kategorii:

  • Кардиоупражнения. Z nazwy wynika, że ten rodzaj жиросжигающих ćwiczeń jest związana z pracą serca. Rzecz w tym, że tętno wpływa na skuteczność szkoleniowych elementów. Takie obciążenia występują z bezpośrednim obecnością tlenu, za oddechem podczas wykonywania każdego ćwiczenia należy dbać szczególnie starannie.
  • Siłowe. Jeśli кардионагрузки skierowane są na spalanie nadmiaru tłuszczu, siłowe tworzą masę mięśniową. Ograniczać się tylko tym widokiem nie można, ponieważ istnieje ryzyko zbudować mięśnie pod warstwą tłuszczu.
  • Prasy. Ograniczać się do redukcji centymetrów w talii nie warto podać brzuchu pięknie zarysowane. Aby to zrobić poprawnie, można tylko wtedy, gdy istnieje zaprojektowanych aplikacji.

Kołowa жиросжигающая trening

Aby pozbyć się wagi zawsze chce szybko, jednak jak się okazuje nie zawsze. Kołowa program ćwiczeń, w tym zakresie, jest wybawieniem dla dziewczyn. Mężczyźni również nie planują aktywnie huśtawka, a którzy chcą stracić trochę na wadze i podciągnąć ciało, ten wariant też trzeba lubić. Istotą treningu, dla której korzystanie z siłowni opcjonalnie, polega na wyborze kilku elementów z trzech głównych kategorii, jak zwykle, 10 sztuk brakuje. Жиросжигающие ćwiczenia wykonywane są w kółko powtarzającego się dwukrotnie i trzykrotnie, dając sobie odpocząć pół minuty.

Dziewczyna wciśnięty od podłogi w sali gimnastycznej

Okrągłe ćwiczenia na spalanie tłuszczu dla kobiet

Dziewczyny nadal dbają o swój wygląd trochę więcej, niż mężczyźni, więc pozbycie się nadwagi dla nich szczególnie ważne. W warunkach domowych można przeprowadzić trening składa się z cardio, siłowych i ćwiczeń na mięśnie, tym więcej elementów do obróbki określonej strefy. Schudnąć tylko w ramionach lub udach nie uda, ponieważ proces ten zmienia całą postać, ale jeśli masz obszarów problemowych, pracować nad nimi trzeba intensywniej.

Do wykonywania ćwiczeń mogą być potrzebne dodatkowe narzędzia, np. hantle lub maty, które można kupić w każdym sklepie sportowym. Ponieważ trening obwodowy to zrobić każdy element trzeba na minutę, zatrzymując się na 30 sekund przerwy. Potem będzie musiał jeszcze raz lub dwa wykonywać wszystkie ćwiczenia w tej samej kolejności. W wyniku codzienne жиросжигающая trening zajmie nie więcej niż pół godziny, dając przy tym zauważalny efekt.

Ćwiczenia na spalanie tłuszczu na bokach i w pasie

Wpływ na znienawidzonych kilogramów intensywne жиросжигающими metodami, które obejmują nie tylko jedzenie, ale i sport, częściej mamy w talii. Zrobić jej cieńsze pomogą następujące ćwiczenia:

  • Boczne skręcania. Podczas tego жиросжигающего elementu oddziałuje skośne mięśnie, które nie tylko poprawia talię, ale i sprawiają, że mały teren.
  1. Usiądź na macie w następujący sposób: połóż się na plecach, zginanie nogi w kolanach i kładąc je na boki.
  2. Jedna ręka powinna swobodnie leżeć na przeciwległym boku. Druga – zgięte w łokciu i likwidacji za głowę.
  3. Unieś tułów z haczykiem za głowę ręką po przekątnej do strony przeciwnej. Zejść na matę i wspiąć się ponownie.
  4. Zmień położenie nóg, umieszczając je w drugą stronę. Położenie rąk też powinno być zmienione: согнутая w łokciu powinna swobodnie leżeć na boku, a drugą trzeba zginać. Powtórz trzeci punkt.
  • Zakręty. Za pomocą tego ćwiczenia można usunąć wodę w boca.
  1. Umieść stopy obok siebie. Ręce połóż na pas, zgięcia w łokciach.
  2. Z wyprostowanego plecami wykonywać aktywne zakręty, nie odrywając stóp od podłogi.

Dziewczyna robi ćwiczenia dla prasy

Ćwiczenia na spalanie tłuszczu z brzucha

Specjalne жиросжигающие myśli na treningu często do walki z brzydkimi osadami w okolicy brzucha. Spalić tłuszcz trzeba z pomocą cardio elementów, jednak traktowanie specjalne ćwiczenia tylko wzmocni efekt. Wśród aktywnych można wyróżnić następujące:

  • Listwa. Oprócz pozbycia się tłuszczu na brzuchu, ta opcja dobrze trenuje siłę woli, ponieważ u początkujących nieodparta chęć zakończyć zajęcia.
  1. Z pozycji stojącej zapoznać poziome, wsparł skarpety i prostymi rękami w podłogę. Musi być wyświetlana długość przekątnej: nie wolno zginać ramiona wystają pośladki.
  2. Stać tak, należy w ciągu minuty w bezruchu.
  • Prasy. Klasyczny жиросжигающий opcja dla tych, którzy chcą schudnąć. Wykonać trzeba kilka prostych manipulacji.
  1. Usiądź na plecach na gimnastycznego maty.
  2. Ramiona powinny być wysoko, a kolana присогнуты i lekko rozstawione na boki. Ręce, заведенные za głowę, należy zginać.
  3. Unieś górną część tułowia w kierunku kolana i opuść z powrotem.

Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej na udach i pośladkach

Aby pomóc samemu sobie, aby pozbyć się zbędnych centymetrów opcjonalnie korzystać z hali sportowej z rowerami treningowymi, można starać się na treningach w warunkach domowych. Жиросжигающие skuteczne ćwiczenia na uda i pośladki mogą być takie:

  • Rower. Oprócz opracowania bioder odbywa się praca nad dolną częścią brzucha.
  1. Połóż się na macie, przycisnąwszy pośladki i łopatki do podłogi. Ręce należy wyciągnąć wzdłuż ciała.
  2. Na 45 stopni unieś nogi i wykonuj ruchy, podobne do skręcania pedałów roweru.
  • Pchnięcie. Z tym ćwiczeniem istnieje możliwość wykonywać pracę nad zewnętrznej i wewnętrznej powierzchni uda.
  1. Z pozycji pionowej zrób krok do przodu lewą nogą, zginając ją w kolanie pod kątem prostym. Kręgosłup musi być bezpośredni.
  2. Prawą nogę, która ma długość przekątnej lokalizacja, kilka razy pociągnąć w dół sprężystym ruchem.
  3. Wstań i zrób to samo ze zmianą nóg.

Dziewczyna wykonuje ćwiczenia Rower

Ćwiczenia na жиросжигание na rękach i nogach

Ręce, jak zwykle, schudnąć wolniej, więc praca nad nimi trzeba jeszcze aktywniej. Pomogą następujące opcje.

  • Pompki
  1. Zapoznać się w pozycji poziomej, jak do listwy.
  2. Opuść tułów w kierunku podłodze, zginając ręce w łokciach.
  • Przysiady z hantlami
  1. Weź w dłonie hantle, przyjęcie pozycji pionowej, z lekko rozstawionymi nogami.
  2. Płytko kucnij, jednocześnie zginając ręce z hantlami w łokciach.

Wideo: жиросжигающие ćwiczenia w warunkach domowych