Kompleks proste i skuteczne ćwiczenia na odchudzanie w domu

Każdy człowiek, który interesuje się, jak schudnąć szybko zdaje sobie sprawę, że bez sportu poradzić sobie z tym problemem nie działa. Wysiłek fizyczny ma wpływ na większość procesów organizmu człowieka, dlatego domowe ćwiczenia odchudzające to konieczne.

Jak poprawnie wykonywać ćwiczenia, aby schudnąć

Dziewczyna przyczajony

Twój zestaw ćwiczeń na odchudzanie w domu musi koniecznie być połączona z prawidłowym odżywianiem. Należy zająć się sporządzeniem menu na każdy dzień, który pozwoli spożywać mniej kalorii niż ich potrzeb organizmu. Odchudzanie w domu uda, jeśli będzie przestrzegane surowa dyscyplina. Do tego ćwiczenia należy z zachowaniem techniki i określoną liczbę razy, powtórzeń. Należy zacząć od łatwego programu, aby organizm przyzwyczaił się do obciążeń.

Proste ćwiczenia dla początkujących

Tym, którzy nie uprawiałem sportu, miał jakąś chorobę, a jeszcze po porodzie, nie warto od razu dać sobie poważne obciążenia. To może osłabić zdrowie, które jest lub nie jest gotowe jeszcze do złożonych ćwiczeń, albo za mało w pełni rozwinięte. Należy zaczynać od lekkiego aerobiku, ładowania, które mogą działać jako rozgrzewka dla rozgrzania mięśni. W tym trybie zaleca się pracować około miesiąca. W tym okresie można wykonywać takie ćwiczenia:

  • bieganie (na bieżni, na ulicy);
  • przysiady;
  • ataki na strony;
  • pompki z kolan;
  • stretching i lekkie ćwiczenia z jogi.

Dziewczyna robi ćwiczenia na odchudzanie w domu

Skuteczny zestaw ćwiczeń dla kobiet na każdy dzień

Wszelkie ćwiczenia na szybkie odchudzanie są tworzone po to, aby pobudzić organizm do spalania zbędnych kalorii. Dzieje się to zazwyczaj przy wzroście tętna do 140 uderzeń na minutę, więc domowy fitness będzie na tyle aktywny, ruchliwy. Do każdej części ciała ma swoje ćwiczenia, które są potrzebne, aby podciągnąć, wzmocnienie mięśni. Nie miejcie złudzeń, że można schudnąć w jakimś konkretnym miejscu, zawsze chudnie całe ciało, ale z różną prędkością.

Dla mięśni brzucha i boków

Mówią, że ogólne pojęcie o pięknej figurze dziewczyny przy pierwszym spojrzeniu powstaje poprzez brzucha. Jeśli jest gładka, wyraźnie widoczna talia, to człowiek od razu zauważy taką kobietę. Do treningu mięśni brzucha należy wykonywać następujące ćwiczenia:

  1. Skręcanie zwykłe. Połóż się na podłodze plecach, zegnij nogi, skarpetki trzymajcie sofę lub stół. Nie wystarczy podnieść obudowę, a sięgać piersią do miednicy tak, aby wyszło na skręcanie. To pozwoli maksymalnie obciążyć press. Wykonywać za 1 podejście trzeba maksymalną ilość powtórzeń, aby brzuch «spaliła». Należy zrobić co najmniej 3 podejścia.
  2. Skręcanie z obrotem. Mające na celu wzmocnienie mięśni skośnych brzucha, górnej działu prasa. Zajmij pozycję opisaną w ćwiczeniu powyżej, ręce za głowę. Скручивайтесь i jeszcze trochę łokciem ręki do przeciwnego kolana.
  3. Ćwiczenie «listwa». Statyczne ćwiczenie, które angażuje wszystkie działy prasa, mięśnie bioder, ramiona i ręce. Połóż się brzuchem na podłodze, wspiąć się na łokciach tak, aby utworzyły równolegle z ramionami. Dłonie i przedramiona też leżą na podłodze. Lepiej podłożyć pod ręce coś delikatnego. Plecy trzymaj prosto, staraj się maksymalnie długo stać. Jeśli uda ci się przetrwać przynajmniej 40 sekund po raz pierwszy – to już niezły wynik.

Ćwiczenie listwa odchudzanie w domu

Dla wzmocnienia pośladków i wewnętrznej strony ud

  1. Przysiady – najlepsze ćwiczenie do treningu pośladków, ud. Podczas wykonywania bardzo ważne jest, aby przestrzegać techniki. Uważaj, aby zawsze pozostawał w dole pleców ugięcie kolana nie wychodziły za skarpetki. Dla ułatwienia na początku można umieścić piłkę (: fit ball) z tyłu i na niego wchodzić. Przesuń 4 podejścia po 20-30 powtórzeń.
  2. Выпрыгивание. Usiądź na piętach i gwałtownie wyskoczyć jak najwyżej. Powtórz co najmniej 20 razy.
  3. Rzuca się w stronę skierowane na szkolenie wewnętrznej części uda. Stojąc dokładnie odstaw jedną z nóg w bok, połóż się na niej, po czym płynnie wspiąć się i zajmij pozycji wyjściowej. Zrób 20-25 takich wypadów na każdą nogę.

Dziewczyna robi ćwiczenia na odchudzanie pośladków i nóg

Do rąk i pleców z hantlami

  1. Pompki z kolan. Zapoznać się amnezja, dziewczyny powinny postawić na podłodze, kolana, a nie palce. Zrób 10 pompek 2-3 podejścia.
  2. Odwrotne pompki. Użyj ćwiczenia krawędź łóżka, kanapy lub krzesła. Podejdź do niego plecami, w twoje ręce, nogi wyciągnij dokładnie. Opuść się w dół, zginając łokcie, popa powinna dotykać podłogi. Następnie wyprostuj ręce. To ćwiczenie pozwoli ćwiczyć triceps.
  3. Drążek hantle. Znowu trzeba krawędzi łóżka lub kanapy, można sporządzić wraz stolec na kształt ławki. Zaznacz jedno kolano na powierzchnię, druga noga stoi na podłodze. Pierwszą rękę połóż się na kanapie lub stolec tak, aby obudowa ciała był płaski, równoległy do podłogi. W drugiej ręce powinny być гантеля, trochę zegnij ją w łokciu. Ciągnij za pomocą mięśni pleców rękę w górę. Na co musisz zrobić 3 podejścia ćwiczenia 10 razy.
  4. Drążek hantle do pasa. Weź obie hantle, lekko ugnij kolana, pochyl tułów maksymalnie do przodu, ale przy tym zachować odchylenie pleców, spojrzenie prosto. Ręce w pełni zrelaksować, kolana lekko ugięte. Za pomocą mięśni pleców ciągnąć hantle do pasa tak, aby schodziło się na plecach łopatki razem.

Ćwiczenia z hantlami dla utraty wagi

Dla szczupłych nóg

  1. Ćwiczenie «krzesełko». Zacznij ruch, jakby usiąść na krześle. Kucnij, a kolano nie tworzy kąt 90 stopni, zablokować w tym położeniu. Zatrzymaj się w tej pozycji tyle, ile możesz.
  2. Przysiady «plié». Umieść szeroko nogi, skarpetki stosowane na zewnątrz. Powoli kucnij w dół, w najniższym punkcie ustalić położenie na 5 sekund, następnie wspiąć się płynnie w górę.
  3. Połóż się na boku i ugnij nogę na podłodze w kolanie, trochę wynieść ją do przodu. Podnieś drugą nogę (która z góry) w równym górę z maksymalną amplitudą, ale nie spiesz się, ruchy powinny być powolne, pod jurysdykcją, którą.

Najlepsze zajęcia dla utraty wagi dla mężczyzn

Zasady utraty wagi dla mężczyzn niczym nie różnią się od kobiet. Chłopakom trzeba spożywać mniej kalorii niż wydać, wykonywać cardio, na przemian z ćwiczeniami siłowymi. Z najnowszych w warunkach domowych bez sprzętu do ćwiczeń będzie trudne, bo mężczyźni mają bardziej znaczne pogorszenie, niż ciężar własny. Na początku kursu można robić ten sam zestaw ćwiczeń na odchudzanie w domu, który jest opisany powyżej dla dziewczyn, ale za miesiąc-dwa dla najlepszych wyników lepiej iść na siłownię.

Wideo: jak schudnąć za pomocą ćwiczeń w warunkach domowych

Bardzo ważne jest, aby zachować właściwą technikę ćwiczeń podczas realizacji kompleksu ćwiczenia na odchudzanie w domu. Jeśli nie umieścić nogę, czy nie zrobić ugięcie w odpowiednim miejscu, ćwiczysz nie ten mięsień, nie otrzymuje wystarczającej nośności. Najłatwiej zrozumieć i zapamiętać ćwiczenie, jeśli zobaczyć, jak wykonuje go inny mężczyzna. Poniżej znajdują się przykłady ćwiczeń, gdzie szczegółowo opisano techniki i sam system treningu.

Жиросжигающая szkolenia dla prasy

Jak schudnąć w tydzień

Zajęcia pod muzykę na фитболе dla dziewczyn