Dieta wegan odchudzanie

Веганизм jest najbardziej sztywne formy diet wegetariańskich. Przedstawiciele tego kierunku nie spożywają produkty, które w jakikolwiek sposób przyczyniają się do świata zwierząt, w tym mięso, nabiał, mięso, ryby, jaja, miód. Wegańskie dieta pozwala na spożywanie wyłącznie w pokarmach, ale celem takiego zasilania nie jest pragnienie, aby schudnąć. Веганизм bardziej przypomina filozofię i styl życia.

Cechy i zasady stosowania diety

Produkty do diety wegańskie

Wegańskie system zasilania dzieli się na 2 nurty: łuck i фрукторианство. Pierwszy całkowicie wyklucza jakąkolwiek obróbkę termiczną żywności, drugie zakłada diety, który zawiera wyłącznie owoce. Wiele osób ma nadzieję schudnąć na dietę wegańską dietę, i u nich, to szybko okazuje się. Jednak ludzie, którzy długo przestrzegać ścisłej diety, odczuwają niedobór mikroelementów, witamin, co może prowadzić do poważnych problemów zdrowotnych. Dietetycy nie zalecają stosować taki system zasilania przez dłuższy czas. Zasady diety wegańskie:

  1. Odstąpienie od «brudnych» produktów. Do liczby szkodliwych, nieprawidłowy żywności, zgodnie z wegańskie układzie zasilania, obejmują różnorodne przekąski (frytki, chipsy), słodycze z barwnikami, suplementów itp.
  2. Wyjątek kawy z diety. Ten napój powoduje zwiększone spożycie żywności i w ogóle działa na ludzki organizm negatywnie, brudząc go i nie dając żadnych składników odżywczych.
  3. Dieta na 90% składa się z pełnoziarniste, świeże warzywa, owoce. Wegańskie system zasilania zakłada spożywanie świeżych i gotowanych owoców, zbóż, grzybów, orzechów.
  4. Jest możliwe tylko w przypadku wystąpienia głodu. Jeśli chcesz schudnąć stosując dietę wegańską systemu zasilania, nie jeść dużo. Jeden rezygnacji z produktów mięsnych niewystarczające do pełnego czyszczenia organizmu. W diecie należy spożywać pokarm roślinny tylko wtedy, gdy występują silne uczucie głodu.
  5. Dokładnie poznaj skład spożywanych podczas diety produktów. Przy веганском zasilaniu jest dozwolone żywność, która nie zawiera tłuszczów pochodzenia zwierzęcego, żelatyny, lecytyny i innych tego rodzaju składników.

Większość fanów wegańskie systemu zasilania uważają, że roślinny dieta nadaje się dla wszystkich, bez wyjątku. Jednak lekarze niezmordowani w przekonaniu, że ta dieta jest przeciwwskazany u kobiet w ciąży, młodzieży w trakcie intensywnego wzrostu. W okresie płodowym i podczas laktacji, dziecko musi otrzymywać wszystkie niezbędne substancje. Nauczanie dzieci do веганскому diety w młodym lub okresie dojrzewania nie warto, bo dla ich prawidłowego rozwoju potrzebuje nie tylko roślinnych, ale i tłuszcze zwierzęce.

Lista dozwolonych i zakazanych produktów

Fasola do diety wegańskie

Co jest dozwolone spożywać

Że nie wolno spożywać

Pomidory, brokuły, czerwono — i kapusta, kalarepa, салатные liście, ogórki, szpinak, por

Produkty mięsne, w tym różne odmiany (wieprzowina, kurczak, wołowina, itp)

Śliwki, maliny, agrest, wiśnia, czereśnia, borówka, poziomka, truskawka, itp.

Ryby, krewetki, małże, itp.

Wszelkie owoce cytrusowe, jabłka (najlepiej zielone), banany, brzoskwinie, mango, gruszki, morele

Jaja, mleko, produkty mleczne

Kasza gryczana, ryż, nasiona, orzechy, płatki owsiane

Miód pszczeli

Produkty sojowe: ser, śmietana, mleko, ser «Tofu», niesłodzone jogurty

Napoje alkoholowe, napoje gazowane

Fasoli, ciecierzycy, grochu, fasoli mung, soczewica

Wyroby cukiernicze z żywności chemią

Grzyby, oleje roślinne, naturalne przyprawy

Kawa

Przykładowe menu i receptur potrawy dietetyczne odchudzanie

Warzywa i owoce do diety wegańskie

Wynosić diety, który odpowiada dietę wegańską dietę, trzeba mądrze. Ograniczać się w ilości lub różnorodność spożywanych produktów w żadnym wypadku nie można. Wegańska menu na każdy dzień powinien zawierać pokarmy bogate w witaminy i minerały. Człowiek, który przylega do takiego zasilania odchudzanie, musi jeść częściej, niż zjadaczem mięsa, ponieważ pokarmy roślinne wchłania się o wiele szybciej. Dietetycy zalecają fanów wegańskie systemu zasilania brać kompleksy, które zawierają w skład witaminy B12 i żelaza. Poniżej przedstawiono przykłady diety diety.

Na tydzień

Dni

Śniadanie

Obiad

Przekąski

Kolacja

Poniedziałek

Zupa z dyni-ziemniaki, kawałek razowego chleba

Warzywna kotlet, ziemniaki zapiekane, sałatki

Kilka świeżych owoców (banany i jabłka)

Smażony ziemniaki z cebulą, sałatka jarzynowa, ubrany olejem roślinnym, chleb

Wtorek

Herbata ziołowa, smażony ziemniaki z marchewką

Zupa-krem z soczewicy, kanapka z serem sojowym

Ciasto z dyni z ziołową herbatą

Sałatka z warzywami i ziołami, ubrany sojowym śmietaną, chleb

Środa

Trawiaste owsianka z bananem, brzoskwinią

Kuskus, warzywna kotlet, surówka, chleb

Morela, brzoskwinia, czereśnia pod jogurt bez dodatków smakowych, z cukrem

Тыквенно-чечевичное puree, posypana pestkami тыквенными

Czwartek

Filiżanka herbaty ziołowej, tosty z serem sojowym

Świeże sałatki z owocami, warzywami i orzechami, chleb

Wszelkie owoce

Ziołowa herbata, kanapka z tofu

Piątek

Smoothie z bananów, jagód goji, płatki owsiane mleko

Smażone tofu, sałatka warzywna z orzechami, ubrany sojowym śmietaną

Brzoskwinia, jogurt sojowy

Zupę na bazie ziemniaków, dyni, soczewicy

Sobota

Smażone tofu z makaronem, sałatka z pomidorami i ziołami pod oliwą

Ryż basmati z gotowanymi warzywami, sałatka ze świeżych warzyw, pieczywo

Porcja owoców (jako opcja, czereśnie)

Sałatka z makaronem, pomidora, tofu, ogórkiem, ubrany sojowym śmietaną

Niedziela

Morele, jogurt sojowy

Makaron z tofu, sałatka z pomidorami i ziołami z oliwek, surowe buraki

Czarny chleb z hummusem, plasterkiem ogórka, pomidora

Quiche lub odkryty ciasto z zielenią

Na 22 dni

Wegańskie dieta nie tylko pomaga schudnąć, ale również zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób nowotworowych, schorzeń serca i naczyń krwionośnych, cukrzycy. Podstawą systemu żywienia jest spożywanie produktów roślinnych, a optymalny czas trwania kursu jest uważany za 3 tygodnie. Tę dietę doświadczyła na sobie słynna piosenkarka Beyonce, ona powiedziała, że wegańskie daje pozytywny wynik już po 1 tygodniu odwołania od zwierzęcej i żywności. Poniżej przedstawiona jest tabela, która pomoże prawidłowo komponować swoje menu dla trzytygodniowej oczyszczania organizmu.

Sałatka jarzynowa na dietę wegańską dietę

Czas posiłku

Co można jeść

Śniadanie (7:00-9:00)

Wszelkie kasze, gotowane na wodzie lub mleko sojowe, owoce, herbata ziołowa

Przekąski (10:00-11:00)

Tosty, tofu, warzywa liściaste

Obiad (12:30-14:00)

Zupy, w tym puree z warzyw strączkowych, dyni lub zboża, świeże sałatki

Podwieczorek (15:00-16:00)

Owoce, jogurt sojowy, herbata ziołowa

Kolacja (17:00-19:00)

Sałatki warzywne lub gulasz, ziemniaki, makaron, warzywne kotlety

Jak poprawnie wychodzić z diety

Koktajle Energy Diet

Organizm człowieka, употребляющего przez długi czas wyłącznie produkty roślinne, ulega poważnym zmianom. Podczas przestrzegania веганского zasilania układ trawienny przestaje produkować enzymy dla przetwórstwa tłustych produktów mięsnych. Aby prawidłowo przenieść powrót do zwykłego diety, produkty mleczne i mięso należy dodawać w menu po trochu. W ciągu 2-3 tygodni po zakończeniu diety należy wprowadzać te produkty do diety stopniowo, aby przywrócić funkcję wytwarzania żółci.

Jeśli zignorować poprawne wyjście z diety, człowiek ryzykuje zarobić choroby PRZEWODU pokarmowego i szybko odzyskać utraconą wagę. Wielu dietetyków zaleca się nie tylko podczas przestrzegania wegańskie systemu zasilania, ale i po wyjściu z niej brać koktajli Energy Diet (oficjalna strona internetowa Energy Diet: www.energydiethd.com). Jest funkcjonalny zasilanie należy fanów wegańskie systemu jako dodatkowe źródło białka.

W skład Energy Diet zawiera proteiny roślin strączkowych, ryżu i innych produktów bezglutenowych. Koktajle Energy Diet idealne dla tych, którzy, stosując się do diety, nie ma możliwości lub nie chce liczyć kalorie i ilość wszystkich spożywanych mikroelementów. Energy Diet od firmy Nl International (Nl International) nadaje się поборникам wszystkich wegańskich prądów: jak сыроедам, jak i фрукторианцам.

Wideo: diety gwiazd show biznesu

Opinie

Anna, 29 lat: Siedziała na tej diecie 22 dni. Wcale nie było trudno, ponieważ ja jestem zwolennikiem diet wegetariańskich już 2 lata. Wegańskie system bardziej sztywna, ona ogranicza zużycie moich ulubionych produktów – mleka i jaj. Dzięki takiej diecie organizm skutecznie oczyszczony, raz pojawił się zastrzyk energii, poprawił się kolor twarzy i ogólne samopoczucie. Jednak веганского zasilania, moim zdaniem, trzeba trzymać się kursami, a nie na stałe.

Stanisław, 31 lat: «od dawna utrzymuję dietę wegańską układu zasilania, bez nadszarpnięcia w stanie zdrowia nie zauważyłem – ciągłe ulepszenia. Wcześniej był nadwagę, ale ten problem szybko zostanie rozwiązany. Diety nie lubię z powodu stałych przebudów i trzeba się przyzwyczaić do niektórych produktów. Dlatego podtrzymuję веганского diety stale – tak wygodniej dla mojego organizmu.

Joanna, lat 42: Najtrudniejsze przy przejściu na wegańskie było wynosić diety i zaplanować zakupy. Bałam się, że będę wiecznie głodna na tej diecie. Wszystkie obawy okazały się bezpodstawne. W веганском diecie nic wielkiego i ciężkiego dla organizmu, trudniej mu radzić sobie z mięsem i produktami mlecznymi. Jak wynik, udało mi się schudnąć na 5,5 kg i lub wyglądać młodziej – tak mówią ludzie wokół mnie.