Szklanka zimnej wody: jakie korzyści?

Regularne spożywanie szklanki zimnej wody przyspiesza metabolizm i sprawia, że skóra jest zawsze elastyczna.

Szklanka zimnej wody: jakie korzyści?

Pić 2 l wody dziennie, można spalić 74-95 kalorii na dzień, że za miesiąc wynosi 2700 kalorii. To może być dobry zysk do Swojej diety.

1 szklanka zimnej wody na 30 minut przed posiłkiem będzie nasycić organizm i pozwoli zjeść porcję o mniejszej pojemności. Dalej wypić 1 szklankę, ale już po posiłku przez 1-1,5 h.

  1. Staraj się stale pić wodę, więc noś ze sobą butelkę z wodą.
  2. Lód wody jest bardzo, bardzo przydatna, dlatego zamrażać kilka butelek z wodą i, biorąc jedną z nich z rana, pić w miarę jej topnienia.
  3. Jeśli wybór jest między prostu zimną wodą i jakimś napojem zawierającym cukrem, a następnie wybrać wodę! Tak Można zaoszczędzić 240 kalorii.
  4. Nawet jedzenie w innych miejscach, pij wodę! Wypij szklankę wody, a dopiero potem przystąpić do posiłku, tak można spalić zjedzone kalorie.
  5. Można dodać do wody sok z limonki, cytryny i miodu. Tak będzie łatwiej pić wodę.

Ludziom, którzy cierpią z powodu choroby żołądka i jelit, a także układu sercowo-naczyniowego, nie zaleca się stale pić wodę.