Dieta na tydzień. Menu zasilania na 7 dni

dieta na tydzieńJak być, jeśli przed ważną uroczystością lub sezonu plaże swoje ciało i cyfry na wadze was nie zachwyci? Można szybko stracić kilogramy bez wyczerpujących treningów sportowych? W tym może pomóc tygodniowa dieta odchudzająca. Tutaj omówimy różne warianty diet i ich menu na tydzień.

Skuteczne diety na tydzień

Istnieje wiele tygodniowych i dwutygodniowych diet, zorientować się w których i wybrać dla siebie jedną i jedyną, pomogą następujące ustawienia:

  • Wybierz dietę z dostępnymi produktami, które ci się podobają.

Jeśli tygodniowy diety będzie nasycony, na przykład, znienawidzonego kaszą gryczaną tobą, istnieje duże prawdopodobieństwo, że to nie potrwa terminie lub będzie cierpieć wszystkie 7 dni.

  • Wybierz dietę, biorąc pod uwagę swoje ciśnienie harmonogram.

Większość potraw prawidłowego i dietetycznego menu na tydzień przygotowuje się stosunkowo długo i w niewielkiej ilości na jeden posiłek. Trzeba to uwzględnić przy wyborze diety za tydzień. W przeciwnym razie można również łatwo spaść, spóźnienie do spraw i chwytając kanapkę z kiełbasą.

  • Należy skonsultować się z lekarzem

Niektóre diety i menu na tydzień mają przeciwwskazania. Szczególnie ludzie, którzy cierpią na zapalenie błony śluzowej żołądka, wrzody i inne choroby układu pokarmowego systemem, należy zwrócić się do lekarza możliwość przeprowadzenia takiej czy innej diety.

Poniżej przedstawiono wykaz i krótki opis najbardziej skutecznych diet na tydzień.

Z kapusty

Trwa 7-10 dni, w tym czasie można stracić na wadze do 10 kg Opiera się na tym, że różne odmiany kapusty mają niską kaloryczność: kolor – 33 kcal, kapusta – 26 kcal, a kiszona i wcale 19 kcal.

Dieta kapuśniak surowo zabrania tylko mąkę, alkohol, sól i cukier. Poza tym samo zasilanie jest całkiem do przyjęcia: dopuszcza się chude mięso, herbata, kawa, inne warzywa, jajka, owoce, kefir. Ale główny nacisk wszystko odbywa się na wszystkie rodzaje kapusty, musi być we wszystkich metodach żywności (z wyjątkiem śniadania) i czując w ciągu dnia głód lepiej ugasić go również liści świeżej kapusty.

Menu na tydzień безуглеводной diety

Odmowa lub częściowa rezygnacja z węglowodanów sprawia, że nasz organizm zużywać zapasy tłuszczu do produkcji energii, dlatego zdarza się odchudzanie. Zaletą diety jest to, że nie trzeba się głodzić, wystarczy tylko trochę zrewidować sposób przygotowania i wykluczyć z diety niektóre produkty, takie jak:

  • Mąkę;
  • Słodkie;
  • Крахмальные warzywa: ziemniaki, kukurydza, marchew, itp.;
  • Mrożone produkty szybkiego przygotowania;
  • Zboża;
  • Rośliny strączkowe;
  • Słodki twaróg i jogurt;
  • Niektóre owoce (banany, winogrona);
  • Alkohol.

Oprócz wyżej wymienione produkty, zrób nacisk na białka. Oto przykładowe diety na tydzień podczas diety niskowęglowodanowej:

  1. Rano: niskotłuszczowy jogurt z żywienioniowymi chrupkami trochę cukru, zielona herbata. Drugie śniadanie: jajko na twardo, kawałek chudego mięsa. Dzień: ryż i kurczaka bez soli. Obiad: sałatka jarzynowa. Wieczór: tłusty twaróg z jabłkami.
  2. Rano: jogurt o niskiej zawartości tłuszczu z 50 g orzechów (orzechy ziemne lub orzechy włoskie). Drugie śniadanie: owoc granatu. Dnia: rosół bez oleju i zasmażki i gotowana baranina. Podwieczorek: 2 gotowanych kurzych jaj. Wieczór: Pieczone warzywa, jajko na twardo, herbata.
  3. Rano: owsianka zalana wrzątkiem z jabłkiem i herbatę ziołową. Drugie śniadanie: pomarańcza. Dnia: zupa fasolowa z indyka bez zasmażki, jogurt. Podwieczorek: surówka z marchewki i kapusty z olejem. Wieczór: kasza gryczana i pieczona wieprzowina ze świeżym pomidorem.
  4. Rano: omlet z szynką lub mięsem i kawy bez cukru. Drugie śniadanie: 2 jabłka (gruszki). Dnia: pieczona ryba z warzywami i naturalny sok. Podwieczorek: chudy twaróg. Wieczór: pieczona dynia.
  5. Rano: bio jogurt i ciastka z otrębów. Drugie śniadanie: sałatka z pomidora i ogórka. Dnia: rosół z indyka i vinaigrette. Podwieczorek: 2 jabłka (gruszki), ziołowa lub zielona herbata. Wieczór: duszone warzywa.
  6. Rano: owsianka zalana wrzątkiem, herbata. Drugie śniadanie: ser. Dnia: zupa z kurczaka z warzywami bez zasmażki, gotowane mięso wieprzowe. Podwieczorek: owoc. Wieczór: pieczona dynia i herbaty.
  7. Rano: omlet z pomidorami i kiełbasą gotowanego. Drugie śniadanie: kefir. Dnia: sałatka z warzyw i kurczaka. Podwieczorek: śliwki lub jabłka. Wieczór: ryż i pieczone warzywa.

Surowa dieta na tydzień

Dla tych, którzy są pewni swojej siły woli i mocno nastawiony na zerowanie masy ciała, odpowiednia surowa dieta. To ten wariant odchudzanie, gdy głód staje się znajome uczucie. Ważne jest również, aby pamiętać, że ostre ograniczenia w zasilaniu mają przeciwwskazania i nadają się daleko nie wszystkich.

Podajemy posiłki dietetyczne odchudzanie na tydzień, opierającego się na kontrastowym przemianie białek, warzyw i owoców. Podziel całą dzienną dawkę produktów na 6 posiłków. Każdego dnia można pić dowolną ilość czystej wody.

  • 1 dzień. 400 g gotowanego chudego mięsa (cielęcina, kurczak, królik), zielony (trawiasty) herbaty.
  • 2 dzień. 6 świeżych ogórków, 6 pomidorów, 5 bułgarskich papryki, ziołowa lub zielona herbata.
  • 3 dzień. 400 g gotowanego mięsa, zielona herbata.
  • 4 dzień. Jabłka, kiwi w ilości niezbędnej do zaspokojenia głodu, 2 banana.
  • 5 dzień. 300 g gotowanego mięsa.
  • 6 dzień. Kapusta, papryka, cukinia, herbata.
  • 7 dzień. 300 g gotowanego mięsa, jabłka, pomidor, herbata.

Uważaj, wychodząc z diety, utracone kilogramy mogą wrócić nawet w większej ilości, jeśli rozpocząć bądź taki zblazowany bez miary.

Skuteczna dieta na tydzień

Dieta ta łączy w sobie wiele właściwości, mających głównie na zmniejszenie masy ciała. Ta tygodniowa dieta może od ciebie 5-10 kg, w zależności od początkowej masy ciała.

Co do diety, należy przestrzegać podanego wykresu, wtedy dieta odchudzanie dni będzie wyważona i nie zajmie szkód dla organizmu.

Jeszcze jeden ważny fakt, który nie uwzględnia większości diet, ale dobrze spełnione w tej diecie «tydzień» — to płynne wyjście z diety.

Nie myśl o tym, że jeśli просидите 7 dni w sposób zrównoważony, ale skąpym diecie i stracisz pewną ilość kilogramów, a potem zaczniesz jeść jak dawniej, dawny waga nie wróci.

Pożądane lub przeprowadzać takie diety regularnie, lub zrewidować swoje stałe zasilanie na rzecz minimalnego spożycia cukru i mąki. Tak oto dla tego, aby nie zajmować się wzmocnionym обжорством po tygodniowej diety nie jest ostatni prawie obfite dzień.

Prawidłowe odżywianie, dieta na tydzień:

  • Pon. Pitnej dzień. Pić można nie tylko czystą wodę, ale i herbaty, wywary z ziół, kompoty, kefir, mleko, soki, a nawet rosół. Jednak, wszystkie napoje nie powinny mieć w swoim składzie cukru. Tak, że pod soki są dostępne w rodzaju przygotowywane samodzielnie.
  • Watt. Jarzynowa dzień. W odczuwaniu głodu заедаем warzywa w różnych kombinacjach: sałatki, duszone, świeże. Jasne, o майонезе można zapomnieć na czas diety, sałatki приправлять sokiem z cytryny lub w ogóle nic. Zrób nacisk w jarzynowa dzień na kapustę, a to ziemniaki lepiej nie marzyć. Pić w tym dniu dozwolone jest tylko czystą wodę.
  • Śr. Ponownie pitnej dzień.
  • Czw. Owocowy dzień. Proszę wszystkich możliwych owoców, z wyjątkiem bananów i winogron, i nie odmawiaj sobie w nich w ciągu dnia. Pamiętaj, że najszybciej spalić tłuszcz, ananasy i grejpfruty, ale ze względu na ich silną kwasowość na pusty żołądek ich nie ma.
  • Pt. Białka dzień. Zaleca się jeść gotowane z kurczaka, cielęcina, jaja, niektóre gatunki ryb, jogurt. Pić tylko wodę.
  • Coll. Ponownie pitnej dzień.
  • Niedz. Dzień wychodzenia z diety. Dieta łączy wyżywienie na cały tydzień: śniadanie odpowiada za metabolizm białek dzień, drugie śniadanie – owoce, na obiad, wypić rosół, na podwieczorek – znowu owoc, kolacja – sałatka z odrobiną soli i oleju roślinnego.

Jak widać, jest to stosunkowo lekka dieta na tydzień, ale przynosi przyjemny wynik, to po raz kolejny udowadnia, że nie należy chodzić samemu głodem do tego, aby schudnąć.

Płońcie na zdrowie!